Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray Xb 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kim slipper å gjøre noe ja Merker jo at jeg har lyst på en selv igjen også altså.
    sigpic

    Team Xray

    Comment


    • Har en til liggende her som du kan få kjøpe av meg, he he.
      Kim Gjerstad Oslo
      Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
      Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

      Comment


      • Originally posted by extra View Post
        Får svar på tirsdag, din utålmodige fa...
        Jajaja,, utålmodig ja,, sola skinner,, snøen smelter,, gårdsplassen er tom for snø(grusen er fremme) Er det noe rart jeg gleder meg...?

        Mange positive kommentarer om 2011 modellen.......

        Tirsdag,, det er jo heilt ute i neste uke jo.
        Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

        sigpicTeam Elefun

        Comment


        • her er ett youtube klipp fra 2011 versonen.
          ser ut til å være en utfordrende bane som denne bilen bare koser seg på
          X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
          ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
          hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

          Comment


          • Høres bra ut den!!! kan det ha vært en RB B11? eller shark??
            MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
            www.Mustit.no

            Comment


            • Da er bilen ferdig. Like smooth som alltid . Kun finjustering av hjulvinkler igjenstår. Bare å smøre seg med tålmodighet fram til første treningshelg og løp i Danmark 9 April. Lenge til det....
              Mustit Rc 2012
              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
              Bjørn-Ivar Haug

              Comment


              • jeg trodde du skulle trene på spydeberg banen,mener å huske noe om at du skulle frese banen
                Anyway grattis med ny bil...
                X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                Comment


                • Originally posted by vapor 28 View Post
                  jeg trodde du skulle trene på spydeberg banen,mener å huske noe om at du skulle frese banen
                  Anyway grattis med ny bil...
                  Kom akkurat hjem fra Spydeberg nå. Jeg og Stian har gjort et hederlig forsøk på å klare et par runder med freseren rundt banen, men det er jæ.. Mye og ganske hardpakket så det står igjen en del av banen enda. Får prøve igjen om en ukes tid...
                  Mustit Rc 2012
                  Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                  Bjørn-Ivar Haug

                  Comment


                  • ja,jeg titta innom på fredagen og så at det var mer enn nok snø der.For håpe kong vinter har gitt seg.

                    fint dere fikk fjerna en del.Da starter sessongen litt tidligere...
                    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                    Comment


                    • hehehe, diplom designeren har vært i gang igjen ser jeg

                      Comment


                      • Originally posted by Nikke View Post
                        Da er bilen ferdig. Like smooth som alltid . Kun finjustering av hjulvinkler igjenstår. Bare å smøre seg med tålmodighet fram til første treningshelg og løp i Danmark 9 April. Lenge til det....
                        Du får hive deg med til innendørs løpet i Holland da vet du. Da skal jeg teste min.
                        Kim Gjerstad Oslo
                        Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                        Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                        Comment


                        • Ny Bil

                          Rune kom med God saken i dag. Alt i sin skjønneste orden.. Så var det testing i garasje huset. It`s So perfect..
                          Klar for Racing til Holland.
                          Attached Files
                          Kim Gjerstad Oslo
                          Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                          Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                          Comment


                          • Fikk min i går og vips så var den ferdig. I motsetning til deg, Kim, så måtte jeg bygge den selv altså .
                            Matchvekt på 3348 gram. Nimh pakke.
                            Attached Files
                            TEAM ELEFUN

                            Comment


                            • Originally posted by extra View Post
                              Fikk min i går og vips så var den ferdig. I motsetning til deg, Kim, så måtte jeg bygge den selv altså .
                              Matchvekt på 3348 gram. Nimh pakke.
                              ferdig? virkelig stått på du

                              fikk min på fredag.Setter den i sammen på kveldene etter at det er stille i huset.
                              Blir fortsatt overasket over presisjon og kvalitet på xray..
                              X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                              ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                              hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                              Comment


                              • 808

                                Click image for larger version

Name:	808 2011.jpg
Views:	1
Size:	63.1 KB
ID:	772334


                                Ikke langt unna jeg heller... Gleder meg til sesongstart.......
                                Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

                                sigpicTeam Elefun

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X