Originally posted by zabbe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kyosho Mini-Z MR03....
Collapse
X
-
-
Ære for noe nå da?mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
Comment
-
-
Det vanlige....
neida, måtte pusse ned indre diff hub for at hub ikke skal kræsje med resten.
Skulle tro at bare RR deler skulle fungere ut av esken.
Så har du yttre hjul hub på venstre side som de har gjort veldig lett men som man da må ha et lager for at ting skal sitte.
Er ikke sikker på om at jeg er enig i løsningen dems.
Nå har jeg ihvertfall fått en diff til som fungerer og det er jeg fornøyd med. Selv om jeg bannet i prosessen....Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Dette har vi snakket om før, Lasse. Skal det gå fort, så må det moddes.
Er forøvrig enig med deg om den venstre hub'en... QteQ er som PN, uten behov for indre lager. Eller?mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Stemmer det. QteQ og PN har samme løsning på venstre hub.
Blir fort til at man innimellom glemmer det lagret.
Fikk ikke diffen like smooth som du klarer zabbe, men nå var det ihvertfall perfekt fit.
Ser at det var mange nye fliser, for bilene blei skikkelig gråe innvendig. Mye fabrikkstøv.
Jeg fikk prøve KT-18 igjen og det er ikke godt å kjøre med lengre. Der mangler det mye på følsomhet.
CyberCowboy har følelsen inne han. Ikke lange stunden før han kan kjøre fra meg ser det ut til.
Vi smurte opp mirakeldemperen og satte på Kyosho radial dekk. 20 bak og 30 forran. satt som bare det på F430'n hans.
Han trenger nok ny T-plate, gjerne PN #4 for MM.
Fronten er helt orginal. Men det fungerer jo på den lille banen.
Men det var jo carbon eller hva det var under hele fronten, så F430'n veide neste 47g.....
Det var også satt feil lagre på bakfelgene, så det var greit å få gått over bilen.
Blei over 580 runder på hver av oss, så det var litt greit da.
Den Atomic Stock R?? var ikke så kjekk å kjøre. Det var såklart da en orginal Kyosho kulediff og 8T pinion, men motoren virket daff...
PN70T med RR diff var liksom mye mere på hugget.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Kult at den funka.
Når skal dere kjøre nestegang? Jeg har en del t-plater jeg ikke bruker. Samt en kyosho olje(lekasje)-demper...
Edit: Den t-plata. Var den for myk eller for hard?mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Den klarte ikke å rette seg ordentlig ut igjen.
Antar at det er noe brist i den.
Er ikke sikker på type eller hardhet
Banen blir ihvertfall stående til torsdag.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
StockR går grisebra med hard giring og gode batterier.
Girer du den som PN motorer så føles den daff.
Det er viktig at børstene ikke er så mye slitt, da timingen sitter i børstene. Se slip.
Hvis børstene er satt i feil så har den feil timing, og går ræva og blir fryktelig varm.
Comment
-
Tja, motor var aldrig gloheit men sånn noenlunde varm ja. Så vidt jeg har skjønt så kan ikke jeg bytte spuret uten å bytte til ny diff så da må jeg prøve med å gå ned på piniongen et hakk eller to?
Må hvertfall bytte t-baren, slappfisk altså. Ser for meg en demper på toppen og bytte de to små fjørene Lasse
Framvagnen funket knall men jeg må ha flere justeringsmuligheter der så da må jeg få kjøpshjelp der.
Stock sender er rett og slett søppel men for duge foreløpig enn så lenge.
living in the fast laneliving in the fast lane
Comment
-
Er det kyosho kulediffen?
jeg har 64p spur fra PN, som jeg mener skal passe. Samt piniong.
forstilling har jeg ikke fler enn jeg trenger, desverre...mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment