Messingdrevet funker veldig bra, og det er Kyoshokvalitet. Ekstremt presist. Slites ikke i det hele tatt, da det går mot plastikk.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kyosho Mini-Z MR03....
Collapse
X
-
-
ja det er en kjent svakhet.
Det slites ikke direkte ut, det mere kræsjes ut.
Så hvis du aldri kræsjer bilen din så er jeg ganske sikker på at det plastdrevet holder veldig lenge.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Versjon C av software i kortet mener jeg er TikiTikitikitikitikitikitiki. Ver:B er ikke merket med annet enn rev B på emnekortet og en grønn prikk på prosessoren.
Comment
-
Skal sjekke en gang når jeg har den frahverandre...mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
Comment
-
Spiller ingen rolle zabbegutt, solgt er solgt...Originally posted by zabbe View PostSkal sjekke en gang når jeg har den frahverandre...
Var bare en tanke jeg hadde om at jeg skulle ta vare på tiki-tiki chassiene, slik at det var lettere å programmere dem.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Last edited by NoBrainer; 17 October 2012, 18:37.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
I kveld blir det lodding av siste bilen.
Ergo kun LM som gjenstår.
Da har jeg i samme slengen byttet #4 drevet i servoen til alle bilene.
Er ikke mye jeg mangler fremover nå altså.
FET'ing av alle 3 bilene mangler. (Her må det gjøres noe Rune...men ikke på denne lønna)
Raised Lower tower bar på LM bilen. (er ganske sikker på at jeg har 3 sett bestilt av Rune nå, hvor jeg bare skal ha et sett)
Venter på RF-902SM modulen og nye oransje håndtak...
Så etter det er det bare kjøring.
Skal lakkere 962 C LH og R8 LMS neste helg, siden jeg da får tilgang på en "lakkeringshall".
Den personen som eventuelt skal ha Ferrari 360 GTC kan få bilen ferdig lakkert i mer eller mindre ønsket farge i løpet av den helga.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Kult!
jeg har fire biler jeg skal gjøre ferdig til i morra, men sitter fremdeles å jobber. Kan bli sein kveld gitt
mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Oi, hva skjer?
Altså drit i jobben din, jeg tenker mer på de 4 bilene som må fikses.
Skal du bort å kjøre eller?
stryk dette... korttidsminneforeningen som slår til....Last edited by NoBrainer; 19 October 2012, 20:31.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Veldig bra Lasse
kommer du nedover?mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment