Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stock?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Thomaseh View Post
    Reglene for Stock i Norge er samme som Modified, MEN med motorbegrensing på 13.5T og Blinky mode ESC.
    Altså skal karosseriet være 190mm og EFRA godkjent.
    6 1:10 EL. TOURING STOCK
    Karosserier må ikke være EFRA godkjent.
    Motor: BL 13,5T
    Reg.: Blinky Mode/Nontiming.

Comment

• John måtte vente for å se om jeg var påmeldt først ser dere.....

Hilsen en som grusa han på NM.... (så kommer unskyldningene på løpende bånd tenker jeg ..........)

tan
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

• Jeg gidder rett og slett ikke skru sammen delebilen min Så det blir dessverre ingen Stock på meg, men kanskje man finner meg i 12er

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
        Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

• Originally posted by Thomaseh View Post
          Jeg gidder rett og slett ikke skru sammen delebilen min
          Latsabb..
          LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

Comment

• Bare så jeg er sikker på at jeg har forstått det.
            Reglene for mod må jeg lese ut fra efra(?) reglene? Og stock er litt modifisert ut fra det?
            Finnes disse reglene i en folkelig version noe sted?
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

Comment

• Originally posted by zabbe View Post
              Bare så jeg er sikker på at jeg har forstått det.
              Reglene for mod må jeg lese ut fra efra(?) reglene? Og stock er litt modifisert ut fra det?
              Finnes disse reglene i en folkelig version noe sted?

Comment

• Den har jeg funnet. Men jeg må altså lese (og forstå) efra reglementet først?

-
                Röhrl

Comment

• Originally posted by zabbe View Post
                  Den har jeg funnet. Men jeg må altså lese (og forstå) efra reglementet først?
                  hva lurer du på?
                  || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

Comment

• Hva som skal til for at bilen blir godkjent
                    For øyeblikket er jeg mest interesert i å vite hva som er begrensningene på karosseri.
                    Kan jeg kjøre hva som helst, så lenge det er 190mm? Er det isåfal maks 190mm?

-
                    Röhrl

Comment

• 6 1:10 EL. TOURING STOCK
                      Karosserier må ikke være EFRA godkjent.
                      Motor: BL 13,5T
                      Reg.: Blinky Mode/Nontiming.

Siden dette er en supportklasse er reglene holdt enkle slik jeg leser det.
                      Angående karrosseri så trenger det ikke være EFRA godkjent, det betyr ikke at du ikke kan bruke EFRA godkjente, men du må ikke...
                      Som i grunn betyr at du kan sette på nesten hva du vil så lenge det dekker bil og hjul, kjekt om det er en smule estetisk...
                      190mm er jo det som "kler" bilen best, så det er jo greiest å bruke det. Hva du7den enkelte velger innenfor 190mm blir jo en smakssak, Mazda Speed 6 ( PRM1487-00 Protoform MazdaSpeed 6 Touring Body (190mm) ) er jo ansett for å være det beste, og styrer du unna light weight versjonen, så får du ett som tåler litt julig også.

No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

• Re: Stock?

Karosseriet kan maks være 190mm ja. Da det er maksbredden.

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                        Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

• Tanken min er at , siden jeg ikke kommer til å vinne uansett, så kan jeg likegjerne bruke et karosseri som ser fett ut. I motsetning til de typiske racing karosseriene. Kunne jeg f.eks fått godkjent Tamiya sciroccoen? Eller må det være sedan?

-
                          Röhrl

Comment

• Kjør på! Bare vingen holder seg under takets høyeste punkt og øverste punktet på taket er over 115 mm når bilen står påhjula så skal det være greit, max bredde på kaross er forresten 195 mm er også en begrensning på hvor langt bak på bilen vingen har låv til å være samt vinge mål, er ikke efra mål på hudy bøylen min angående vinge målet så fint om andre kommer med innspill..

men uansett får din egen del så hadde jeg kjørt med mazzda 6 eller ltc-r.. Dette fordi at da får du mye mer ut av bilen da hvilket kaross har mye og si med hvordan bilen oppfører seg..

Fint om noen har noen innspill vist jeg har sakt noe feil nå
                            || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

Comment

• Kult!
                              takk for inspill.
                              Blir jeg med å kjøre konkurranse, så blir det for å ha det morro. Og jeg synes det er morsommere når bilen ser ut som en bil
                              Skulle jeg, mot formodning bli så god en gang at jeg kunne vært med å hevde meg i toppen. Kommer jeg sikkert til å bytte til en sånn kjip mazda eller noe annet som går fort... Men det får bli med tiden.
                              Vil heller komme på 8.plass med noe jeg synes det er gøy å kjøre, enn 6 plass med noe som ikke gir meg noe.
                              så har jeg noe å skylde på også

-
                              Röhrl

Comment

• Er det ikke en regel om at det skal være "sedan/touring" karosseri a?
                                John Henning Østbye
                                Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X