Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stock?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Men nå har dere dobbelt så mange penger og er dobbelt mange klubber
    men helt ærlig jeg fatter ikke at det er umulig å få til et samarbeid mellom klubbene der inne om et innelokale, virker som alle sitter
    på hver sin tue og ikke vil samarbeide med hverandre.
    Team Elefun \ Xray NT1
    Tom Erik Haaversen \70 mod.

Comment

Da er det bare å melde seg på i stock i Valdres
      Lørdag og søndag: http://www.myrcm.ch/main

Håper det blir mange første løpet for sessongen er alltid bra
      Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
      BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
      Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
      -
      Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc

Comment

Originally posted by Thomaseh View Post
        Jeg selv mener man burde gå for kombinasjonen som brukes i Pro Stock under ETS løp. SpeedPassion Cirtix Stock ESC og SpeedPassion V3.0 13.5T motor.

Årsaken til at jeg mener man burde gå for enhetsmotor og regulator er fordi jeg selv har vært med på dette, det finnes utallige motorer og regulatorerer som yter forskjellig selvom regulator står i blinky og motoren er 13.5T. Noen motorer kan du jo tross alt endre timing til det kjedsommelige, andre motorer kan du endre ankeret på. Med en enhetsmotor og regulator gjør man det også enklere for forhandlere å vite hva man skal ha tilgjengelig for å hjelpe til med økt rekruttering i denne klassen.
        -Heisan !
        Når det skrives
        "regulatorerer som yter forskjellig selv om regulator står i blinky",
        hva menes her ?

Har Hobbywing Xerun 120A V2.1 i min 1/10 4WD buggy med 5.5T motor idag, og ville vært greit fortsette med den regulatoren, kan den settes i `blinky`/stå i blinky, og brukes i nybegynner stock-klassen ?

Alternativt, hvis jeg skal handle inn ekstra regulator, ønsker jeg kjøpe en regulator som også kan fungere som reserve til buggyen,
        dermed en regulator som ikke er KUN stock, men `kan settes i blinky` , tips ?

(Sikkert også interessant for folk som kanskje senere går opp til modefied, og kunne fortsette med samme regulator)
        Last edited by anderfa; 25 September 2012, 18:23.

Comment

Ja, du kan fint benytte denne regulatoren i stock.
          Det jeg mente er at "med den riktige kombinasjonen" så kan du i teorien oppnå bittelitt ekstra, men 99.9% av alt annet står på dine egen erfaring som du får av å kjøre løp!
          Jeg har selv brukt både Hobbywing V3 og en LRP SXX Competition v2 til Stock uten problemer

Originally posted by anderfa View Post
          -Heisan !
          Når det skrives
          "regulatorerer som yter forskjellig selv om regulator står i blinky",
          hva menes her ?

Har Hobbywing Xerun 120A V2.1 i min 1/10 4WD buggy med 5.5T motor idag, og ville vært greit fortsette med den regulatoren, kan den settes i `blinky`/stå i blinky, og brukes i nybegynner stock-klassen ?

Alternativt, hvis jeg skal handle inn ekstra regulator, ønsker jeg kjøpe en regulator som også kan fungere som reserve til buggyen,
          dermed en regulator som ikke er KUN stock, men `kan settes i blinky` , tips ?

(Sikkert også interessant for folk som kanskje senere går opp til modefied, og kunne fortsette med samme regulator)

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

Men før dere legger ned for mye her, har dere vel fått med dere at Citrix er påvei ut og blir erstattet av denne -----> http://www.speedpassion.net/reventon/reventonscr.asp

Comment

Originally posted by EspenF View Post
              Da er det bare å melde seg på i stock i Valdres
              Lørdag og søndag: http://www.myrcm.ch/main

Håper det blir mange første løpet for sessongen er alltid bra
              Det håper og tror vi også....pr.dd. er det 1 fører påmeldt i det som kanskje er den mest spennende klassen...

Så....løp innom HER og meld dere på....
              Roger Larsen 67.... Valdres
              Meritter: Svømmeknappen i 1977

Comment

Originally posted by TOP-Driver View Post
                Men før dere legger ned for mye her, har dere vel fått med dere at Citrix er påvei ut og blir erstattet av denne -----> http://www.speedpassion.net/reventon/reventonscr.asp

Er det ETS du mener den blir byttet ut? Hvor står dette? de har den på Rcland

er jo en kjempe bra regulator til stock men til Modified må du ha en annen tror jeg
                Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                -
                Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc

Comment

Originally posted by EspenF View Post
                  Er det ETS du mener den blir byttet ut? Hvor står dette? de har den på Rcland

er jo en kjempe bra regulator til stock men til Modified må du ha en annen tror jeg
                  Citrix er en utgående modell og blir erstattet av Reventon som hele den nye serien heter, det lille jeg har fått av info skjer dette mest sansynlig til Gran Canaria at den nye blir lov/byttet ut

Comment

Da har jeg melt meg på jeg også. Fri på jobben den fredagen,så jeg hadde tenkt å dra opp dit på Torsdagen eller tidlig på Fredag for å få litt trening.Noen som også skal reise opp før ifra lmbk å har plass til meg? Kansje lurt å slå seg sammen om kjøringa tenkte jeg.

Comment

Originally posted by Ø Søilen View Post
                      Da har jeg melt meg på jeg også. Fri på jobben den fredagen,så jeg hadde tenkt å dra opp dit på Torsdagen eller tidlig på Fredag for å få litt trening.Noen som også skal reise opp før ifra lmbk å har plass til meg? Kansje lurt å slå seg sammen om kjøringa tenkte jeg.
                      Det er desverre ikke mulig å trene på fredagen.
                      Vi får ikke hallen før fredag ettermiddag, så da er det kun rigging slik at alt er klart til lørdag morgen.
                      Lørdag morgen klokken 08:00 åpner dørene til hallen, så da er det tut & kjør
                      Attached Files

Comment

Å hvilket hotel lønner det å være på? Skal bokke nå veldig snart.

Comment

Originally posted by Ø Søilen View Post
                          Å hvilket hotel lønner det å være på? Skal bokke nå veldig snart.
                          Begge ligger i Fagernes sentrum og med samme avstand til hallen.

Comment

Da er alt i orden for en artig helg

Comment

Hei. Synd diskusjonen er spennede, men lurer på dette med blinky mode i 13,5 stock.
                              Hvordan/hvilket program bruker man? Er det bare å sette boost, turbo, timing til 0, eller må det fysisk skrus av/programmeres i ESC'en?
                              Jeg har vært med på to løp i Sør-cupen og der programmeres ESC så det koker både her og der... Resultatet er jo selvsagt at 13.5t går rimelig fort..
                              Hvordan er det med regler i forhold til 13.5 stock og timing av motor? Har en Thunder Power i min bil og den kan times mellom 0 og 50

Har også prøvd å finne terminliste til inneløp denne vinteren, men på forbundet sin side står det ikke oppført noe...
                              Hadde jo vært spennende å prøvd...

Comment

Terminlisten foreløpig er slik:
                                NC 1 Valdres Fagerneshallen klubbløp lørdag 20 oktober og NC1 søndag 21 oktober 2012
                                NC 2 Gjøvik Gjøvik tennishall klubbløp lørdag 24 november og NC2 Søndag 25 november 2012
                                NC 3 Moss Moss rc Innebane klubb løp Lørdag 9 Februar og NC 3 Søndag 10 Februar
                                NC 4 Gjøvik Gjøvik tennishall klubbløp lørdag 6 april og NC 4 søndag 7 april 2013
                                NM Mangler Bekreftelse 2013
                                Team RC Companiet - Minicupen.no
                                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X