Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• har familien min i brumunddal jeg ... så jeg kommer og kjører .. garantert... men du får komma oppover i grustaket og stranda du og... ser ut til at det blir en del folk ....
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• ja må prøve det ass.. hadde vært kult å vært en del stykker, helt klart
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• hvor mye lyd vil lyddemperen fra ddm redusere dominator pipa mi egentlig?? 5 eller 50% er det stor forskjell???

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
          hvor mye lyd vil lyddemperen fra ddm redusere dominator pipa mi egentlig?? 5 eller 50% er det stor forskjell???

Med den raceported motoren så virker lyddemperen dårligere enn det den gjør på en stock 26cc f.eks, men det hjelper myyyyyyyye.
          Mest fordi du slipper den jæ.... knatringa.
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

Comment

• har sikkert en del med slangen som blir brukt og.... bestemte meg for og kjøpe den sidepipa på forumet her ... men fant ut at det blir mye billigere og ta den inn fra daves...

og når det gjelder lyden så ble den mye verre med raceport motor ja

Comment

• men så går den bedre også
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Spiller egentlig ikke så stor rolle hvor lang slange du bruker,regner ikke med du skal ha en kveil oppå bilen da

Men det er litt hardere gange på de raceporta motorene ja....
                Spectrum dx3s

Comment

• lyden fra den rear domen er fæl og ble ikkenoe bedre med raceport...

Comment

• angående sporing av pakker fra ddm

har sporingsnummer men finner ikke ut hvordan jeg kan få sporet pakka

i statusfeltet sår det nå billed.... hva i svarte skal det bety da??
                    Last edited by beemerworld; 6 February 2010, 20:55.

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
                      har sporingsnummer men finner ikke ut hvordan jeg kan få sporet pakka
                      Hvis ikke det er expressfrakt så får du ikke sporet den
                      Spectrum dx3s

Comment

• hva med billed i statusfeltet da??? er det krøll eller er det normalt??? har gått 7 dager nuh så i løpet av uka kanskje det dukker opp noe

Comment

• Det har det faktisk stått der selv om jeg har fått pakka noen ganger...

EDIT det er faktisk det det står når den er sendt gitt
                          Last edited by ps71; 6 February 2010, 21:02.
                          Spectrum dx3s

Comment

• ok er jo greit og vite da..... vurderer og kjøpe meg ei billet 4 bolt casing etterhvert.. og bygge motor sjøl

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
                              Spiller egentlig ikke så stor rolle hvor lang slange du bruker,regner ikke med du skal ha en kveil oppå bilen da

Men det er litt hardere gange på de raceporta motorene ja....
                              tenkte en 15 meter lang en som jeg kan ha i en like lang pisk oppi lufta slik at lyden er oppi der hahahahaahh det hadde vært et syn haha

Comment

• 27,2 raceport m std eksos

jeg har testa dette i dag ... måtte bare ut og kjøre litt bane i dag og .. og ettersom domen min er på vei til stavanger så måtte jeg ty til std potta..

fungerte da greit nok på glattføre da... men gikk ikke fælt akkurat... men det var morro og få testa da

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X