Har du blitt oftopic politi nå, Lasse? Men er litt enig. Ikke at det gjør meg noe at det skjer i min tråd. Men om andre har samme problemet finner de lettere svaret om det er i egen tråd med fornuftig topic. Det er også større sjanse for å få svar på spørsmålet...
Tilbake til 3racing. Du har vel ikke noen liggende, Rune? Så jeg slipper å bestille disse fra hongkong aleine. Bestilte såpasss mye fra rr i dag, at det er en stund til jeg trenger så mye at det er forsvarlig å bestille fra utlandet igjen...
Fett!
Ikke stress med det. Og lykke til til helga! (Er det ikke nå du skal kjøre?)
Jepp. Drar straks til nabolandet.
Har ikke store forhåpningene da oppladninga har vært dårlig. Endte opp med influensa som ennå ikke har sluppet taket. Men jeg skal gasse det jeg kan, så får vi gjøre det beste ut av det
Har krangla litt med diffen min i det siste. Vært vanskelig å justere sånn jeg vil ha den. Plukka den frahverandre i kveld. Og der var det jaggu tørt gitt. Nytt fett og diffen er som ny igjen. Tror det må gjøres litt oftere...
Litt trøbbeo med wb nå. Må ha kortere t-plate for å komme meg ned på 94mm igjen.
Hvordan skal man egentlig vite sånne ting? Smått iriterende egentlig. Er jo ikke noe problem om man har en godt utstyrt hobbysjappe i nærheten. Vesentlig kjipere når man må bestille fra andre siden av verden... Det var Dagens furting
Er det pga porsche du skal ha 94mm?
Hva slags knokler og styrestag har du brukt nå? hvilken camber, toe-in og sånt får du med det oppsettet da?
Er det ikke slik at 94mm er bra på svingete tekniske baner og 98mm er bra for høy fart, grunnet wb?
Er pga porscha at jeg må ha 94mm. Hvis jeg hadde funnet et karosseri jeg kunne leve med på 98, så hadde det vært greit. Men jeg vil helst kjøre 94mm. Yar 1grad camber og husker ikke toe-in. Desverre fremdeles ikke noe caster. Blir nok en helt annen bil og kjøre ja. Morro og teste...
Comment