Godt gjort arbeid:=) har bare lagt en slangebit der, og stripset den fast.. holder enda..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Savge tips & tricks (how-to's osv.)
Collapse
X
-
Selv gjort er vel gjort
Nå har jeg sitti å tenkt å fundert på hvordan jeg skal få lys på bilen min, så kom jeg opp med en ganske genial løsning synes jeg da.
Det jeg har gjort er å ta vekk de to fake lysa som sitter i støtfangeren å bytte dem ut med ekte lys.
Synes det ser bra ut i tilegg til at lyset ble svært bra synes jeg da
Ser nå i allefall sånn utThe things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...
Comment
-
Re: o
Andri skjønt poenget med å snu den demperbolten, er da ikkeno som tar borti tanken min i allefall!Originally posted by monstertruck.. den snu demperbolten er sikkert det,men det andre??Roar Sørlie ('78mod)
HPI savage (4.6, Crazy nut bremser ++)
Tamiya Lunch Box
Comment
-
Vel, du skal vel i prinsippet knekke dempertårnet før den tar borti etter min mening! Har knust tanken min jeg også, men av andre grunner.. Har montert tank-guard nå, så tanken min varer litt lengre i de situasjonene hvor min røyk sistOriginally posted by mortenSHDa herjer du ikke hardt nok med bilen dinAndri skjønt poenget med å snu den demperbolten, er da ikkeno som tar borti tanken min i allefall!

Nå er det bare å håpe på at MM har sendt meg ny motor. .25 motoren min skar seg noe så håpløst på mandag!
Roar Sørlie ('78mod)
HPI savage (4.6, Crazy nut bremser ++)
Tamiya Lunch Box
Comment
-
Uanset hva du mener så er flærne tanker blitt spiddet av denne
så det er best å snu denSavage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Jørn Birkeland. 74.Modell
http://www.bountyhunter4x4.com/
Comment
-
Verdens enkleste antennemod.
Lag et hull i "bakvinduet" og tre antenna ut av det, slik at den peker bakover. Har hatt dette på min en god stund og ikke røket en eneste antenne etter dette.
Har ikke merket noen stor forskjell på rekkevidden heller.Christian Paulsen - 1973 mod
Moderator
TCTD, Revo/Sirio 23, Hyper 7 Pro, Mini-Z mr-01
Comment
-
Høres bra ut men sjønner ikke helt hva dere mener at jeg skal snu. ( er det den låse splinten )Originally posted by Christian PDet er like mye tanken som dempertårnet som beveger på seg. Tar jo bare 1 min å snu bolten og sikre seg imot at det ikke skjer da..
Antennen ut bakvinduet skal jeg prøve siden jeg bytter antenne rør mye.Bjarne 72 Savage 25 http://aceex.norge.cc/
Comment
-
kjøper 100 og 100 av de jeg
hehe.. jeg selv har byttet til metall antenne snart.. driver og jobber med en sak nå. menne antenna er borte så må finne den først... hehe :S
Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4
Comment
-
Du snur skruen som holder toppen på demperen på venstre side bak sånn at enden på skruen med mutter peker bakover og ikke forover.Originally posted by aceexHøres bra ut men sjønner ikke helt hva dere mener at jeg skal snu. ( er det den låse splinten )Originally posted by Christian PDet er like mye tanken som dempertårnet som beveger på seg. Tar jo bare 1 min å snu bolten og sikre seg imot at det ikke skjer da..
Antennen ut bakvinduet skal jeg prøve siden jeg bytter antenne rør mye.Christian Paulsen - 1973 mod
Moderator
TCTD, Revo/Sirio 23, Hyper 7 Pro, Mini-Z mr-01
Comment
-
3 "enkle" Modifiseringer 1/3
Nå har jeg endelig fått overført bilder til PCen min!!
Må bare beklage om noen er litt uskarpe... De er tatt med mobiltelefon... Men til saken! Her kommer den første av tre enkle modifiseringer.
1: Overflatebehandling av TVP - Ser mye bedre ut, og vil fortere dannes beskyttende oksidbelegg. Har ganske enkelt bare pusset overflaten med pusseskive på en dremmel...Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...
Comment
-
Tittel: 3 "enkle" Modifiseringer 2/3
Og nr 2...
2: Enkel og holdbar modifisering av antenne - Kutt "plastlørva" og smekk antenna inn i en silikonslange (fuelslange). Kapp en liten ende (ca 2 cm) av antenne røret (plast) og stikk inn i slangen.
Kapp slangen i passe lengde. Hvis du har silikonolje kan du smørre antenna inn med denne for at den skal bli enklere å tre på plass. Tre så antenna gjennom slangen og knytt for enden slik at den ikke glir tilbake (NB pass på at det er slakk nokk til at du kan åpne radioboksen).
Fest til slutt antenna inni veltebøyla. Du har nå en holdbar og godt beskyttet antenne!
Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...
Comment
-
3 "enkle" Modifiseringer 3/3
Og sist men ikke minst:
3: OFNA Fuelfilter med primer pumpe
Denne er genial! Ikke noe slit med å holde for eksosen og dra livet av seg. Bare et par pump til du ser bensin er på tur inn i forgasseren, så er det bare å starte...
Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...
Comment
-
Re: 3 "enkle" Modifiseringer 3/3
Veldig bra greier, men det siste med filter , står det ikke litt veldig utsatt bak dær og slangen kan sette seg i fjerer til dempere. Er dette en standar plass denne saken skal være eller kan den sette andre plasser.Originally posted by NazgarotOg sist men ikke minst:
3: OFNA Fuelfilter med primer pumpe
Denne er genial! Ikke noe slit med å holde for eksosen og dra livet av seg. Bare et par pump til du ser bensin er på tur inn i forgasseren, så er det bare å starte...
PS: pris på pumpe ?Bjarne 72 Savage 25 http://aceex.norge.cc/
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment