Jeg er 99% sikker på at limited slip differ ikke er standard på v4 modellene...De var ikke standard på evo 3 competition modellene....... "standard" var det kun på (evo 3 ) Ultimat`n
Så jeg vil tro det kommer nok som "standard" utstyr på den nye 2010 (v4) versjonen av ultimaten også.
2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ...... HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.
Fant frem to MCD racerunner dekk med innlegg som jeg kjøpte av Jan-Erik en gang i tida i en stor plastkasse full med RC deler jeg hadde glemt at jeg hadde.
Så tok jeg bakfelgene fra leoparden og skal sette MCD dekka på disse. Så får enten bobla og leoen dele på bakhjula eller så får leoen kjøre med bajahjul bak. Om ikke jeg får de to marderhjula som står i restordre hos Elefun.
Da ser det ut som det meste er i boks bare jeg får potta mi.
Noen som forresten trenger et Marderkarosseri i Oppdal?
sigpic If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
sigpic If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
Må vel få armer som en skinnemontør av å dra opp fjæra hele tida?
Vell den rønner bil som du ser, den får litt mere luft under hjula.. hehe
Den starter lett og begynner å "løsne" merker jeg, har kjørt 4-5 tanker på den nå.
Men den kan fjuske litt når jeg gir ful gass, men går fint på tomgang.
Kan sikkert være pluggen, men har ikke flere nye å prøve, enda.
Legger ved et på bilder av pluggen etter jeg stoppa den i dag, så kan du se selv
Comment