Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja, nå ble vi 5 så vi kan kjøre hvertfall. Så da er det bare å ønske dere velkommen til løp, håper alle stiller
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

    Comment


    • Originally posted by espeng
      Nå må jeg si det var utrolig skuffende påmelding til M-Chassis i helgen?? Har klassen dødd allerede?
      I Spydeberg virker det i alle fall som om klassen er død. To av sønnene mine kjøpte seg hver sin M03 siden det virket som en morsom bil som ikke er for vanskelig, og i like etter nyttår var det faktisk en del Minier innom. Etterhvert ble imidlertid vi de eneste med slike biler og da forsvant interessen fort hos podene mine. Veldig synd, og håper at dette kan endre seg litt. Slik det er nå blir det alt for seriøst for en 8 åring som er helt nybegynner når alle andre kjører touring eller 1/12 i et voldsomt tempo.. (desverre også når det er avsatt tid for nybegynnere på klokka).
      Roger Solmyr '67
      Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

      Comment


      • Originally posted by espeng
        Ja, nå ble vi 5 så vi kan kjøre hvertfall. Så da er det bare å ønske dere velkommen til løp, håper alle stiller
        Takk for det.. Rart det ikke er fler som stiller, det er mange som er interessert i å kjøpe disse miniene da.
        Jeg personlig har jo hatt 4 henvendelser på at noen vil kjøpe en av miniene mine...

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • Det er vår, da blir det lett dødtid. Men tro meg, til høsten skal det dras igang igjen. Jeg har rent glemt å komme med det, men jeg og flere M-chassis entusiaster har snappet opp folks meninger stort sett overalt i tillegg til forumet, og kommet opp med et regelverk som sendes til alle klubber, butikker osv før neste sesong. Dette vil allerede være i drift på søndag, hvis Espen gjør som han sier.

          Håper alle blir fornøyde:
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • M-chassis løp

            Badet Raceway kjører M-Chassis løp Lørdag 1 / 4 - 2006

            Førermøte Kl : 10.00
            LapZ tidtager ( koster 329,- ved disken hvis du ikke har )

            Dette er bare ett av løpene som kjøres denne helgen + auktion ( RC )

            Se : bilbane.no
            + 40 med M-Chassis
            Roy Bråten

            Comment


            • Originally posted by rs
              I Spydeberg virker det i alle fall som om klassen er død. To av sønnene mine kjøpte seg hver sin M03 siden det virket som en morsom bil som ikke er for vanskelig, og i like etter nyttår var det faktisk en del Minier innom. Etterhvert ble imidlertid vi de eneste med slike biler og da forsvant interessen fort hos podene mine. Veldig synd, og håper at dette kan endre seg litt. Slik det er nå blir det alt for seriøst for en 8 åring som er helt nybegynner når alle andre kjører touring eller 1/12 i et voldsomt tempo.. (desverre også når det er avsatt tid for nybegynnere på klokka).
              Jeg tror M-Chassis er kommet for å bli som en nybegynner/morsom klasse. Det er planlagt en ny 6-timer igjen før jul og det går an å se på andre løpsformer kun for nybegynnere. (Klubbløp)
              Jeg mener dette er den beste nybegynner klassen, så vi har igjen for å fremme den.

              Vedr. klokka i Spydeberg:
              Om du opplever at det kjøres på feil tid, så vær så snill å ta dette opp med den det gjelder. Det er en grunn til at den ble hengt opp, men jeg er klar over at det har lett for å skli ut.

              Terje Holm, 1968 mod - Uten hjul -

              Comment


              • M-03

                Håper at klassen absolutt består.

                Har jeg sett riktig,så ser det ut som det går løp i Skien

                og på badet samtidig??Karnsje en grunn for str på deltagelsen i Skien?

                Sitter å bygger 2 stk M-03 nå,og sattser på en tur til Spydeberg så fort som mulig.

                Sønn min(11 år) er ny begynner+ comback av far på 50år.

                Stå på gutter,jeg skal gjøre mitt for en morsom klasse

                Desverre er det stort kalas i helga,men kommer sterkt utover.
                Storm CL1-Corally1/12-TAMY M03-Team Losi.
                GS XUT Truggy,JConsept.2.2 Bronco,FG Comp
                Old Boys Rc Team.Svein 55 mod

                Comment


                • Hei!

                  Det er bra...
                  Det er snakk om no rally på den lille buggybanen på Hvervenbukta til sommeren også, så hvis du har litt tid til overs kunne du jo kommet dit...

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Hei!

                    Driver og gjør klar bilen min nå, også måler jeg bakkeklaringen.
                    Den er på 1 CM.
                    Er dette for mye?
                    Blir den en "Velte-petter"?

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • Originally posted by Razer
                      Det er vår, da blir det lett dødtid. Men tro meg, til høsten skal det dras igang igjen. Jeg har rent glemt å komme med det, men jeg og flere M-chassis entusiaster har snappet opp folks meninger stort sett overalt i tillegg til forumet, og kommet opp med et regelverk som sendes til alle klubber, butikker osv før neste sesong. Dette vil allerede være i drift på søndag, hvis Espen gjør som han sier.

                      Håper alle blir fornøyde:
                      meget bra reglemang Martin!!
                      Alexander Eriksen.. -91Modell
                      #Farsund RC klubb#

                      Comment


                      • Re: M-chassis løp

                        Originally posted by Roy Bråten
                        Badet Raceway kjører M-Chassis løp Lørdag 1 / 4 - 2006
                        Førermøte Kl : 10.00
                        LapZ tidtager ( koster 329,- ved disken hvis du ikke har )
                        Dette er bare ett av løpene som kjøres denne helgen + auktion ( RC )
                        Se : bilbane.no
                        Det her syntes jeg blir for dumt Roy.. Når GMBK leier stor hall i Skien og prøver å lage litt opplegg rundt siste NC-runde + inviterer til M-Chassi løp så arrangerer dere løp i M-Chassi samme helgen, på et langt mer sentralt sted?

                        Det er ikke rart ikke vi får deltakere på vårt løp da når flere av pådriverne blir enige om å samles et annet sted.
                        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                        [[ har en kunst-pause.. ]]

                        Comment


                        • Re: M-chassis løp

                          Originally posted by espeng
                          Originally posted by Roy Bråten
                          Badet Raceway kjører M-Chassis løp Lørdag 1 / 4 - 2006
                          Førermøte Kl : 10.00
                          LapZ tidtager ( koster 329,- ved disken hvis du ikke har )
                          Dette er bare ett av løpene som kjøres denne helgen + auktion ( RC )
                          Se : bilbane.no
                          Det her syntes jeg blir for dumt Roy.. Når GMBK leier stor hall i Skien og prøver å lage litt opplegg rundt siste NC-runde + inviterer til M-Chassi løp så arrangerer dere løp i M-Chassi samme helgen, på et langt mer sentralt sted?

                          Det er ikke rart ikke vi får deltakere på vårt løp da når flere av pådriverne blir enige om å samles et annet sted.
                          Det er bra noen av oss foretrekker STOR bane i forhold til liten bane på Badet da...
                          Jeg personlig ville heller stilt opp for andre klubber rundt i landet istedenfor og være lat og gå til nærmeste bane...

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Nå er det ikke nødvendigvis STOR bane som gjelder i M-Chassi Men det var heller ikke poenget sånn sett. Det er uansett lenge siden vi prøvde å få inn tips på banelayout hva M-Chassis angår, uten at det kom noen tilbakemeldinger der.
                            mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                            [[ har en kunst-pause.. ]]

                            Comment


                            • Originally posted by Fabiz
                              Hei!

                              Driver og gjør klar bilen min nå, også måler jeg bakkeklaringen.
                              Den er på 1 CM.
                              Er dette for mye?
                              Blir den en "Velte-petter"?

                              Fabiz
                              4-5 millimeter er meeeer enn nok, om ikke for mye.....

                              @Espen: I do not disagree, og kommer uansett til Skien. Men det er ihvertfall gøy at det er liv i klassen flere steder... Forøvrig er sjikaner og slikt uhyre morsomt i M-chassis, generelt er vel svinger tingen, de tar ikke akkurat av på langstrekka
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • Er enig der Espen, dette er uheldig , men Badet Raceway er ikke meg .

                                Løpet er satt opp for å fylle dagen .( NM helg i bilbane )
                                Kjøres sammen med 1 : 18 ( har med lading å gjøre )
                                + 40 med M-Chassis
                                Roy Bråten

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X