ååååååååååååhhh!!!!! jasså gitt..haha
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
liten oppussing
var sliten i lakken bilen min så jeg demonterte fronten i dag og plumbo duppa den ... lakkerte så opp i acryl og klarlakk ,,,i sølv... kommer til og gjøre dette på hele bilen etterhvert som jeg må av med blekkbiter her og der... vurderer og lakke motordekslene i sølv også.. har bestilt proline karosseri i dag som skal lakkeres i sort og rød candy... blir da vel grei nok etterhvert... satte og på tgn wingwrap kun for og ikke ha likedan som alle andremcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
hehe .. da skulle du ha sett revoen min... var vel bare chassisplata at som var traxxas deler der... med big block kit og thunder tiger s 50 motor.... men dyrt blir det ja... bestilt meg nye prefilter til luftfilter,snorstart og det nyeste til og ha rundt blokka.. + alu tanklokk og pullstart.. bling.
tanklokket mitt er nemlig sprukket og snorhådtaket var med prefiltrene alt er i rødt.. kunne tenkt meg et sett hvinduer og men jeg vil ha gule transparente eller klare .. og egon har ingen av delene
mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
jo, men vet ikke når jeg evnt kommer til å bestille over dammen da, så lenge RC-Racing har det jeg trenger og vil ha
Men kunne jo hørt med Egon, om ikke han kan ta inn lagersett!? er jo etterspørsel på sånt.HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
bruker sikkens autolakk acryl .. bmw alpinesilber.met.. og flex acryl varnish fra akzo nobel
tenkte først og bare polere opp chassiset men var så hakkete den chassisplata mi a jeg lakka den i sølv... får jeg stensprut så vises det dog ikke da jeg har fjerna anodiseringa med plumbomcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
da er alt innmontert og venter på deler fra rc racing... bestilte meg svarte vinduer jeg da inntil videre
de settene med beadlock ringer fra hpi ... står 2 pcs.. er det for 2 hjul eller ??? tenkte og bestille meg et sett rødemcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

se der ja
har den basillen sjøl
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment