Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pris havner på rett rundt 4350,- pr bil noe som er MEGET billig til norsk butikk og være
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      Slashen er den mest brukte short course banebilen i usa om ikke i verden så den er nice på bane den med rette dekka osv


      Når det gjelder vorzaen så er den SINNSYK rå og jeg har klart å få en SYKT god deal på den her i norge om vi handler flere biler og om det nå kan bli 4 biler så får vi enda bedre deal hehe ja du hørte riktig vi er allerede 3 stk som skal ha

      Jeg får en bedre pris i utlandet på den men med shipping og det hele så sparer jeg 400-500 per bil og det kan jeg godt betale det lille ekstra for å støtte opp en lokal hobby butikk, samt lokal garanti

      Det hele forutsetter at jeg kjøper alle i en runde da selvsagt.
      Nice!!! Tro det eller ei så kjøpte jeg min på Birkemo.... Så det er faktisk mulig å forhandle greie priser lokalt ;-()
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

      Comment


      • Originally posted by Golfie View Post
        Nice!!! Tro det eller ei så kjøpte jeg min på Birkemo.... Så det er faktisk mulig å forhandle greie priser lokalt ;-()
        Det er Steffen jeg forhandler med

        Jeg skal handle en del deler, radio og x antall mottakere også! Det er grunnen til at han kan gi en god pris jeg skal inn med en total liste til han imorgen!

        Om vi er 4 stk på vorzaen totalt tror jeg at jeg skal klare å forhandle bilen ned til UNDER 4 tusen
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          Det er Steffen jeg forhandler med

          Jeg skal handle en del deler, radio og x antall mottakere også! Det er grunnen til at han kan gi en god pris jeg skal inn med en total liste til han imorgen!

          Om vi er 4 stk på vorzaen totalt tror jeg at jeg skal klare å forhandle bilen ned til UNDER 4 tusen
          Fine!! Skader jo ikke høre med Kristian oxo... Dog han er i syden pt... Men spørs om han kommer sååå langt ned ja, klarte jo 5000 på 1 bil.....
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • Originally posted by Golfie View Post
            Fine!! Skader jo ikke høre med Kristian oxo... Dog han er i syden pt... Men spørs om han kommer sååå langt ned ja, klarte jo 5000 på 1 bil.....
            Jeg har allerede fått bekreftet 4350,- pr bil

            Ja selvsagt, kom ikke på buggyshop en gang hehe
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Jeg har allerede fått bekreftet 4350,- pr bil

              Ja selvsagt, kom ikke på buggyshop en gang hehe

              Er ikke feil med den prisen for den bilen her i Norge i alle fall ikke feil om du får en enda bedre deal
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Nei er slettes ikke feil... Vist jeg hadde fått solgt Summit'en min.. skulle jeg slengt meg med jeg også.. men tviler jeg får solgt den så fort
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • Meld deg inn i klubben heller Kjetil
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Selge bilen og melde meg inn ? Hva skal jeg liksom da kjøre med ?
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • hei kul film er det muligt du kan legge sånne filmer ut på klubb siden på facebook

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        Selge bilen og melde meg inn ? Hva skal jeg liksom da kjøre med ?
                        du har da handlet en del i det siste og har vell ørten dullioner pakker på vei nå også...
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • For og reparere biler ja... Dessuten kun 1 pakke på vei nå med lipo safe bag og noe ledninger.
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Originally posted by siso View Post
                            hei kul film er det muligt du kan legge sånne filmer ut på klubb siden på facebook
                            Ja det kan vi vel få til
                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                            Comment


                            • trist at folk kan gjøre slik!!




                              Kommer ikke til å holde stengt
                              Ved 06.25-tiden tirsdag morgen ble det brukt en bil for å bryte seg inn hos Birkemo i Stavanger. Men eier Stephen Garder vil ikke holde stengt rett før halloween.
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                trist at folk kan gjøre slik!!




                                Kommer ikke til å holde stengt
                                Ved 06.25-tiden tirsdag morgen ble det brukt en bil for å bryte seg inn hos Birkemo i Stavanger. Men eier Stephen Garder vil ikke holde stengt rett før halloween.
                                Ja! Merkelig plass å gjøre brekke.... får håpe de ikke tok med alle vorzaene deres... he he
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X