Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Fabiz
    Er det noen som har silikonolje i diffen på M03?
    Hvilken tykkelse, og åssen funker det?

    Fabiz

    skal du ha silikon olje i diuffen på M-cvhassis må du først finne ut hvordan du skal få dritten tett. den lekker som en sil.


    Sabben@ RWD er mye morsomere og vankeligere å kjøre en FWD
    som jeg alltid har sagt FWD og 4WD er for nervøse bilister.
    ja da særinga har laget regler som gagner FWD
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • Jeg kjører FWD, men jeg synes at RWD er mer utfordrende og kjøre...
      Særlig på vått føre... :P

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Har du fått den nye motoren eller nikko? Er spent

        Comment


        • Originally posted by compomotive
          Har du fått den nye motoren eller nikko? Er spent
          det var noe krøll med visa delen den gange jeg sku ha det! og nå gidder jeg ikke. kjøpt BL 4,5 T på en Losi XXX-S. veldig fornøyd med det. blir blank eller gt tuned til vintern inne på minien (m-03)
          YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

          Comment


          • Okey, hvor fort tror du den går nå a?

            Comment


            • Originally posted by compomotive
              Okey, hvor fort tror du den går nå a?
              minien går fortsatt liek fort mern losien (xxx-s`en) går sikkert unna i 100km/t, holder det
              YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

              Comment


              • Går losien i 100km/t? Å det er elektro?

                Comment


                • Det er elektro. Børsteløst system på den vettu. Er ikkeno blank 540 motor lenger da :wink:

                  Les her: http://www.teamnovak.com/products/br...tem/index.html

                  Tror Fabian hadde målt 116 eller 112 km/t med sin BL innstallert i Losien.. Men dette er litt off topic i forhold til M-Chassi biler. Kommer nok ikke til å sette inn et BL sett på Minien min. Holder meg til blank der så kan jeg heller råne fort med Losien. hehe..


                  Nikko
                  YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                  Comment


                  • Originally posted by nikko
                    Det er elektro. Børsteløst system på den vettu. Er ikkeno blank 540 motor lenger da :wink:

                    Les her: http://www.teamnovak.com/products/br...tem/index.html

                    Tror Fabian hadde målt 116 eller 112 km/t med sin BL innstallert i Losien.. Men dette er litt off topic i forhold til M-Chassi biler. Kommer nok ikke til å sette inn et BL sett på Minien min. Holder meg til blank der så kan jeg heller råne fort med Losien. hehe..


                    Nikko
                    Teoretisk toppfart med den utvekslingen han hadde i bilen var 114 km/t, men motoren hadde aldri i verden orket det på en vanlig bane. Må ha flystripe eller noe for å klare sånne hastigheter. Rundt 80 km/t på bane kan nok være reelt.

                    Sorry for offtopic men måtte bare kommentere.


                    Nå har jeg forresten en Swift i posten selv. Bør være her mandag eller tirsdag.
                    RC Drift Club Norway | LMBK

                    Comment


                    • Originally posted by Hurrle
                      Originally posted by nikko
                      Det er elektro. Børsteløst system på den vettu. Er ikkeno blank 540 motor lenger da :wink:

                      Les her: http://www.teamnovak.com/products/br...tem/index.html

                      Tror Fabian hadde målt 116 eller 112 km/t med sin BL innstallert i Losien.. Men dette er litt off topic i forhold til M-Chassi biler. Kommer nok ikke til å sette inn et BL sett på Minien min. Holder meg til blank der så kan jeg heller råne fort med Losien. hehe..


                      Nikko
                      Teoretisk toppfart med den utvekslingen han hadde i bilen var 114 km/t, men motoren hadde aldri i verden orket det på en vanlig bane. Må ha flystripe eller noe for å klare sånne hastigheter. Rundt 80 km/t på bane kan nok være reelt.

                      Sorry for offtopic men måtte bare kommentere.


                      Nå har jeg forresten en Swift i posten selv. Bør være her mandag eller tirsdag.
                      114.6 var det vel....
                      Og jeg tror den toppa 90-100km/h i går, før jeg kjørte inn i mitt eget ben...

                      Men, kult med M-Chassis. Sirkuskjørte det som var igjen av karosseri i går, så da blir det vel å montee den nye Swiften etterhvert...

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Foten min er fin etter å stoppa din mini i foten! hehe,.. ikke ør engang. Men min bl på losien gikk minst like fort. Vi tok en liten dragrace, eneste forskjellen var at Fabian kjørte på seg selv.. han har visst ikke hørt om brems:P hehe..
                        YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                        Comment


                        • Originally posted by nikko
                          Foten min er fin etter å stoppa din mini i foten! hehe,.. ikke ør engang. Men min bl på losien gikk minst like fort. Vi tok en liten dragrace, eneste forskjellen var at Fabian kjørte på seg selv.. han har visst ikke hørt om brems:P hehe..
                          Bremser er for pyser....

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Bremser er for de som kan kjøre. De som ikke bremser går det utover helsa bare det vettu. Når du ligger å krabber som en skadeskutt hest da er det ikke bra vettu. hehe
                            YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                            Comment


                            • Originally posted by Fabiz
                              Er det noen som har silikonolje i diffen på M03?
                              Hvilken tykkelse, og åssen funker det?

                              Fabiz
                              Jeg bruker den sorte tuben av to-komponent Stållim i diffen min Ser ut som at det funker fint. Skal teste i fløyahallen på onsdagen.
                              Kenneth Augdal (74)

                              Comment


                              • Hei!

                                Åssen fjærer bruker de forskjellige M03-førerne?
                                Selv brukte jeg gule rundbaut hele sesongen i fjor.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X