Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Såvidt jeg vet er det lite M-chassis-aktivitet i Oslo. Tror det er litt kjøring i Spydeberg på vinteren. Asfaltbanen på Hvervenbukta er litt i største laget også.

    Comment


    • Originally posted by NullGone View Post
      På tide å få i gang sessongen nå.
      Lørdag 2. mai kjøres mini på Naf Ringerike (minibanen på Eggemoen)
      Jeg er der fra kl 1400 og utover. Alle velkomen, spessielt de med bil.
      Blir det snart noe mer kjøring?

      .thomas
      :: Tamiya? ::
      :: TNX 5.2r, TT-01, TB-02D, TA05-R, M-03R :: Spectrum ::
      Reklameplass til leie?

      Comment


      • Originally posted by manics View Post
        Har hatt pause fra RC-hobbyen i noen år, men vurderer å leide fram noen av bilene igjen og kjøre litt. Er det fortsatt noen som kjører M-chassis i Oslo-området? Finnes det noen innendørshaller å kjøre i?
        Jeg og fruen kjører av og til på Sørlihavna. Er som regel bare oss med m-chassis der.

        Comment


        • Jau jau, så fikk jeg meg M-chassis jeg også. M02 faktisk.

          Vurderer og slenge i denne BL motoren : http://www.buggyshop.no/catalog/prod...oducts_id=2607

          Sammen med en Ezrun ESC. Kjører også på 7,4 lipo.

          Noen som har prøvd denne motoren ? evt noen som bruker BL og lipo i M-chassis som har noe erfaring med dette ?
          Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
          Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
          TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

          Comment


          • Noen som vet om m03 karroseri passer på m04l

            Comment


            • Desverre, de gjør ikke det
              Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
              Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

              Comment


              • Så er det kjøring om vinteren i oslo området?

                Og er alle M-chassier tillatt? (slik det bør være)

                for jeg skal ha RWD om jeg skal ha noe. ( aparth)

                Edit: sjekk denne :http://www.rccartips.com/toyota-trueno-body.htm
                ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                Comment


                • For kun trening så er det ingen som nekter deg å kjøre hva du vil, men i alle løpene jeg har sett så har det vært kun for FWD biler.
                  RC Drift Club Norway | LMBK

                  Comment


                  • Synd

                    Det kunne vert vekt differansiering slik som i f. eks full size touring cars.

                    100gram mere på RWD f. eks.

                    for min del er ikke det noe pes å kjøre tyngre bil siden det med å kjøre RWD går på prinsipp og hva jeg syns er underholdene å kjøre.

                    Menmen, jeg får se etter en annen klasse med RWD.

                    F-chassie f. eks. kjøres det noe serlig løp med det?

                    noen forslag.
                    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                    Comment


                    • Hva med 1:12 track Det er jo ultimate RWD racing



                      Noe annet er for puddinger.
                      Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                      Comment


                      • 1/12! hmrf!!

                        Prinsipielt imot alle disse variasjonene.
                        syns det burde holde med 1/10, 1/8, 1/5 og alle barne størrelsene (mini-z, 1/24 osv)

                        Men nok om det, 1/12 virker jo fett nok det. ere noen som kjører slikt i østlandet/oslo området da?
                        inne/ute?

                        Kan man stille opp i touring med F10XGT chassiet og henge med om man er god?
                        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                        Comment


                        • Alle vet jo at 1:12 er det hvasseste i RWD.. Vi flytter til Trondheim neste måned, satser på at det finnes 1:12 miljø der oppe... Ytter`n er jo trønder, og da er det håp om at det finnes fles som han der oppe...
                          http://forum.lazzaroni.no/viewtopic.php?t=2668 M-chassis?
                          Last edited by Redback; 23 July 2009, 22:56. Reason: Skrivefeil
                          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                          Comment


                          • og legge mere vekt på en m-chassie vil egentli ikke ha så mye og si heller.. for den er i utgangspunktet ganske lett..
                            Morten Randen 1984 modell.
                            www.lanekassen.no

                            Comment


                            • Finn: Din abarth? strøøken.

                              Skal ha 1/12 i bakhodet, driver å snuser på bike også. Da mest fordi det mulig å få til mye med de tror jeg. (forbedringer/ombygging)

                              Morten: Å si at vekt ikke er viktig er som å si at du ikke trenger felger.
                              ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                              Comment


                              • Originally posted by MatsNorway View Post
                                Finn: Din abarth? strøøken.

                                Skal ha 1/12 i bakhodet, driver å snuser på bike også. Da mest fordi det mulig å få til mye med de tror jeg. (forbedringer/ombygging)

                                Morten: Å si at vekt ikke er viktig er som å si at du ikke trenger felger.
                                Jepp, min Abarth.. Som gammel og profesjonell modellbygger liker jeg å ta`n helt ut... Den blir forøvrik ikke brukt til kjøring, kun hyllepynt...

                                og angående 1.12...
                                No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                                XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                                www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X