Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Neon som har planer om å kjøre i helga.
    har fått satt sammen bilen igjen og lakkert opp et nytt karosseri.
    så nå klør det i kjøre fingra igjen. må nok se an være lit t men blir det bra
    må jeg ut å kjøre litt igjen.
    kunne vært moro å kjørt flere sammen. sette et fats tidspunkt for å møtes.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • Originally posted by Crazy beetle View Post
      Neon som har planer om å kjøre i helga.
      har fått satt sammen bilen igjen og lakkert opp et nytt karosseri.
      så nå klør det i kjøre fingra igjen. må nok se an være lit t men blir det bra
      må jeg ut å kjøre litt igjen.
      kunne vært moro å kjørt flere sammen. sette et fats tidspunkt for å møtes.

      Hvorfor setter dere ikke opp et " klubb løp" a?..
      Dere kunne jo lagd klubb løp, m/gillings osv. så hadde f.eks en lørdag eller søndag gått med til og sitte i vister og kjørt rc bil og grilla osv? .
      Bare et forslag på hva dere burdet gjort ^^

      Comment


      • Originally posted by BSS View Post
        Hvorfor setter dere ikke opp et " klubb løp" a?..
        Dere kunne jo lagd klubb løp, m/gillings osv. så hadde f.eks en lørdag eller søndag gått med til og sitte i vister og kjørt rc bil og grilla osv? .
        Bare et forslag på hva dere burdet gjort ^^
        du komemr ned så stilelr som rundetelelr du da:
        tipper vi skal klare å gi deg en skikkelig utfordring hvis 10 biler stilelr til start å du MÅ telle alle rundene hver enkelt bil kjører. oo ikke minst måp du ta tiden på alle bilene i kvalet slik at vi kan bestemme startspor i finalen.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • Originally posted by Crazy beetle View Post
          du komemr ned så stilelr som rundetelelr du da:
          tipper vi skal klare å gi deg en skikkelig utfordring hvis 10 biler stilelr til start å du MÅ telle alle rundene hver enkelt bil kjører. oo ikke minst måp du ta tiden på alle bilene i kvalet slik at vi kan bestemme startspor i finalen.
          Du var veldig "optimist" altså, hvorfor skal man starte med 10 biler?.. Og jeg skrev det var et forslag!

          Comment


          • Originally posted by Crazy beetle View Post
            du komemr ned så stilelr som rundetelelr du da:
            tipper vi skal klare å gi deg en skikkelig utfordring hvis 10 biler stilelr til start å du MÅ telle alle rundene hver enkelt bil kjører. oo ikke minst måp du ta tiden på alle bilene i kvalet slik at vi kan bestemme startspor i finalen.
            10 mann som tar 1 øl pr runde så finner man fort ut hvem som kjører fortest
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment


            • Originally posted by Mr-Online View Post
              10 mann som tar 1 øl pr runde så finner man fort ut hvem som kjører fortest
              der har vi løsningen.

              Comment


              • da har man god grunn til å trå på litt skikkelig også
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Originally posted by TommyAlex View Post
                  Blir det greit vær så blir det en tur opp tenker jeg ja hvis jeg da ikke får deler til monster`n min da Men det blir ikke før på kvelden tror jeg.

                  blir det runt sama tiden i dag også eller?
                  hans-jørgen solberg gressvik 12/02,1972
                  mcd Race Runner EVO3 Competition Buggy
                  hpi baja 5b

                  Comment


                  • Hei hei gutter.

                    Jeg ser det begynner å bli litt respons på banen vår og da må vi bare følge opp

                    Okay, begynner med litt mindre bane regler, selv om jeg vet at det er folk med erfaring her så sier jeg det alikevel. Første regel er rett og slett bane vett, vis hensyn til de som er rundt deg, det er ikke sikkert alle er like flinke som deg selv. Som tidligere nevnt, når dere står på kjøre plattformen så kjører dere mot klokka, kjøre stilen blir intill tranga er åpen igjenn kjørt som et 8 tall. prøv så godt dere kan å følg dette. Og please hold dere på banen og ikke ute i sandtakene som er rundt og spes bak stå plassen. Blir det mange der så finnes det et reperasjons bord som dere kan skru på. Bruk det! ikke stå nedenfor rampa og skru, dette har littegranne med sikkerhet å gjøre pluss litte granne orden på sysakene. Ellers så er det vanlig folke skikk, ta med søppla hjem igjenn Følg banen rundt, den er faktisk enveis kjørt.

                    Okay. det var det. Og som jeg og svippsand har sagt tidligere så er alle velkommne til å bruke banen når dem vil, ingen betaling eller noe, alt vi ber om er : ta vare på banen og ta med søppel hjem. Noen nevnte kjøre tider, det finnes ikke på banen vår, kjør når du vil men hold dere på banen og ikke i veiene, da kommer bonden og klager, og kommer han og klager, ja da finnes ikke den banen no mere, så enkelt er det.

                    Og bare for å sette en liten spiker i sia på 1:8 biler Dette er en LS bane og ikke en nitro bane, så kom ikke å klag på at banen er for lang for bilene deres, men det finnes en sløyfe der for dere også men denne er midlertidig stengt pga. tranga, så dere får pent følge de andre bilene rundt banen, sorry men slik er det for øyeblikket. Ps. Dette var ikke noe kjefting kun en informasjon, intet annet. Jeg skal opp der etterpå og se hvordan det går med vannet i tranga der, er det tørket der og det går ann å tette et par hull som er der så gjør jeg det i dag, da blir den åpnet igjenn og da blir også nitro sløyfa åpnet. så please ha tolmodighet.


                    Løps planer.

                    Det er faktisk planlagt løp utover, så fort banen er 100% igjenn og tårnet er på plass så kommer jeg/vi til å arangere løps helger utover. Tenkte vi skulle få til noe skikkelige greier da.

                    Men intill videre så går det seffers ann å arangere noe bare til å avtale med hverandre det. feks, helgen som kommer er jo ikke så dumt da eller noe sånt.


                    en liten note: Gled dere til vinteren, da blir det is/snø race
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • Originally posted by hans123 View Post
                      blir det runt sama tiden i dag også eller?
                      Er litt usikker ennå, har dukket opp noe som jeg må ta meg av, men satser på samma tia. gir deg en pling hvis jeg ikke kommer.
                      Mvh. Tommy.A

                      Sarpsborg RC Offroad klubb

                      Comment


                      • Originally posted by TommyAlex View Post
                        Er litt usikker ennå, har dukket opp noe som jeg må ta meg av, men satser på samma tia. gir deg en pling hvis jeg ikke kommer.


                        ok
                        hans-jørgen solberg gressvik 12/02,1972
                        mcd Race Runner EVO3 Competition Buggy
                        hpi baja 5b

                        Comment


                        • Originally posted by BSS View Post
                          der har vi løsningen.

                          Først må man være gammel nok til å ha lov til å lukte på korken kanskje

                          Comment


                          • Originally posted by dyver View Post
                            Først må man være gammel nok til å ha lov til å lukte på korken kanskje
                            Ikke noe problem. Jeg smeller runder fattern tar seg av
                            resta.

                            Comment


                            • DET ER STRENGT FORBUDT MED ALKOHOL PÅ RC BANEN!!
                              noe fylle kjøring skal vi ikke ha noe av, kan miste lappen og hele greia der, ække bra det ass, jeg vet snuten driver å svirrer oppi der, så`n i den nederste svingen tidligere i år.

                              Mvh. Tommy.A

                              Sarpsborg RC Offroad klubb

                              Comment


                              • Originally posted by TommyAlex View Post
                                DET ER STRENGT FORBUDT MED ALKOHOL PÅ RC BANEN!!
                                noe fylle kjøring skal vi ikke ha noe av, kan miste lappen og hele greia der, ække bra det ass, jeg vet snuten driver å svirrer oppi der, så`n i den nederste svingen tidligere i år.

                                Det jeg tenkte på med 1 øl pr runde var til dem som skulle telle runder..

                                Du kjører og jeg teller runder
                                1 øl pr runde, førstemann full vinner
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X