Ja, men får vel få den opp og gå først. Og sikkert ødelegge litt før det er tilrådelig å kjøre noe løp . Av nysgjerrighet, hvilke regler kjører dere med, sølvkanne, eller det EZ-Run bl komboen?
Noen spørsmål:
- Dempere. En, to eller 3 hull i platene?
- Har problemer med at styrestagene ikke går så lett på kulene som de skulle. Virker som det er noen av plastleddene som ikke passer så godt som de burde. Kan jeg løse dette på noe vis?
Har funnet fram en Carson 15Speed regulator jeg tenkte jeg skulle bruke sammen med en gammel sølvkanne, da mitt BL oppsett ikke har kommet enda.
MEN, husker ikke hvordan jeg setter den opp. Noen som vet, evt har en bruksanvisning? Den virker nå, men usikker på om jeg får full gass, og brems er vel igrunn ett fremmedord....
Hei Hans Wilhelm
2 hull forran og 3 bak er en god start .
Oppsettet finner du helt sikkert på nett . søk på ESC navn .
Trege plastkopper kan bli lettere ved og klemme de lett på siden med en tang .
Lykke til med M-chassis`n .
Du finner likesinnede på RC-Land hver Onsdag .
Da har jeg fått luftet meg på banen i Drammen i går. VELDIG GØY!!!
Tok noen bilder før jeg kjørte. Det var nok lurt . Ser noe mer brukt ut allerede...
Prøvde med litt forskjellige dekk, og det var stor forskjell. Ellers fungerte bilen veldig bra. Har litt å gå på når det gjelder karosseri-arbeid ser jeg. Fikk ikke laget hullene rett, noe som resulterte i mye dekkskraping i begynnelsen. Satt på litt mindre hjul og kappet mer i skjermene så løste det seg.
Comment