Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hmm kan ikkje sei meg enig her.har sett 2 hpi biler med stock 23cc med effekt pipe.som har kjørt med skovler hjul i et grustak og de hadde null problem.
    sigpic

Comment

• hehe.. mener du at den 23'n ikke bøøpa noe fra stillestående? det har nok mye å si på grustaket tror jeg
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• har du riktig potte iversen så får man liv i en 23 også
        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
          hehe.. mener du at den 23'n ikke bøøpa noe fra stillestående? det har nok mye å si på grustaket tror jeg
          stemmer det du her var det null pøøøøp.
          sigpic

Comment

• Men det er vel snakk om den løse sanden som er på Foss-Eikeland?
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• må vel si at den rette 23n går godt den ..med riktig potte og gasser + evr ta ned squishen litt ... går lenge pr tank gjør de og
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
                Men det er vel snakk om den løse sanden som er på Foss-Eikeland?
                stemmer det
                sigpic

Comment

• Den er ikke bra
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Utrolig at det gikk så bra som det gjorde.. Det kunne jo gått relativt mye verre..
                    Litt pussig og se at begge forhjula hopper av bilen samtidig da.
                    Det er nok en "hjulskiftmann" som får på pungen nå skal du se..
                    Signatur
                    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

Comment

• Er det bare meg, eller er det en god forklaring på det jeg reagerer på;

Er det mulig for en bil, i dette tilfellet en F-1, å oppføre seg slik den gjør, med låste bakhjul, ingen forhjul osv osv i 310 km/t...???? Samt at det er neimen ikke lange strekka den "sklir" før den stopper.......

Vet ikke om alle vet hvor fort 310 km/t er, men jeg lover på tro og ære, Det er jæv... fort...!

Syns dette er litt merkelig jeg da ......hva syns dere andre...?
                      sigpic
                      Tlf 4691 0501

Comment

• Hadde det ikke stått at det gikk i 310km/t og jeg måtte tippa så hadde jeg nok ikke tippa korrekt.. Det ser litt for kontrollert ut og som du sier så er ikke sklilengden særlig lang.

Jeg har aldri vært i nærheten av den farta der og kommer nok aldri heller til og oppleve det men for meg ser det ikke ut som 310.
                        Men jeg har tatt feil før en gang jeg husker jeg.
                        Signatur
                        http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

Comment

• [QUOTE=H.M.Kongen;391786]Hadde det ikke stått at det gikk i 310km/t og jeg måtte tippa så hadde jeg nok ikke tippa korrekt.. Det ser litt for kontrollert ut og som du sier så er ikke sklilengden særlig lang.

Jeg har aldri vært i nærheten av den farta der og kommer nok aldri heller til og oppleve det men for meg ser det ikke ut som 310.
                          Men jeg har tatt feil før en gang jeg husker jeg.[/QUOTE]

Du og...?? Jeg hadde tabba mi i 1971 husker jeg.....fæl dag..

Men fra spøk til alvor.....tenk deg en bil, uansett type, i 310 km/t, hiv forhjulene av den og napp i brekket.....

God tur.....
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

Comment

• IKillM ySelfI KillMySelf

"Funker ikke å fikse i killmyself"
                            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Jeg har faktisk vært oppe i 307 km/t på bane med en Honda rc 30 på silverstone i england... Det er faktisk ikke så gale som dere vil ha det til.

Comment

• Kan det være fordi du da ikke har styrende forhjul som enda har veigrep og at de låste bakhjulene fungerer som dusken på en dartpil?
                                Du har to bremsende krefter bak som vil stoppe og en masse som vil fortsette i retningen sin foran. Den bremsende delen legger seg da helt bakerst mens G kreftene i retardasjonen vil peke tyngdepunktet fremover.

Når man tar brekksladd på en bil så vil jo forhjulene være vippepunktet for slengen siden bakhjula har dårligst grep.
                                Men når man ikke har noen andre hjul så har man ikke lenger dette punktet.

Slik jeg kan se for meg fysikken rundt det.

Bra dette ikke endte stygt.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X