Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Heimelaga
    Det må vel gå an!Er berre 2 mm kortare hjulavstand på dette karosseriet du viser til,og bredda er vel lik og. Sjøl om eg ikkje har M03,så ville eg hatt "framhjulstrekk-karosseri" på dette understellet hvis du forstår :wink: Men det er jo berre mi meining!
    Nei, er samme. Men ja, den slarker over 2 mm fram og tilbake

    Og forøvrig, den passer ikke da den er for lav i snuta med tanke på servoplassering osv...

    Men det chassiet jeg viste en side tilbake, passer det på...
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • Da kjører jeg nedover mot Spydeberg.
      Kommer med en bumperløs Swift, og en hel en. Jeg vet ikke helt om den bumperløse er lovlig jeg, men?

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Hva slags dekk er det som funker? Er de orginale greie?
        Team Smallsize

        Comment


        • Originally posted by sabben
          Hva slags dekk er det som funker? Er de orginale greie?
          Jeg har kjørt med de originale dekkene som følger med Swift'en på Furuset og dette funker helt greit. Bruker dekksmøring for å få litt bedre feste.
          RC Drift Club Norway | LMBK

          Comment


          • Da har jeg gjennomført mit første løp med radiostyrte biler noensinne i Spydeberg. Kjempeartig, og bilen fungerte som en drøm. Resultatmessig langt over alle forventninger, og viktigst av alt - jeg kjørte fra guttungen (altså min sønn Magnus).

            Mye hyggelige folk, god mat og bra arrangement!

            Det blir ikke siste gang jeg deltar på løp. Når går neste M-chassis løp?
            Roger Solmyr '67
            Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

            Comment


            • Hehe, du var en tøff konkurrent RS. Det skal du ha.
              Møter deg nok i neste løp.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Hurra! Da var mini'en ferdig bygget! Fikk den i går, det betyr at det kun tok 8 dager med rcmart fra Hong Kong.

                Da gjenstår bare lakkering av karosseri... :wink:
                Team Smallsize

                Comment


                • Originally posted by sabben
                  Hurra! Da var mini'en ferdig bygget! Fikk den i går, det betyr at det kun tok 8 dager med rcmart fra Hong Kong.

                  Da gjenstår bare lakkering av karosseri... :wink:
                  Så kult Da må du legge inn bilde når du har ferdig lakkert den. Er egen tråd med m-chassi karosserier under lakkerings delen


                  Nikko=)
                  YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                  Comment


                  • Jess, det skal jeg! :wink:

                    Men er bare litt usikker på hvordan jeg skal lakkere...
                    Tenkte litt mørk rød metallic, med hvit tak og stripene på panseret... :?

                    Noen ideer?
                    Team Smallsize

                    Comment


                    • - hvit med sort tak og sorte striper
                      - sølv med grønt tak og grønne striper
                      - rød med sort tak
                      - union jack over hele Bill Sollis
                      Lars T. Hansen '81
                      HoBao Hyper 7 TQ Pro - HPI Sprint 2 - Tamiya M03 - Tamiya M04M - Tamiya Frog - Tamiya Porsche 934 Turbo RSR - Kyosho Pure Ten Alpha-3 EP - Kyosho .049 Mini Cooper

                      Comment


                      • Originally posted by sabben
                        Jess, det skal jeg! :wink:

                        Men er bare litt usikker på hvordan jeg skal lakkere...
                        Tenkte litt mørk rød metallic, med hvit tak og stripene på panseret... :?

                        Noen ideer?




                        Martin Sørlie - 1985
                        TLR - Absima - Spektrum
                        Darkspeed Racing
                        www.teamsmallsize.com

                        Comment


                        • Kom nettopp hjem fra handle tur, hos smallsize og kyosho...

                          Jeg kjøpte rød og hvit spray... Den hvite/beige som du viste, Martin, var kul! Kanskje prøve på noe liknende, har svart liggende. :wink:
                          Team Smallsize

                          Comment


                          • Hei igjen!

                            Bare lurer på hva dere smører motoren med... Har kjørt den inn og tok litt symaskin olje på lagrene. Har dere noe inne i motoren, altså på selve ankeret?

                            Jo også lurer jeg på om noen vet hva Kai Rønning har gjort med motoren sin? Han dro jo ifra alle på klubbløpet på Furuset...!
                            Team Smallsize

                            Comment


                            • at jeg har en motor som går fort stemmer, det men at jeg skulle tukle med en motor for og vinne der går grensa, alle som har vert med og kjørt m chassi noen år vet at har du en gammel motor som er godt innkjørt går den bedre. når det er sagt skal det merre til en en rask motor for at en skal vinne et løp,
                              Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                              x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                              Comment


                              • Originally posted by kai-rønning
                                at jeg har en motor som går fort stemmer, det men at jeg skulle tukle med en motor for og vinne der går grensa, alle som har vert med og kjørt m chassi noen år vet at har du en gammel motor som er godt innkjørt går den bedre. når det er sagt skal det merre til en en rask motor for at en skal vinne et løp,
                                Så har jo du en motor som går 1/3 fortere enn alle andres også da.
                                Skal mye teknikk til, men det er umulig å slå en bil med så mye kraftigere motor uansett. Sånn er det bare... :wink:

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X