Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TommyAlex View Post
    DET ER STRENGT FORBUDT MED ALKOHOL PÅ RC BANEN!!
    noe fylle kjøring skal vi ikke ha noe av, kan miste lappen og hele greia der, ække bra det ass, jeg vet snuten driver å svirrer oppi der, så`n i den nederste svingen tidligere i år.

    Det var da så pripne vi skulle bli nå da.hehe.Skal vel litt mere til å miste lappen for å kjøre rc og drekke øl.gjør det ofte om sommeren jeg

    Comment


    • Originally posted by dyver View Post
      Det var da så pripne vi skulle bli nå da.hehe.Skal vel litt mere til å miste lappen for å kjøre rc og drekke øl.gjør det ofte om sommeren jeg

      Nå kryr det vel ikke med politi i skiptvet akkurat heller da...
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • Originally posted by dyver View Post
        Det var da så pripne vi skulle bli nå da.hehe.Skal vel litt mere til å miste lappen for å kjøre rc og drekke øl.gjør det ofte om sommeren jeg
        Gress klipper mister du lappen, eller får bot om du går og triller bortover o.O Sikkert det på RC BENSIN MOTORER Også...

        Comment


        • Originally posted by Mr-Online View Post
          Nå kryr det vel ikke med politi i skiptvet akkurat heller da...
          Det er da noen.Og den ene naboen min er purk.Men nå sa jeg jo rc da og ikke 1:1 skala da.naboen bryr seg ikke noe særlig heller.han synes det er artig han

          Comment


          • Tusen takk Tommy for kartet, nå ser jeg hvor man skal kjøre.

            Comment


            • Mr-Online: Da kan jeg garantere at du blir foooort full hehe.

              dyver: man skal aldri si aldri, får jo pokker meg bøter for alt nå til dags jo og lappen ryker jaggu meg fort den og hehe.

              Ja helt til han får bilen inn på plenen sin ja dyver hehe.


              MMR635487: Np skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før, og hei! ingen komentarer på den takk!

              BBS, du får tilogmed bot på tråsykkel (hvis man er full nok)
              Mvh. Tommy.A

              Sarpsborg RC Offroad klubb

              Comment


              • Originally posted by TommyAlex View Post
                Mr-Online: Da kan jeg garantere at du blir foooort full hehe.

                dyver: man skal aldri si aldri, får jo pokker meg bøter for alt nå til dags jo og lappen ryker jaggu meg fort den og hehe.

                Ja helt til han får bilen inn på plenen sin ja dyver hehe.


                MMR635487: Np skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før, og hei! ingen komentarer på den takk!

                BBS, du får tilogmed bot på tråsykkel (hvis man er full nok)
                I steden for og stille spm: hva får man bot av? kan man heller stille spm: Hva får man ikke bot av.

                Comment


                • Originally posted by TommyAlex View Post
                  Mr-Online: Da kan jeg garantere at du blir foooort full hehe.

                  dyver: man skal aldri si aldri, får jo pokker meg bøter for alt nå til dags jo og lappen ryker jaggu meg fort den og hehe.

                  Ja helt til han får bilen inn på plenen sin ja dyver hehe.


                  MMR635487: Np skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før, og hei! ingen komentarer på den takk!

                  BBS, du får tilogmed bot på tråsykkel (hvis man er full nok)
                  Tror ikke naboen er bekymret for det.nærmeste naboen min bor 150meter unna.jeg bor i bushen jeg.har vært rimelig børst sammen med han mange ganger og vi har syklet sammen.hehe

                  Comment


                  • sant så sant BBS


                    dyver
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • Fikk kjørt 5-6 tanker der nå ikveld. Var moro...
                      Bilen har aldri gått så bra før, men jeg var helt alene der....
                      Kjører 1:8 bil og hadde håpet det var noen LS biler der så jeg kunne tatt bilder og vist kona hvor lite utstyr jeg har...
                      Svidde av 2stk OS8 plugger og røyk som H... av motoren, prøvde deretter en OS5, og det gikk bedre. Hva er riktig plugg nå ? (feil forum, men dere har vel kjørt Nitro også..)

                      Comment


                      • Kan desverre ikke hjelpe deg med noen råd der leoparden men det er sikkert andre her som kan. Men det hadde vært fint om du kunne tatt slike spørsmål i forums som har med slikt å gjøre. Det blir liksom så ille off topic.

                        Hyggelig å høre at du tok turen opp der var meningen jeg og Hans123 skulle opp i dag men det kom noe i veien slik at jeg ikke fikk dratt opp, vet ikke om hans123 var der men sikkert ikke siden du var alene der.
                        Det pleier å være folk der men det er det å treffe dem på de rette dagene. Men blir sikkert litt mere sammling der til helgen hvis været holder.

                        Og det blir vel til at jeg og hans123 drar opp i morra, i hvertfall jeg Jeg drar opp sånn ved 19:30 og er der til det blir mørkt.

                        Hadde vært fett å hatt lys på den og fakler langs banen, og kanskje noen brennenes ringer som man kunne hoppe igjennom, hadde blitt en heftig video det Veeel lov til å drømme seg bort litt hehe.
                        Nei så dæven, det der skal jeg jaggu få til, ta en helg som det er flere der og vente til det er mørkt fett fett feeeeeeett
                        Last edited by TommyAlex; 15 July 2009, 22:53.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Originally posted by TommyAlex View Post
                          Kan desverre ikke hjelpe deg med noen råd der leoparden men det er sikkert andre her som kan. Men det hadde vært fint om du kunne tatt slike spørsmål i forums som har med slikt å gjøre. Det blir liksom så ille off topic.

                          Hyggelig å høre at du tok turen opp der var meningen jeg og Hans123 skulle opp i dag men det kom noe i veien slik at jeg ikke fikk dratt opp, vet ikke om hans123 var der men sikkert ikke siden du var alene der.
                          Det pleier å være folk der men det er det å treffe dem på de rette dagene. Men blir sikkert litt mere sammling der til helgen hvis været holder.

                          Og det blir vel til at jeg og hans123 drar opp i morra, i hvertfall jeg Jeg drar opp sånn ved 19:30 og er der til det blir mørkt.

                          Hadde vært fett å hatt lys på den og fakler langs banen, og kanskje noen brennenes ringer som man kunne hoppe igjennom, hadde blitt en heftig video det Veeel lov til å drømme seg bort litt hehe.
                          Nei så dæven, det der skal jeg jaggu få til, ta en helg som det er flere der og vente til det er mørkt fett fett feeeeeeett
                          ja det hadde jo vært kult invitere FREDRIKSTAD blad da? haha ^^ Og møkka arbeiderblad neida xD Nå tror jeg jeg har fått meg ny bil når jeg kommer fra ferie også http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18187964 Men nå skal jeg bare gjøre ren forgasseren så kan jeg komme opp og skrape? Vet ikke om du vil jeg skal gjøre det føre eller etter jeg har vært på ferie? drar på ferie NESTE fredag...

                          Comment


                          • Jo fortere jo bedre BBS helgen passer bra for da har jeg fri. Ellers så må det bli på kvelden etter 19:00
                            Mvh. Tommy.A

                            Sarpsborg RC Offroad klubb

                            Comment


                            • Originally posted by BSS View Post
                              Og møkka arbeiderblad neida xD Nå tror jeg jeg har fått meg ny bil når jeg kommer fra ferie også http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18187964 Men nå skal jeg bare gjøre ren forgasseren så kan jeg komme opp og skrape? Vet ikke om du vil jeg skal gjøre det føre eller etter jeg har vært på ferie? drar på ferie NESTE fredag...
                              Husk på å dra over skruene da, ser ut til att ene skruen som holder bakre rammevang er høyre side, rett under pipa og litt til høyre for dempertårnet er på vei ut....
                              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                              En Baja

                              Comment


                              • Originally posted by TommyAlex View Post
                                Jo fortere jo bedre BBS helgen passer bra for da har jeg fri. Ellers så må det bli på kvelden etter 19:00

                                Kan si til pappa at han må sette den sammen sånn at den er klar til helgen da Så kan vi ta det på lørdag eller søndag

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X