Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• blir kult dette :P
    greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

Comment

• Vil nå tro at M3'en kan bli litt for touring aktig jeg!
      Men, deet finner man fort ut når det er ferdig lakka og sitter på chassiet.
      Futaba 3PM-X
      Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
      Losi XXX-S | HPI Savage
      | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• huff, en ikke-japaner da retteråsen, hva skal det bety? :O

plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

Comment

• er det bare meg eller er det veldig lite karosser som ikke er japse eller tyske?
          greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

Comment

• det er nok ikke deg det er jo noen amerikanske atomkraftverk også da.. også har du noen italienere, som fiat abarth 500, ferrari's, lambo's og en alfa eller 2, men ellers er det japser det går i, men for min del er det heilt greit

plejmo
            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
            Smått&Rått Harstad

Comment

• Jeppsi, jeg liker japser. Men jeg gir nå M3'en en mulighet tenkte å legge ut en liten photoshop av farge ideen som jeg har sagt tidligere. Er mye brukt. Så den vet jeg funker!
              Felgene blir hvite og de ser dere over! eller gull! Kjøpte litt av hvert, pluss jeg har noen liggende!
              Jeg planer også om å skaffe meg overfenders etterhvert.. Men siden de blir i samme farge som bilen eller i samme skjema så trenger ikke de sitte på fra første stund!
              Er ikke sikkert denne bilen ville kledd overfenders heller.. Timevillshåw!

Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

• kewl

plejmo
                Smått&Rått Harstad

Comment

• Originally posted by Retteråsen View Post
                  Jeg planer også om å skaffe meg overfenders etterhvert..
                  Retteråsen
                  Dette er for noe rariteter da?
                  Futaba 3PM-X
                  Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                  Losi XXX-S | HPI Savage
                  | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Overfenders er skjemer du limer utenpå, altså et breddekitt.
                    Slik som dette: Spedway Pal Overfender Kit 10mm (Jeg har da tenkt meg 10mm bak og 7mm forand om det blir pent!)

Retteråsen
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

• du vil ikke selge tcen a?

Comment

• Føler det er litt tidlig å selge den nå ja :P Tror jeg tester den litt til jeg..
                        Nok engang har jeg lagt inn litt bestillinger vettu, jeg inbiller meg iaf at jeg trenger dette:

Spedway Pal Overfender Kit 10mm

Spedway Pal Overfender Kit 7mm

Atlas Camber & Height Gauge

ABC Body Light Colour Clear Red

Team Bomber Decals

Retteråsen

Comment

• Hvor kjøpte du den a? Hvor mye? Har planer om to nye biler skjønner du. Enten tc-d eller xray.

Comment

• Jeg kjøpte min fra RADjp.

Retteråsen

Comment

• Er det gt 2.0 lpf eller pro du bruker? Hva er forskjellen på de to?

Comment

• Jeg bruker LPF, ganske enkelt fordi jeg fant ingen annen forskjell annet enn at LPF kun takler 5.5T motorer mens PRO kan du kjøre helt ned til 3.5T. Mener jeg å huske.. Uansett så er jo LPF billigere de ser helt like ut, så fant ut at siden jeg ikke trengte det da jeg skal kjøre 6.5T uansett så sparte jeg noen kr og gikk for LPF'en.

Her in info om LPF'en, hentet fra http://www.speedpassion.net

Build in new Green Power Feature
                                Give you full time consistency power and longer run time!

Digital Racing Response System - DRRS
                                9 Selection Digital Racing Modes (From Level 1 to Level 9)

Advanced Mutli Timing System - AMTS
                                Special 8 mode brushless motor timing adjustment system
                                design suitable for differ brand brushless motor which give
                                you the best performance for both ESC and Motor

Standard Smart ESC Program Unit
                                Came with the ESC LED Display with 11 adjustable function

Leading Brushless ESC Spec
                                Support both sensored / sensorless brushless motor
                                Support up to 5.5T brushless motor on 6 cell 7.2V battery
                                5 cell with 4.0T
                                4cell with 3.5T

Maximum Current :
                                440A* Ouput

Dimension :
                                43 (L) x 35 (W) x 24 (H)

Her er det info om PRO'en, hentet fra samme side:

Build in new Green Power Feature
                                Give you full time consistency power and longer run time!

Digital Racing Response System - DRRS
                                9 Selection Digital Racing Modes (From Level 1 to Level 9)

Advanced Mutli Timing System - AMTS
                                Special 8 mode brushless motor timing adjustment system
                                design suitable for differ brand brushless motor which give
                                you the best performance for both ESC and Motor

Standard Smart ESC Program Unit
                                Came with the ESC LED Display with 11 adjustable function

Leading Brushless ESC Spec
                                Support both sensored / sensorless brushless motor
                                Support up to 3.5T brushless motor on 6 cell 7.2V battery

Maximum Current :
                                800A* Ouput

Dimension :
                                43 (L) x 35 (W) x 24 (H)

Retteråsen
                                Last edited by Retteråsen; 21 January 2010, 10:27. Reason: Fikk ikke med det siste!

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X