Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nikko View Post
    Det er MX5`en vi snakket om ja Men den er utsolgt hos stella. hehe

    Nikko=)
    Står "In Stock" da påsan... Trodde det betydde de hadde den på lager jeg.. :???:
    ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
    |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
    "So many hobbies, so little time.."

    Comment


    • Og en annen ting..hva er forskjellen på disse? Hvem brukes hvor osv..

      We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


      We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


      Bildene ga ikke mye info..

      Og hva med Tamiya M-chassis slicks, og super slicks?
      ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
      |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
      "So many hobbies, so little time.."

      Comment


      • Originally posted by Nichlas View Post
        Og en annen ting..hva er forskjellen på disse? Hvem brukes hvor osv..

        We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


        We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


        Bildene ga ikke mye info..

        Og hva med Tamiya M-chassis slicks, og super slicks?
        Bruk disse, eller HPI 4560/4565
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • Hvilke av dem??.....er to forskjellige..
          ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
          |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
          "So many hobbies, so little time.."

          Comment


          • Originally posted by Nichlas View Post
            Står "In Stock" da påsan... Trodde det betydde de hadde den på lager jeg.. :???:
            Påsan kan du selv være hehe.. For den var Out of stock når jeg sjekket sist. Ellers ville nok jeg ikke skrevet det inn her. Kan da engelsk.

            Nikko=)
            YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

            Comment


            • Hehe..greit det påsan.. Måtte nesten legge ut linken, siden den var så ettertraktet som man skrev.. Har akkurat fått Rover M03 kitet selv, og syns det er grisegøy.. Bra bil! Har tenkt å skaffe noen flere til folka her i Hønefoss for å kjøre litt mølje.. Og alle skal kjøre stock da seff.. går bra nok på små baner!
              ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
              |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
              "So many hobbies, so little time.."

              Comment


              • Kanskje vi gutta med M-Chassis må møtes en dag da, Nichlas. Få med deg gutta på storinnkjøp av M-Chassis!:smile:

                Forresten: Står ganske nære en bestilling fra RCMart nå. Noen som har lyst på noen par med XPress-skumhjula? Prisen vil havne på rundt 100,- for 4 dekk.(2 par).

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Originally posted by Fabiz View Post
                  Kanskje vi gutta med M-Chassis må møtes en dag da, Nichlas. Få med deg gutta på storinnkjøp av M-Chassis!:smile:

                  Forresten: Står ganske nære en bestilling fra RCMart nå. Noen som har lyst på noen par med XPress-skumhjula? Prisen vil havne på rundt 100,- for 4 dekk.(2 par).

                  Fabiz
                  Er vel neppe glimrende ute, og ulovlig inne, + at fartsforskjellen blir stor etter at du har begynt å slite dem litt... Why buy?
                  Martin Sørlie - 1985
                  TLR - Absima - Spektrum
                  Darkspeed Racing
                  www.teamsmallsize.com

                  Comment


                  • Originally posted by Razer View Post
                    Er vel neppe glimrende ute, og ulovlig inne, + at fartsforskjellen blir stor etter at du har begynt å slite dem litt... Why buy?
                    Det er ikke ulovlig å bruke dem inne, bare på løp.
                    Og jeg spurte bare om noen ville prøve et sett.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • Men jeg prøver igjen jeg da, siden dere prater om dekk.. Hva forskjellen på bruksområder til vanlig M-slicks og M-super slicks..? Og radial og m-grip radial..
                      ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
                      |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
                      "So many hobbies, so little time.."

                      Comment


                      • Originally posted by Nichlas View Post
                        Men jeg prøver igjen jeg da, siden dere prater om dekk.. Hva forskjellen på bruksområder til vanlig M-slicks og M-super slicks..? Og radial og m-grip radial..
                        Kommer jo helt an på grepet der du kjører, hvilke innlegg du har i dekkene osv.
                        På Furuset funker de originale Radial 60D dekkene med originale innlegg veldig bra. Men i Spydeberg og Skiptvet når vi kjørte der var Super Slicks dekkene med harde touringinnlegg foran og originale innlegg best. Disse er litt mindre enn 60D-dekkene, men det funker bedre, så det er ikke sååå mye du taper på at de er mindre.

                        Ute på Sørlihavna er HPI sine X-Pattern dekk bra med originale innlegg. De funker glimrende der.

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • Originally posted by Nichlas View Post
                          Men jeg prøver igjen jeg da, siden dere prater om dekk.. Hva forskjellen på bruksområder til vanlig M-slicks og M-super slicks..? Og radial og m-grip radial..
                          Du har vanlige slicks, disse har en hard "standard" gummiblanding fra Tamiya, og kan være greie foran på M-02/M04 innendørs på en bane med godt grep.

                          Superslicks- Har litt bedre grep, men vil nok egne seg best utendørs eller som framdekk disse også, kan funke som fordekk på Mini, men det blir fort mye hjulspinn.

                          60D A-slicks- De jeg linket til tidligere, fungerer særdeles bra ute og inne. Trenger litt hardere innlegg i framhjula.

                          HPI X-pattern #4560/#4565- Litt mindre toppfart enn A-slicks, grunnet mindre diameter. Meget stabile dekk som funker overalt, utrolig slitesterke.

                          Tamiya Radial 60D(standard) - Funker stort sett bra som fordekk, men stort sett taper man jevnt over med de grunnet mye hjulspinn med miniene. Kan fort være litt glatte som bakdekk.

                          Tamiya M-grip Radial - Funker knallbra bak med standard dekk foran, da hovedsaklig på teppebaner med greit grep.

                          Tamiya S-grip Radial - Som ovennevnte, men litt bedre på asfalt enn M-grip, noe glattere enn M-grip inne. Litt variabelt i forhold til teppet vel og merke.

                          Hjalp det?
                          Last edited by Razer; 1 August 2007, 11:35.
                          Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

                          Comment


                          • Knall! Tower har dessverre ikke HPI-dekkene lenger da.. Skal se litt om jeg finner dem andre steder. Siden den nok blir mye utekjøring i første omgang, så satser vi på disse..

                            Fabian: Vi fant ut at det fungerte veldig bra å kjøre M-chassis inne på driftingbanen på Hønefoss Bowling..så mulighetene er der.. Med godt vær er banen på NAF et like godt alternativ..! Foreløpig er vi 3stk med M-03. Blir nok doblet ganske raskt!
                            ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
                            |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
                            "So many hobbies, so little time.."

                            Comment


                            • Originally posted by Nichlas View Post
                              Knall! Tower har dessverre ikke HPI-dekkene lenger da.. Skal se litt om jeg finner dem andre steder. Siden den nok blir mye utekjøring i første omgang, så satser vi på disse..

                              Fabian: Vi fant ut at det fungerte veldig bra å kjøre M-chassis inne på driftingbanen på Hønefoss Bowling..så mulighetene er der.. Med godt vær er banen på NAF et like godt alternativ..! Foreløpig er vi 3stk med M-03. Blir nok doblet ganske raskt!
                              Prøver å få tak i de selv. Har sett at Nortrading har her til lands...

                              Veldig kult at det blir miljø flere steder her til lands, får ta med oss litt morobiler på en roadtrip til Hønefoss
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • Nichlas: Kom dere til Beito da vel. Da blir det stooor samling av M-Chassier.
                                Selv sitter jeg å sikler på et par M04'er om dagen. Det er ikke bra å ha penger på konto.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X