Er vel flere som reagerer på superlim ja, så kan være greit å minimere eksponeringen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Prosjekt test-esel
Collapse
X
-
-
Endelig, etter å ha testet 34 forskjellige gummiblandinger/ hardheter fra forskjellige leverandører den siste måneden, har vi nå funnet gummidekk som faktisk funker uten å måtte dreie de hver femtiende runde for å ha grep nok.
Både Tommy og jeg satte ny bestetid med dem på andre kvelden de var i bruk.
Ingen velting. Ingen liming. Ingen chattring. Ikke ustabil på langsiden. Bare fantastisk deilig grep både av og på gass!
Dekk er idag bestilt opp, og blir å kjøpe på banen til 45,- pr par. Speedy PigZ superduperdekk. Tapes, dreies, poleres med skum. Deretter bare kjøre kjøre kjøre kjøre.
Vi kommer ikke til å ta inn flere PU dekk inntil videre. Det gjør rett og slett godt i sjela og tape dekk igjen og i tillegg ha en utrolig forutsigbar bil.
For dere som har testet 2015 PNWC layouten så kan jeg melde om gjennomsnittstid på 8 min som er nede på 6.2.
Disse dekkene er tillatte i PNWC også.Last edited by RuneRG; 2 April 2015, 01:50.
Comment
-
Flere prøvde nå med gummidekk i siste cuprunde.
Lars Martin, Tommy og Rune kjørte gummidekk i både stock og mod. Jeg tror alle var happy med dekkvalget.
Rekorden i stock og mod er begge nå med gummidekk foran.
Nå som siste runde i vintercupen er over, går vi nå for fullt over på gummidekk. Vi har dermed lagt ned totalforbud på urethanedekk.
Dekk er tilgjengelig på banen.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment