Det har blitt 1:1 prosjektbil og ny jobb på meg, så Mini-Z legges desverre på hylla inntil videre. Ingen og kjøre med i nærheten heller, får ta det igjen senere. Har lagt ut bil og motorer på til salgs sidene om noen vil investe mer....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kyosho Mini-Z MR03....
Collapse
X
-
zabbe
PÅ GRUNN AV DEG FINNES DET IKKE DEKK DER UTE!!!

hihi
EDIT1:
Da fikk jeg utladeren min fra Atomic gitt, skal bli artig å få prøvd den også.
Discharge er da liksom automagisk fra 0.1 til 2.5A og cut off fra 0.7 til 0.9V for hver enkelt celle.
Skal bli artig å se om dette fungerer optimalt. Håper den er bedre enn PN sin som kun tar 1A.
EDIT2:
Har fått vekta mi også, sjekket Vitz'n og den veier bare 167.8 gram....trenger jo 10g med bly for at den skal være "lovlig". Det var mye....
Last edited by NoBrainer; 31 January 2012, 11:29.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Hehe
Kult med utlader. Kosta'n mye?
Sikkert så lett fordi den er kort, og at du bare har en fjær i discdemperen. Eller kanskje du veide den med tomme batterier?
mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
Comment
-
Utladeren kom på €30. TRP som hadde en inne til meg.
Så billig var den vel strengt tatt ikke, men må man så må man.
De R1 batteriene var det futt i....
Men ja, batteriene var "tomme" når jeg veide bilen. Men hvordan skal jeg få 10g med vekter på den lille bilen, uten å sette takstativ på den??Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Da er Speed Checker kommet hjem til meg gitt.
Har ikke fått testet enda.
EDIT:
Skal da ikke brukes på biler med dekk mindre enn 24mm og større enn 33mm.
På F360 har jeg 23.4mm dekk....
På Vitz'n har jeg nesten 24mm dekk
På 935 har jeg 26mm dekk
På 962C har jeg 26.5mm dekk
F360 med Atomic Stock og nye Atomic Radial 8 - 25km/t
Vitz med CTP70T og litt brukte Kyosho 20 slicks - 20km/t
935 med CTP70T og litt brukte Kyosho 20 slicks - 23km/t
962C med CTP70T og litt brukte Kyosho 20 slicks - 23km/t
Artig
Måtte teste med 2 HELT NYE motorer også
F360 med PN43T - 27km/t
F360 med PN33T - 34km/t
oioioi....har lyst til å la PN33T stå i og dra ned til Rune nå gitt....Last edited by NoBrainer; 2 February 2012, 01:12.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Kult.
samme giringa på alle?mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
Comment
-
Samme giringen på alle. 10T / 53T.
Kun forskjellige dekkdiametre.
Såklart ser man ikke akselerasjonen på dette "instrumentet". Man ser kun toppfart.
Kunne vært artig å fått til et Dynamometer ut av det. Men jeg finner bare dyre systemer eller de som er beregnet for lyd.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Da var motorfeste borte ihvertfall.Originally posted by NoBrainer View PostHvis noen vil teste noe nytt, så har jeg dette til overs:
1 x Atomic Mini-Z 90mm WB Motor Mount (black)
1 x Atomic Mini-Z DPS Set for 90mm Motor Mount (blue)
1 x Atomic Mini-Z Damper Plate Spring Set Version III - 6PCS
Samlet for 200,- NOK, alt er nytt i pose.
Har forresten en eller to stk Kyosho Rear Oil Shock Set for Mini-Z 2WD -> 100,- NOK pr stk (nye), som er åpnet men ikke brukt. Bestilte 2 for mye forrige gang.
Så hvis noen trenger så send meg en PM. Skal jeg sende det kommer frakt i tillegg...
Så nå kommer det en blå vitz med ordentlig motorfeste på banen på jobb.
Artig.
Nå er vi vel 5 mann bare på jobb som har. Samt at vi drasser inn Stonedog en gang i blandt.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Bestilte noen dekk her, men tiny sendte meg pakka til en i Portugal...Så nå veit jeg ikke hvor dekka mine er hen i verden.
Hadde håpet at jeg skulle få dekka før "sesongen" begynte igjen.
Nå sitter jeg her med en masse AWD deler som en eller annen "dude" et eller annet sted i verden skulle ha hatt.
Artig....Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
tja, hvordan får jeg mere vekt på bilene?
Slik at de blir "street legal"?
176g er minstevekta med batterier jeg prøver å holde meg til. Da jeg kan være med på konkurranser hvis det skulle passe seg slik.
Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i??Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Det er jo forskjellig fra bil til bil.
Men det arket var kanskje ikke dumt. Det må jeg se på.
Felgvekter til bil går ikke an. Da får jeg bare plassert det på toppen og da blir det topptungt....Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Blytape.
Brukes til å balansere golfkøller etc.
Se f.eks her for godt utvalg
: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...All-Categories
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment