Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Golfie View Post
    he he. . , jeg har holdt på å sette meg inn i den nye radioen, og satt om 2 av bilen. Kjenner igjen d meste fra pmen, bare utrolig mye greiere a få alt påsamme skjermbilde uten å bla seg ihjel. . . . VELDIG fornøyd ja!
    gleder meg!!! må få ferdig heliet nå sånn at jeg er klar til å leke med den nye radioen på tirsdag da er den i hus!
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Nei, er vell på tide og gå over bilene helt idag ja... LST2'ern skal overhales, nytt deksel og montere på bakvinge...
      Ten-T'ern trenger bare ny clutch fjær så er den fin igjen + noe smurning her og der
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Litt av bygge prosessen og slutt resultat FØR jeg går igang med tuning og setup.

[ATTACH=CONFIG]47561[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47560[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47559[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47558[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47562[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47563[/ATTACH]
        kor møje kosta d kite? bare heli alså
        Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
        +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
        Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
          kor møje kosta d kite? bare heli alså
          Bare heli uten elektronikk ( servoer osv ) koste ca 2500,- avhengi av kor du kjøpe det. Får pakker med servoer og gyro du trenge for ca 5000,-
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• Må bare skryte av Tekin-komboen! smoooooooth overføring betyr rimelig lydløs utrolig lite varme og.... etter et sett med 4s på asfalt var det noe varmere enn kroppstemp, og da hadde den virkelig fått gjennomgå både med gass og brems velli velli velli nais!
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Må bare skryte av Tekin-komboen! smoooooooth overføring betyr rimelig lydløs utrolig lite varme og.... etter et sett med 4s på asfalt var det noe varmere enn kroppstemp, og da hadde den virkelig fått gjennomgå både med gass og brems velli velli velli nais!
              Fikk du fiksa revers problemet med andre ord ??
              | Spektrum DX8|

Comment

Bare heli uten elektronikk ( servoer osv ) koste ca 2500,- avhengi av kor du kjøpe det. Får pakker med servoer og gyro du trenge for ca 5000,-
                3800 + batteri, radio og mottaker
                | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                  Fikk du fiksa revers problemet med andre ord ??
                  Jada var en esc-programmering
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Jada var en esc-programmering
                    Nice nice, Er straks ferdig med LST2 lakkeringa... ser ut til og bli bra Iallefall til spray boks og være
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Mens dere skrur på leketøy skrur jeg på "the real deal"
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Click image for larger version

Name:	SAM_7300-2.jpg
Views:	1
Size:	39.0 KB
ID:	773925Click image for larger version

Name:	SAM_7301-2.jpg
Size:	40.9 KB
ID:	773926Click image for larger version

Name:	SAM_7302-2.jpg
Size:	47.4 KB
ID:	773927

Slik ble LST dekselet, Ikke helt helt fornøyd... tror airbrush må til neste gang...

Har også satt på noe klister nå da... som ikke vises på bildene
                        Og tro meg... Metalik effekten kommer bedre frem IRL :P MYE bedre frem
                        | Spektrum DX8|

Comment

• SYKE HELVETE FOR EI FLYGING!!!!

Futaba 4pk

Comment

ok. eg fant d sama her i thailand t 1800kr
                            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                              ok. eg fant d sama her i thailand t 1800kr
                              PRO utgaven??? det er isåfall ok pris det, koster 1750,- fra amainhobbies ca. 2500 på amain med gyro og servoer.
                              Futaba 4pk

Comment

PRO utgaven??? det er isåfall ok pris det, koster 1750,- fra amainhobbies ca. 2500 på amain med gyro og servoer.
                                På 450 er det kun pro utgaven som teller alle de andre har reim drift til halen.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X