Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jo da, er 1 stk chassi på vei, men det er en del jobb med å få byttet om fra Narrow til Wide i fronten, samt at jeg også må bytte ut alt rundt motorfeste.
    Får se hva jeg synes er kulest når jeg får det.
    Kan jo hende jeg bytter til 962 på den bilen jeg har og bruker Narrow på det andre chassiet, slik at jeg kan kjøre alle de 3 nye bilen med 70T motor.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Hvilken 962 har du Lasse, må jo passe på og kjøpe en annen i tilfelle det blir race....
      Begge pakker fra statene er foresten i Norge, så når gleder jeg meg som en liten unge!
      Arild,Gjøvik

Comment

• Porsche 962 C KH
        Men den er hvit, altså ulakkert, så du kan fint kjøpe hvilken du vil.
        Malingsskjema er allerede utarbeidet og jeg håper bare jeg får det til.
        Men du kan si den blir oransje. Slik som alle andre biler jeg har....

Men hvilke begge pakker da?
        Bilen, RCP banen og telleverket? Eller er det noe jeg har gått glipp av nå?

Comment

• Bane og telleverk er ikke i boks ennå - vurderer om jeg skal ringe på annonsen på finn? Men vil nok heller ha 30cm fliser, passer bedre med hensyn til plassen her hjemme.
          Bilen og motor i en pakke, og 2.4 modul med adapter til Futaba'n min i den andre.
          Arild,Gjøvik

Comment

• kult

Da begynner det jo å ordne seg da.
            Nå venter jeg bare på at alle 3 pakkene mine skal komme fram.
            Hadde ikke råd til noen dempere, men spørs om jeg ikke må ha noen fjærer og t-plater før jeg får kjørt noe særlig.
            Ellers er alt mitt i boks.
            Såfremt jeg har sett riktig på det jeg har bestilt da...

Comment

• oisann, bilen min har landet i norge jo.

w00t!!

Comment

• Men såklart klarte ikke posten å få bilen videre fra Gardermoen etter lunsj på en fredag...

Comment

• Min landa onsdag, er fortsatt ikke sendt videre! Utrolig!
                  Arild,Gjøvik

Comment

• Sleit skikkelig med "rompa" i går.
                    Ser at jeg ikke får testet oppsett ordentlig før jeg får en litt stor bane å kjøre på.
                    zabbe lurte på om jeg trengte noe strammere oppsett på tri-demperen.
                    Kanskje prøve noen andre fjærer bak.
                    Har svarte nå, men har ingen oversikt over mykheten på de fjærene jeg har.

Comment

• Reflex fjærene går fra sort til gull via sølv. Sort=myk.
                      Men jeg har kanskje ombestemt meg. Tror du flytter for mye vekt forover av gass. Kanskje stivere front, eller mykere eller treigere senterdemper. Finnes sikkert noen som kan svare bedre...
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

Comment

• takker.

Eneste er at RR fjærene som er hardere er kortere enn de som er myke....mye rart med RR synes nå jeg.

Men uansett, king pins tok oppi karosseriet i front, så nå er det kuttet og limt på nytt.
                        Aner ikke om det har noe å si på kjøreegenskapene, men liker uansett ikke at ting butter.

Comment

• Da har jeg måtte bestille RR CTP70T motor til bilen min.

Skal ha julerace den 10. desember og da har jeg satt "grensa" på stock kyosho eller 70T motor.
                          Blir 4 mann som skal knive, det er sikkert plass til 1 mann til hvis noen vil være med.
                          Starter kl 13 på lørdagen. Banen er ferdig oppsatt, så det blir kjøring fra da.
                          Det blir et 2-timers løp kl 17:00

Satser på at Rune "mister" Lap-Z'n sin denne helga, så vi får telleverk.

Håper at det blir et "standardbil" løp også.

Comment

• Du bestilte ikke en ekstra vel? Kunne tenkt meg en sånn jeg også..
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

Comment

• Det sa du ingenting om i går....
                              For seint!

Har en halvveis bestilling inne hos Rune, så jeg håper jo at jeg får dem også da

Comment

• ah, fant forresten noe hardt inni styreservodrevene.
                                Om det var stein eller hva det var, vites ikke helt. Men det virket ikke som at det var plastikk.
                                Styringen fungerte fint etterpå ihvertfall

Så en gang så må jeg få bestilt opp noen ekstra drev, slik at jeg har i reserve.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X