Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt test-esel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er vel flere som reagerer på superlim ja, så kan være greit å minimere eksponeringen.
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

    Comment


    • Endelig, etter å ha testet 34 forskjellige gummiblandinger/ hardheter fra forskjellige leverandører den siste måneden, har vi nå funnet gummidekk som faktisk funker uten å måtte dreie de hver femtiende runde for å ha grep nok.
      Både Tommy og jeg satte ny bestetid med dem på andre kvelden de var i bruk.
      Ingen velting. Ingen liming. Ingen chattring. Ikke ustabil på langsiden. Bare fantastisk deilig grep både av og på gass!

      Dekk er idag bestilt opp, og blir å kjøpe på banen til 45,- pr par. Speedy PigZ superduperdekk. Tapes, dreies, poleres med skum. Deretter bare kjøre kjøre kjøre kjøre.

      Vi kommer ikke til å ta inn flere PU dekk inntil videre. Det gjør rett og slett godt i sjela og tape dekk igjen og i tillegg ha en utrolig forutsigbar bil.

      For dere som har testet 2015 PNWC layouten så kan jeg melde om gjennomsnittstid på 8 min som er nede på 6.2.

      Disse dekkene er tillatte i PNWC også.
      Last edited by RuneRG; 2 April 2015, 01:50.
      Mini-ZNorway.com
      Speedy PigZ Raceway

      Comment


      • Flere prøvde nå med gummidekk i siste cuprunde.
        Lars Martin, Tommy og Rune kjørte gummidekk i både stock og mod. Jeg tror alle var happy med dekkvalget.

        Rekorden i stock og mod er begge nå med gummidekk foran.

        Nå som siste runde i vintercupen er over, går vi nå for fullt over på gummidekk. Vi har dermed lagt ned totalforbud på urethanedekk.
        Dekk er tilgjengelig på banen.
        Mini-ZNorway.com
        Speedy PigZ Raceway

        Comment


        • Jeg har fått noe å gjøre ihvertfall...









          Attached Files
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • Noen spes. planer med awd? Kult lokk.
            living in the fast lane

            Comment






            • Slik kanskje?
              Attached Files
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X