Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg vet at flere bruker 2 takts olje.
    jeg velger å bruke luftfilter olje.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Hvilken luftfulter olje vil du anbefale da. På den hobby butikker der jeg bor koster jo 1,5dl med luftfilter olje 70,- Og da blir det fort dyrt å olje et LS filter.
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• ddm selger luftfilter olje, må vel vere bra den.
        Men er nokk best å gjøre som CB gjør, ellers blir tonen så streng!
        OTteknikk.com

Comment

• Best viss den kan handles fra Norge, men utlandet går også

Comment

• Når vi er inne på olje, hva slags 2-taktsolje er anbefalt på Baja'n? Regner med det er 4% blandingsforhold?
            - HPI Baja 5B m/fri eksos (copyright: HPI instr.video)

Comment

• Originally posted by Isdahl View Post
              Når vi er inne på olje, hva slags 2-taktsolje er anbefalt på Baja'n? Regner med det er 4% blandingsforhold?
              Denne 2T olja er helt konge og 4% er bra viss du har Tuned motor er det 5%

Comment

• Hvilken som helst to-takts olje ment til crosser er mer enn godt nok. Nærmeste mc sjappe kan hjelpe deg der..
                Som nevnt er 4-5% bra å bruke.
                sigpic
                HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• RN har luft filter olje som er veldig bra.

eventuelt tar du med 1 liter når du er innom den lokale MC forhandlern å kjøper 2 takts olje.
                  A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                  alt under 1200 cc er en startmotor.
                  R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Jeg bruker 2 takts olje nå på FG filteret og jeg synes at det funker bra.

Comment

• De fleste Mc sjapper har også filterolje til krossere 1l for ca 250kr
                      Luftfilteroljen er jo 100 ganger mer klebelig en 2t olja, så forskjellen få støvet de fanger opp er vel der etter
                      Robert Birkevaag 71 mod
                      Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

• Originally posted by The Bajanic View Post
                        De fleste Mc sjapper har også filterolje til krossere 1l for ca 250kr
                        Luftfilteroljen er jo 100 ganger mer klebelig en 2t olja, så forskjellen få støvet de fanger opp er vel der etter
                        Pluss at filterolja størkner til og blir tjukkere. Derfor renner den ikke så jævlig som totaktsolje vil gjøre. Nesten ikke olje øverst på filteret og helt dynket nederst ettersom olja får tid til å renne nedover.
                        sigpic
                        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
                          Jeg bruker 2 takts olje nå på FG filteret og jeg synes at det funker bra.
                          Amèn til det......!

Luftfilterolje til våre 2T-motorer har absolutt ingen misjon, dette blir stort sett kun lagd/solgt for å tjene penger............ikke engang RN-Tuning bruker dette på sine egne biler....

Etter kun kort tid begynner filter-olja å størkne, da har den absolutt ingen misjon overhodet...

Hvis noen syns det blir sølete og begynner å renne er det kun en grunn til det, man bruker aaaalt for mye olje........
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

Comment

• Vel, motorolje til motor og luftfilterolje til luftfiltret
                            Amen...
                            Men for all del...vann er billigere lol...

As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                            Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Hvorfor skal man overhode spare på den olja da. Kjøper man en liter har man jo myyyyye lenger en motorolja. Den hvet vi jo at det ikke er lurt å spare på. Jeg har bare god erfaring mad luftfilterolje og kommer altid til å bruke det.
                              Robert Birkevaag 71 mod
                              Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

• Originally posted by The Bajanic View Post
                                Hvorfor skal man overhode spare på den olja da. Kjøper man en liter har man jo myyyyye lenger en motorolja. Den hvet vi jo at det ikke er lurt å spare på. Jeg har bare god erfaring mad luftfilterolje og kommer altid til å bruke det.

Du har et poeng......

Jeg sier bare at det ikke er nødvendig, ikke at det er et dårlig valg...
                                sigpic
                                Tlf 4691 0501

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X