Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hørte det var 15 stk og TRENTE med 1:12 i Spydeberg nå søndag...

I Bergen er det bare regn, regn og Hansa øl... det må du vel ha skjønt nå?

Sjekk www.bombk.net
    Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

• en sinnsyk rekrutering til 1:12 i Skien også, virker som de fleste her, går fra 1:10 touring til 1:12...... noen bruker jo lengre tid på å se/finne lyset hehe......
      XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
      Xray T3, LRP, Tekin
      Grenland Modellbil Klubb

Comment

• Det skal være både Snickers og Twist!

Men klart... "Ladies Cup" er sikkert kult det også...
        Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

• Hæl....ske, klart alt det morsomme må skje på østlandet ETTER at jeg pakket snippesken og flyttet hit..

Pffft !!

Ja her regner det så det nesten er fascinerende å se på..
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

• Ass RC12L

God dag, har børstet støv av min gamle RC12L carbon banebil, trenger noen kjappe råd ang hvilken motor jeg bør kjøpe og hvilket batteri... Denne tar 6 celler men regner med det holder med 4? Det blir selvsagt børsteløst system...
            Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
            KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
            TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

Comment

• vil bare presisere at den rette siden til bomk er www.bombk.com og ikke .net som ytter'n hevder her

Men nok om det, i Bergen er det ting på gang, vi har noen ildsjeler her og der i klubben, som stadig er ute med antennene, og en av disse har muligens fått napp. skal vistnok i møte om et innelokale på 450m2 til uken. Hvordan lokale eller hva det egner seg til, tør jeg ikke svare på med så lite informasjon, men vi får håpe det beste.

følg med på hjemmesiden, så vil ting dukke opp der.
              MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
              TRF-415MSXX
              DEX410

Comment

• Originally posted by Kebabkongen View Post
                God dag, har børstet støv av min gamle RC12L carbon banebil, trenger noen kjappe råd ang hvilken motor jeg bør kjøpe og hvilket batteri... Denne tar 6 celler men regner med det holder med 4? Det blir selvsagt børsteløst system...
                Om du skal kjøre litt løp er det vel kun tillat med 4 celler. Alle bilene jeg har sett i dag inkl min egen er 4 celler. Man får låv til å bruke 4600celler. Følger efra godkjenningen på batterier.Nå kommer det vel en ny liste rundt juletider så kab være lit kjipt å kjøpe masse celler om d ikke lovlige til neste år.
                Jeg har tre pakker som jeg kan selge om du bare vil teste litt i år. 4 celler.

Kan anbefale SpeedPassion regulatorer og motor. Selges hos Micromonsters. Prisene blir noe billigere for motor og reg i pakke.
                For meg holder det nok med 9.5Turn SpeedPassion inne på liten bane. Vet at gromgutta kjører med 4-4.5-5.5 turn inne. Jeg har det i bilen i dag jeg også, men kan ikke kontrollere full fart. hehe

Mange bruker også NOvan 4celler Spec regulator i 12erne sine- Mye lavere og mindre reg. ettersom at det er plassbegrensning i bilen.

Legger ved et par linker:

Du må også ha sesnsorkabel som er lang..
                --** Team MAGIC **--
                www.speedstore.no
                Gekko, Team Magic, K-Factory, Tekin(kommer), H.A.R.D

Comment

• Originally posted by andreas_dahl View Post
                  Du må også ha sesnsorkabel som er lang..
                  Jeg bruker Lrp's korte sensorledning, funker fint det.
                  Team Smallsize

Comment

• dukker det opp en innbane som passer 1.12 biler i rogaland eller nerhetem av haugesund så kansje jeg børster støv av den vintage 12eren min
                    en gammel mirage fra 80 tallet med tidsriktig tamya black 540 og gamle tørre skumdekk
                    Marius Leirdal 20 år fra haugesund,kyosho fw05t plus,,kyosho Inferno 7.5sport.,,Kyosho mr15i miniZ

Comment

• VM Thailand

Ser ut til at Team AE/Yokomo har gjort hjemmeleksene sine bra.

2 stk RC12R5 i link utgave i front, faktisk helt i en klasse for seg selv

Siden det er 3 av 6 omganger som teller på Asfalt så er de vel sikret TQ.
                      Attached Files
                      Last edited by Rolf; 10 November 2008, 14:18. Reason: lagt til bilde av beste rundetid
                      Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

Comment

• Finn 1 Feil

Finn du feilen på bilde?
                        Attached Files

Comment

• Originally posted by JohnLara View Post
                          Finn du feilen på bilde?

Ja ser dem har børsteløs motor i den,men regulatoren i bilen er vel til
                          børstemotor?
                          Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

Comment

• Originally posted by Jørgensen View Post
                            Ja ser dem har børsteløs motor i den,men regulatoren i bilen er vel til
                            børstemotor?
                            Ja det er vel unskyldningen for at det ikke går så bra i WM

Comment

• Grøsser litt når jeg ser det der....... + kribbbbbler i fingrene
                              Associated - HB - aka - LRP

Comment

• Er bare å gratulere Naoto Matsukura med sieren i 1:12 og er nå regjerende verdensmester. Ikke nok med det 15-åringen er også tidenes yngste IFMAR verdensmester.

Gratulerer også til Juho Levanen som kommer på en fin, fin andreplass, selv om han sikkert er skuffet over det nå.
                                Henrik Steen Karlsen, 88-mod.
                                Biler: Team Ass B4 FT og B44 : Tamiya 416X : BMI DB12R
                                Utstyr: Nosram : LRP : Futaba : Spektrum : Iwata : Speedpassion

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X