Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by olafand2 View Post
    Her har du også ett alternativ til os..
    http://www.modellers.com/hobby/OS-Kampanje.aspx
    Takk! Den var såpass ok i pris at det lønner seg å handle den derfra (hvis en tar mva i betraktning)! Samtidig er det greit å handle fra en Norsk side

    Tror jeg går for den jeg

    Originally posted by Polardegos View Post
    Og her er motor om du vil gjøre savagen om til et SKIKKELIG el-monster



    Jeg har funnet min nye favorittmotor...
    Hehe! Det der var et beist ja! Men jeg har bestemt meg for å ha nitro i Savagen Må ha noe som bråker også vet du
    Last edited by Zenox; 22 November 2010, 20:06.
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Polardegos View Post
      Og her er motor om du vil gjøre savagen om til et SKIKKELIG el-monster



      Jeg har funnet min nye favorittmotor...
      jojo, men den er nå bare på 170kv. hadde vert morro og sett i en slash på over 40v. men du hadde nok ikkje fått noe særlig med toppfart... :P
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Jaja martin, har en slash me kan bruka eg!... ordne du motor, esc å batteri så har me ein fine slash!
        Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
        Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
        TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

        Comment


        • Da har jeg visst bestillt ny motor

          Trenger jeg ny potte eller holder HPI sin "tuned pipe" til Savage til denne motoren?
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Originally posted by djegga View Post
            Jaja martin, har en slash me kan bruka eg!... ordne du motor, esc å batteri så har me ein fine slash!
            jaja, me får nok se på det.... holder meg til og bruke penger på 8ighten jeg kjøpte av deg jeg, fordi om at det aldri går deler på den
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Originally posted by Zenox View Post
              Da har jeg visst bestillt ny motor

              Trenger jeg ny potte eller holder HPI sin "tuned pipe" til Savage til denne motoren?
              vilken motor bestilte du da ? tror nok Hpi sin Tuned Pipe skall holde en stund, men bør oppgraderes...
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Originally posted by martin1996 View Post
                vilken motor bestilte du da ? tror nok Hpi sin Tuned Pipe skall holde en stund, men bør oppgraderes...
                Ble den OS 30VG(P)ES motoren

                Hva slags potte skal jeg gå for da?
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                Comment


                • Originally posted by Zenox View Post
                  Ble den OS 30VG(P)ES motoren

                  Hva slags potte skal jeg gå for da?
                  nais tror nok du må spøre Kjetil akuratt der...
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • Originally posted by Zenox View Post
                    Ble den OS 30VG(P)ES motoren

                    Hva slags potte skal jeg gå for da?
                    Spørs hva du vil ha, High end, low, eller mid range ?



                    Den vil nok gjøre en grei jobb, men potte ville jeg muligens handlet i utlandet... noe ala:

                    Last edited by KjetilT; 22 November 2010, 21:25.
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Har veda med en i klassen om at jeg skall klare og hoppe over det største hoppet på Byberg Sandmotorcross banen, fra hopp til landing er det 35m. Noen som tror jeg klarer det med 8ighten med paddle dekka ?
                      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                      Comment


                      • Originally posted by martin1996 View Post
                        Har veda med en i klassen om at jeg skall klare og hoppe over det største hoppet på Byberg Sandmotorcross banen, fra hopp til landing er det 35m. Noen som tror jeg klarer det med 8ighten med paddle dekka ?
                        Du tar ikke det med mine batterier i bilen....
                        dessuten tror jeg nok du blir og trenge 6s for den ja... bør lande på alle hjula, ellers vil jeg ikke se resultatet :P
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by xillianto View Post
                          Du tar ikke det med mine batterier i bilen....
                          dessuten tror jeg nok du blir og trenge 6s for den ja... bør lande på alle hjula, ellers vil jeg ikke se resultatet :P
                          hehe, ja du kan drøme om at jeg tar de batteriene der... :P men ja, blir nok og trenge 6s.. men landinga blir forhåpentligvis myk, fordi at det er løs sand. men er ganske kalt så kan bli hardt.
                          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                          Comment


                          • Noen som har en idè om hvilket motor feste jeg kan bruke på veolion motoren? må få dette oppi hot bodiesen kan helt klart mekke noe selv men syns det ser bedre ut med noe originalt! Trenger ikke være noe som passer RETT ned i akkurat den bilen, såpass skal jeg og orker jeg og modifisere selv, men ihvertfall et feste som hører til den komboen hadde vært fint
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              Noen som har en idè om hvilket motor feste jeg kan bruke på veolion motoren? må få dette oppi hot bodiesen kan helt klart mekke noe selv men syns det ser bedre ut med noe originalt! Trenger ikke være noe som passer RETT ned i akkurat den bilen, såpass skal jeg og orker jeg og modifisere selv, men ihvertfall et feste som hører til den komboen hadde vært fint
                              du kan kansje ha muligheten til og bruke festet til Savage, det som jeg bruker ( http://www.buggyshop.no/ds_product_i...oducts_id/2528 )
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                              Comment


                              • Fått GT5 i dag, snakkes rundt påske....
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X