Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja flott svar..
    CRC - 3Racing - Tamiya

    Comment


    • Originally posted by Martin K. View Post
      Ja flott svar..
      Ja, var det ikke det da? M-Chassis lages av Tamiya, som også lager dekk til disse bilene. Da er jo det beste å finne en Tamiya-forhandler. Disse er det dog ikke mange av i Norge.

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Originally posted by Fabiz View Post
        Ja, var det ikke det da? M-Chassis lages av Tamiya, som også lager dekk til disse bilene. Da er jo det beste å finne en Tamiya-forhandler. Disse er det dog ikke mange av i Norge.

        Fabiz
        Hvis dere M-03 chassis gutta er ute etter nye biler, så har jeg lagt ut hele min Tamiya samling tilsalgs på rcmarked og Finn.no i forrige uke. Der er det tilsammen 16 stk. Tamiya biler med masse ekstra utstyr, 12 stk. av disse er med M-03 chassis og to av disse har til og med M-03R chassis, ta en titt på disse, masse godbiter der og de fleste er klin nye og aldri blitt kjørt med Tror vel jeg har flere biler og bedre utvalg, enn en hver Tamiya forhandler i Norge Jeg har også lagt ut 5 stk. Robbe elektrobiler med 4-WD i skala 1:12 på de samme stedene, men det er vel kun Tamiya som gjelder for dere M-03 gutta
        Last edited by jokko; 3 April 2010, 01:11.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • Originally posted by jokko View Post
          Hvis dere M-03 chassis gutta er ute etter nye biler, så har jeg lagt ut hele min Tamiya samling tilsalgs på rcmarked og Finn.no i forrige uke. Der er det tilsammen 16 stk. Tamiya biler med masse ekstra utstyr, 12 stk. av disse er med M-03 chassis og to av disse har til og med M-03R chassis, ta en titt på disse, masse godbiter der og de fleste er klin nye og aldri blitt kjørt med Tror vel jeg har flere biler og bedre utvalg, enn en hver Tamiya forhandler i Norge Jeg har også lagt ut 5 stk. Robbe elektrobiler med 4-WD i skala 1:12 på de samme stedene, men det er vel kun Tamiya som gjelder for dere M-03 gutta
          Synes de bilene er litt vel overpriset for min del. 5 lapper for en M03R er vel kanskje litt vel mye? Solgte min for 1700,- med alt mener jeg å huske, og det var når den var splitter ny. Du får kitet til 960,- etter dagens kurs på eBay også.

          Uansett, lykke til meg salget!

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Denne er feeet! Ser ut som den kommer med oljedempere, og hva er det? Jo det er bra.

            Fabian
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • Originally posted by Fabiz View Post
              Ser ut som den kommer med oljedempere, og hva er det? Jo det er bra.
              Haha! +10.

              Har du/dere sett dette da?

              Ideelt om du skal stille i retro classic Klassen da kittet ender aksel avstanden til 257mm.

              Last edited by MatsNorway; 15 April 2010, 22:38.
              ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

              Comment


              • Holder på og lakke et 280 ZX kaross til m03 nå blir kjempe nice i Grønn metallic med sølv detaljer, men trenger 1 eller 2 bak aksler til m03 noen som har det her ?
                CRC - 3Racing - Tamiya

                Comment


                • Mener du egentlig M04?

                  Har ikke aksler altså bare lurer.

                  Skal den delta på løpet 6 juni?
                  ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                  Comment


                  • Her har du den med formula tuned motor i for øyeblikket, skal annen motor i da.

                    Ja skal være med, hvor melder jeg meg på ? Vet det er en bakhjulstrekk bil egentlig da
                    Attached Files
                    CRC - 3Racing - Tamiya

                    Comment


                    • regner med jeg kan stille med den
                      CRC - 3Racing - Tamiya

                      Comment


                      • Stemmer det.

                        Snakkes på sørli da

                        Hør med Fabiz og be han linke til påmeldingen i retro tråden. Jeg fant den ikke selv når jeg leita her om dagen.
                        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                        Comment


                        • er bare meg og fabian som er påmeldt på mini så da blir lett og få pall plass haha
                          CRC - 3Racing - Tamiya

                          Comment


                          • Martin K og jeg var de eneste som tørte å stille til retro løpet som var lagt til sørlihavna på en solrik søndag. Vi var for få til at det ble noe løp men det ble mye kjøring alikevel.

                            Håper på bedre deltagelse neste gang da det er plenty med biler der ute som kan stille.

                            Pr bilder fra litt senere på dagen.

                            Click image for larger version

Name:	M05 og M03.jpg
Views:	1
Size:	71.6 KB
ID:	768153Click image for larger version

Name:	I sving.jpg
Views:	1
Size:	60.2 KB
ID:	768151Click image for larger version

Name:	Tight.jpg
Views:	1
Size:	57.7 KB
ID:	768157Click image for larger version

Name:	Side by side igjen!.jpg
Views:	1
Size:	59.7 KB
ID:	768155Click image for larger version

Name:	Side by side M-chassie.jpg
Views:	1
Size:	53.8 KB
ID:	768159
                            Click image for larger version

Name:	In pursuit.jpg
Views:	1
Size:	77.3 KB
ID:	768158
                            Click image for larger version

Name:	Ned strekka.jpg
Views:	1
Size:	35.3 KB
ID:	768156
                            Click image for larger version

Name:	Pushing.jpg
Views:	1
Size:	53.9 KB
ID:	768154Click image for larger version

Name:	Hesse på curbsa!.jpg
Views:	1
Size:	64.8 KB
ID:	768152
                            Click image for larger version

Name:	Chasing a Tourer..jpg
Views:	1
Size:	48.1 KB
ID:	768160
                            Last edited by MatsNorway; 7 June 2010, 20:08.
                            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                            Comment


                            • fine bilder, men hadde du film også ? Fett det med magnus sin, få deg m chassi du også nå.
                              CRC - 3Racing - Tamiya

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X