Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stock?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drammen har spesifisert SpeedPassion. Hva andre bruker i Stock er deres regler.
    Den komboen er jo veldig billig nå i forhold til da jeg kjøpte den
    Den er veldig bra synes jeg
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Det er jo forsåvidt greit at Drammen har spesifisert det, men hva skjer eventuelt den dagen en annen klubb skal arrangere og de har en annen kombo de ønsker å bruke?

Det er ikke for å konstruere ett problem jeg spør, men hvis det først skal være slik at det er kun ett merke som skal være lov, så burde vel det eventuelt stått i regelverket som er utgitt av motorsportforbundet? Jeg bare tenker litt på den "motor-runden" vi nettopp har diskutert oss igjennom i m-chassis....
      Capt. Slow
      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
      Team GoSlow

Comment

• det skal jeg ikke si min mening om
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Drammen står fritt da de ikke er medlem av NMF. Derfor kan de kjøre sine egne løp og regler i sine løp

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

• Min mening. Blinky er blinky, og da bør man kunne kjøre med alle esc med blinky modus. Har man den i blinky så er jo timing disablet.
            Man påtvinger jo da en ekstra kostnad for som har en esc med blinkymode fra før av.

At klubbene kjører med egne regler er såklart helt greit, men vil ikke dette kunne gi negative utslag mht antall deltakere?
            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

Comment

• Jepp.
              og fordelen er at det blir veldig kjapt og greit med TK.
              personlig vil jeg heller kjøre en klasse der alt er fritt bortsett fra motorcombo, enn en klasse der alt er låst bortsett fra motorcombo.
              Det ut fra at jeg ikke har noen påvirkningskraft på hvordan klasser og regler blir utformet

Dessuten er kidsa snart så gode til å kjøre at de kan arve de andre 13t setta mine
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

Comment

• Det blir kjørt nm på Lørenskog i modified lørdag 31 august til søndag 1 september i den forbindelse blir det kjørt suportklasse i stock 13.5 turn blinky det er foreløpig påmeldt 9 stykker men håper selvfølgelig at vi kan bli enda flere meld dere på folkens
                Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                -
                Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc

Comment

• Ingen som skal være med på remotefestval?
                  John Henning Østbye
                  Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

• Originally posted by scrucky View Post
                    Ingen som skal være med på remotefestval?
                    Ingen som gidder å reise på et arangement som det ikke er noenting informasjon rundt hvordan kommer til å arangeres
                    || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

Comment

• Hei!

moro å være igang igjen. Etter å ha hvert borte fra denne hobbyen i over 10 år. Sist var furuset, innendørs.
                      Jeg og en kamerat var på sørlihavna for første gang. Begge med nye biler, og nytt utstyr. 6 timer gikk så utrolig fort. Vi hadde det så moro, og møtte på mange hyggelige folk, og vi ble meget godt mottatt.

begge bilene var satt opp helt stock, en tac, og en serpent 411.

moro var det. Regner med at vi stiller for løp neste år runde tidene var heller ikke så værst. Er som å sykkle.

Gleder er meg til å kjøre igjen, og ikke minst til neste år!

Comment

• Er jo løp i vinter også første løp blir i Moss på mustit banen i midten av oktober for trening har dere rcland på alnabru :0)
                        Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                        -

Comment

• Hørtes fristende ut det Espen
                          er ikke i noen klubb enda. Det må man kanskje være i stock klassen?

Comment

• Man trenger ingen lisens for å kjøre stock så da må man vel heller ikke være med i noen klubb..
                            Er inne det skjer så kom å kjør
                            || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

Comment

• Høres bra ut ja, var inne jeg kjørte i gamle dager, var fin bane på furuset

hva koster medlemskapet i LMBK, Espen? Fant det ikke på siden der.....

Comment

• tror det er 400 kr http://www.lmbk.no for å bli medlem trenger alltid flere førere håper å se deg på løp og selvølgelig på sørli
                                -

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X