Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Men da er jo alt bra
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by Egon View Post
      Unnskyld, ikke meninga å være spydig, men prøver du å være morsom??

Finn en annen butikk som selger på krita til gud og hver mann, uansett hva de driver med....

Dessuten startet vi med postoppkrav, men etter å ha fått over 70% av pakkene i retur fordi ingen hentet dem, så ble dette for dyrt.....

Alltid noen som ødelegger for andre dessverre..........

Dessuten er det myyyyyye lettere for de butikkene som tar over 300% bedre betalt for samme varen å gjøre slike ting, hvis du/noen ikke gidder å hente pakken så har de alikevel fått så godt betalt for alle de andre varene de har solgt at de ikke merker dette svinnet.....

For RC-Racing som prøver å holde prisene nede er det veldig merkbart hver gang slike ting skjer, derfor denne ordningen......

ja det er jo irriterende at folk ikke henter pakkene de har bestilt.
      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
      Radio: Spektrum DX8

Comment

• Originally posted by Egon View Post

Finn en annen butikk som selger på krita til gud og hver mann, uansett hva de driver med....
        .

www.speedoptions.no sender med faktura vedlagt når man bestiller ting som er i brev, feks pakninger :P

men er helt enig med deg, det at du har paypal og forhåndbbetaling gjør at de som er under 18 kan handle hos deg helt uten problemer på egenhånd
        kjører Smartech Traveller :P

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
          ja det er jo irriterende at folk ikke henter pakkene de har bestilt.
          Neste år (eller om noen måneder avhengig av når på året du er født) så kan du begynne å gå med avisa eller liknende jobber. Da tjener du jo særdeles mye mer enn 100kr måneden. Og da må du ha en bankkonto selv og da kan du også få et bankkort tilknyttet denne kontoen.

Da skal du se ordrer på nettet går lettere når du selv kan bestemme
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
            Neste år (eller om noen måneder avhengig av når på året du er født) så kan du begynne å gå med avisa eller liknende jobber. Da tjener du jo særdeles mye mer enn 100kr måneden. Og da må du ha en bankkonto selv og da kan du også få et bankkort tilknyttet denne kontoen.

Da skal du se ordrer på nettet går lettere når du selv kan bestemme

Ja ska gå med vg når æ blir 13 (8 April)
            + at da ska æ få mæ ungdomskort men det kan ikke brukes på nettet
            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
            Radio: Spektrum DX8

Comment

• Synes nesten dere er litt harde med gutten.
              Ser poenget,men nå er det jo slik at de fleste andre sender med postoppkrav.eks. elefun,micromonster osv osv.
              Poenget er.. Skjønner godt at han spørr
              www.mobilerobotplatform.com

Comment

• Joda, jeg skjønner godt at han spør, ikke rart at han spør heller.......

Dessverre så kan jeg ikke hjelpe med dette, ikke skjønner jeg at folk vil dette heller, d koster jo flesk....

Voksne oppegående folk gjør akkurat det samme, meningene er stort sett de samme; da vet de at de får varene...!..???

Hvem varer,,,?? jeg kan jo sende murstein for alt folk vet.....og er noen kjeltring så er jo de pengene borte...
                Bruker de derimot paypal så er jo pengene 100% sikre, uansett hvor kjeltring noen er.......
                sigpic
                Tlf 4691 0501

Comment

• Åssen er de 100% sikre der?
                  Jeg batalte noe på ebay til 700,- med PayPal, og de var visst IKKE 100% sikre!
                  Ingenting for øyeblikket.

Comment

• Originally posted by benbeni View Post
                    Åssen er de 100% sikre der?
                    Jeg batalte noe på ebay til 700,- med PayPal, og de var visst IKKE 100% sikre!
                    Det er din egen feil..........

Hvis du leser betingelsene/garantiene til Paypal så ser du at hvis ting som; ikke mottatt varer, konkurs, kjeltringstreker osv osv så betaler Paypal deg pengene tilbake og går deretter på meg som skadelider etterpå for å få tilbake pengene......

Ikke for ingenting at Paypal er verdens sikreste betalingsmåte.....
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

Comment

• Hei. har akkuratt montert tilbake motoren min. Har ett nytt 30,5 ccm portet kit fra ddm og ny forgasser. Når jeg hadde montert alt sammen, før det var helt bensin i tanken, så tenkte jeg at jeg skulle sjekke kompen ved å dra litt i snora. Etter to drag så startet bilen! Dette med helt nytt stempel kit og helt ny forgasser... Hvordan er det mulig?

Kan det ha noe med at jeg i samme slengen renset filteret med filterrens og satte det inn med ny olje? Eller er det bensin i gasseren når de blir levert???
                      Stian Egelandsdal
                      1982 modell
                      HPI Baja 5B

Comment

• var og kjørte litt på lørdag
                        på en frossen gresslette, var kjempe bra underlag men ganske glatt med slitte
                        dekker hadde god fart mot meg og du kan vel si jeg kanskje mista kontrollen
                        på bilen klarte da å kjøre på meg sjøl gikk rett i bakken og knakk antenna
                        på senderen
                        var også noen andre mennesker der som sto og kikka litt
                        så sikkert jævla smart ut
                        nesten synd det ikke blei filma

Comment

• Originally posted by zatoo360 View Post
                          var og kjørte litt på lørdag
                          på en frossen gresslette, var kjempe bra underlag men ganske glatt med slitte
                          dekker hadde god fart mot meg og du kan vel si jeg kanskje mista kontrollen
                          på bilen klarte da å kjøre på meg sjøl gikk rett i bakken og knakk antenna
                          på senderen
                          var også noen andre mennesker der som sto og kikka litt
                          så sikkert jævla smart ut
                          nesten synd det ikke blei filma
                          Kanskje du burde ønske deg en slik en til jul?
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Peri View Post
                            Kanskje du burde ønske deg en slik en til jul?

Kan trenge en slik om en står i nærheten av Egon og kjører og

den mannen er Hit`n run nr1

Comment

• Originally posted by JonV View Post
                              Kan trenge en slik om en står i nærheten av Egon og kjører og

den mannen er Hit`n run nr1
                              Det er ikke rart det med de motorene han tuner
                              POWER fra første gasspådrag, villt og hemningsløst, så bare øker det på

Holdt foressten på å spørre litt om luftfilter, men har forstått det sånn at det er ganske så ulike meninger om dette tema, hehe...

men pytt pytt, here I go...

Jeg er av den oppfatning at det er gunnstig å ha ett GODT(les dyrt) luftfilter til en tuna motor. Dette gir etter min mening og erfaring bedre gassrespons, som følge av finere forbrenning så lenge forgasser er justert riktig med tanke på suppe/luft. Det gir etter min mening også en smule mer power(selv om det er snakk om veldig lite, så gir det vertfall en økning). Jeg kan ikke fatte å begripe de som mener det er bortkasta penger på ett godt filter. Det den ene vimsette cella i topplåkket sier meg er at mer luft gir mulighet for mer suppe, og det må det jo bli en viss effekt av? Er jeg helt på villspor? Er det bare jeg som merker at gassresponsen blir atskillig bedre med ett godt filter og riktig innstilt forgasser?
                              sigpic

Comment

• Dette kan jo og forklares med et skittent og et rent filter. Med et rent filter for motoren mer luft og dermed kan den få mer suppe å gå bedre. Så det er ikke dumt med et bra filter på en Tuned motor. Men det er sikkert ikke nådvendig for en som herjer vilt i et grustak, men for en som vil ha maks ut av motoren er det ikk en dum investering.
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X