Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har video ja men kvaliteten er i grunn elendig. Skal se om det er noe å legge ut.

    Hehe har bare video av pan cars og bare bilder av M-chassiene.

    Blir en stund til M-chassie blir aktuelt men tiden flyr.
    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

    Comment


    • Off, ser farlig ut til at jeg må kjøpe meg en M-Chassi. :P

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Er sykt artig og kjøre, trenger liksom bare option dempere egentlig og bare stive den litt rundt servo feste i hvertfall på m03 og da går det som faen
        CRC - 3Racing - Tamiya

        Comment


        • Skal jo ha FF03 når jeg tenker meg om da, så da kan jeg jo for så vidt kjøre den sammen med M-Chassi. Bare pælme inn en kjapp servo og LiPo.

          Tror vi må banke noen runder på Bukta og Sørli i sommer Martin.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Oh yes blir nok ff03 pro på meg og når den kommer. Civic og mange andre riskoker som kan bli kule kaross da.
            CRC - 3Racing - Tamiya

            Comment


            • Blir nok Volvo 850 BTCC på meg om det ikke tar så aaaaltfor lang tid før den kommer.

              Vi får kjøre FWD-battles.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Noen som vet om det er vanlige lagre (1150?) som går på denne:

                Eller er det de 1050 lagrene.
                ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                Comment


                • Pleier å være 11x5x4.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Er det dimen på tamiya standard lagre? slike som sitter på M03 og TL-01.
                    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                    Comment


                    • Da er jeg også lykkelig eier av en M03. Dere som bruker TEU101BK regulatoren, bruker dere ekstern BEC/mottakerpakke, eller kjører dere batterispenninga rett på servo og mottaker?
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • Jeg bruker ikke mottakerpakke..
                        Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                        Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                        Comment


                        • Tror jeg bruker en UBEC for sikkerhets skyld jeg, ettersom jeg har fire stykker liggende.

                          Når det gjelder å finne noen LiPo-batterier som passer, er det da noen bedre enn disse eller dette som er å finne til en bedre pris?
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • Team oreca har 4200mAh med 25C de passer i min TL-01 Men de er neppe til en bedre pris.
                            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                            Comment


                            • Var på rc-land.no sist onsdag og koste meg som fy. Dette var gøy. Tror jeg trenger flere M-03 gitt...

                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • Originally posted by NoBrainer View Post
                                Var på rc-land.no sist onsdag og koste meg som fy. Dette var gøy. Tror jeg trenger flere M-03 gitt...

                                Det er bare å ta kontakt hvis du skal ha flere M-03, jeg har 12 -15 stk. stående, de fleste er nye !
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X