Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-chassis forum
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hvor mange Turn er egentlig den originale sølvkanne motoren på?
Jeg har en "Lightly tuned" motor liggende på 28T. Vil den gi bilen litt mer fart? Jeg har også et 5000mah nihm batteri.
Er det bedre med lipo på denne bilen? Tåler tamiya ESC 2s lipo? Og hvor mange mah i så fall?2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04
Comment
-
Jeg har bare kjørt 2S LiPo på min M-03.
Det var vel 3 stk jeg fant som fysisk passet inn i chassiet. Hvor mye mAh spiller jo ingen rolle for ESC'n.
Tamiya sin ESC tåler 2S den, men den har ikke LiPo cut-off, så det er batteriet som går i stykker hvis du ikke passer på.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Bedre kvalitet og kulelager?
Standard Tamiya kan jo være alt fra drit bra til drit dårlig, mens kanskje muligens en "lightly tuned" er det du faktisk betaler for??Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
På mine m-chassis har jeg stort sett brukt den guffa som følger med bilen. Har også brukt silikon spray.
Det står noen gode tips her: http://www.rc-mini.net/joomla/index....d=44&Itemid=60
Comment
-
Her er det litt diverse med deler. Har handlet mye fra Stellamodels. Ellers så har de en god del m-chassis deler hos rc-land i Oslo også.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment