Jeg har skruesettet til 2wd'en, og det virka som det aller meste var inkludert der. Jeg har ikke fått testa det nokm til å kunne si noe om kvaliteten da.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Slash 4x4 1/10
Collapse
X
-
Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
-
Ikke på den ene turen jeg hadde, men det skulle da bare mangle, var ikke vått ute engang.Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
Comment
-
Originally posted by >Jonas< View PostIkke på den ene turen jeg hadde, men det skulle da bare mangle, var ikke vått ute engang.Lurer på om det er noe vits egentlig. Her jeg bor nå er det jo ikke veldig salting av veien. Og vann er vel ikke nok til at skal begynne å ruste? Går jo sikkert fortere selvfølgelig, men rust er jo jernoksid, kommer i kontakt med luft = rust.
Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.
Comment
-
Originally posted by oizann View PostDet ruster like kjapt.banditen jeg hadde sist hadde rustne skruer ganske tidlig :/Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
Comment
-
Jeg vurderer å selge Slashen min nå jeg. Blir sjeldent brukt. Hvis noen har lyst pånN så gi et pip. Den fungerer bra og går som f...! Har 5-6 lipo bat + lader. Har ikke tenkt no pris ennå. Eneste minuset er stygt karosseri og litt slark i understell. Du ser at den er brukt! Kan brukes til delebil eller bånngassmorro
Comment
-
Aluminiumshuber bak fra trx. Der følger det med stjerneskruer, hva er disse til egentlig? Kommer sikkert flere spm etterhvert
Sent from my HTC Desire using TapatalkSlash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
Comment
-
Skruer på HUB'n pleier å være for at de skal sitte fast.
Da strammer man HUB'n rundt akseln og den låsepinnen vil ikke falle ut når du bare skal skifte dekk.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment