Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, men da er det bare å få seg et nytt og få det skifta da. Nei kjører ikke Jero, kjører en fuel som heter modell racing fuel

    Comment


    • Noen som har vet om en forhandler som har enveis lager til MTA-4 med 28 motor? har ikke klart å funnet noe

      Comment


      • miniracing.no har vel?
        -= Tomas Gravvold =- ('81)
        Thunder Tiger MTA-4 S28 m/Nosram RS28
        Kyosho Minium Cessna 210 Centurion

        Comment


        • Nei har ikke funnet noe der...
          Synes generelt det er noen deler som er vanskelige å finne..

          Comment


          • Heisan.... På rcpro.no får du tak i det meste til Mta4....
            Max Sivertsen 73 Mod
            FG MONSTER BEETLE
            TRAXXAS T-MAXX 3.3

            Comment


            • Originally posted by tg1 View Post
              miniracing.no har vel?
              Jeg trodde jeg hadde en på lager, men jeg dessverre utsolgt.
              sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

              Comment


              • Klarte å "eksplodere" ene dekket på s50'en. Har fått tak i et litt mindre dekk som passet under tvil på felgen, men fungerte bra under kjøring. Diffen har vel kanskje ikke så godt av det, men hvor risikabelt er det for litt ventekjøring mens jeg venter nytt orginaldekk fra Sverige?Er framme det gjelder. Forøvrig en fabelaktig bil!

                Comment


                • Dekket er fikset, men kommer med et nytt spørsmål: reversen funker ikke lenger. Stangen fra servoen går smertefritt fram og tilbake, men i revers posisjonen er bilen i "fri". Er det risikabelt å kjøre slik, eller bør girkassen åpnes?Er det samme fwd only kit til s50 som til s28?
                  Last edited by andersjp; 11 October 2008, 23:32.

                  Comment


                  • reversen er også fikset!

                    Comment


                    • Mta -4

                      Da har jeg fått min Mta-4 som jeg kjøpt brukt, kun kjørt 3-4 liter.
                      Har kjørt en del rolige turer. Det første som skjedde var at startsnor ikke ville ta motor så mange ganger rundt, så røyk startsnoren.
                      Deretter brukt jeg drillstarten, men nå tar heller ikke den motorn rundt.
                      Skrudde av "starthuset" og alt ser fint ut, men er et ?lager? som står på selve motorn der aksling går inn fra starthuset. kan det være dette som er ødelagt? Noen som har peiling å kan hjelpe meg.

                      hvis ikke jeg finner ut av dette kjapt. Er det en stk MTA-4 Til salgs

                      Kan det forresten være noe slikt som er ødelagt:
                      Enveislager i motor. (bestillingsvare, ca. 3 dager)
                      [TTAN0990]Kr.170,00
                      www.miniracing.no
                      Last edited by sbart; 14 October 2008, 19:32. Reason: Oppdatering
                      Thunder Tiger MTA 4 & Atomic Warhead
                      Nitro Nitro Nitro

                      Comment


                      • Det er nok det lageret som er gåent. Du kan prøve å flushe det med wd40 og se om det hjelper.
                        Morten Aas 65mod.
                        Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

                        Comment


                        • Lageret ja

                          Er veldig vanskelig for meg hvertfall å finne et bilde av dette.

                          Man skrur jo av starthuset som inneholder startsnor og rotostarten, da i selve "blokken" til motoren står dette lageret, man ser jo rett inn til veiven her . Var det altså rett lager jeg fant på miniracing.no
                          Thunder Tiger MTA 4 & Atomic Warhead
                          Nitro Nitro Nitro

                          Comment


                          • Har nettopp oppdatert nettbutikken med tegning av enveislageret.
                            TTAN0990
                            Hvis du passer på å "tømme" motoren for fuel når den stoppes (knipe fuelslangen eller kjøre tom) vil du redusere "glipp" i lageret. Hvis du i tillegg pumper inn passe med fuel før oppstart vil du skjelden ha problem med at lageret glipper.

                            Hvis du ikke har delekatalogen ligger den på nett HER
                            Last edited by Thomas-no; 15 October 2008, 09:26. Reason: Lagt til link.
                            sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                            Comment


                            • re:enveislager

                              Den delekatalogen var jo meget bra . ifølge den katalogen heter deler 20a. One way clutch set. får bestille en slik å se hva som skjer

                              Takker og bukker for hjelpen

                              Forresten, finner jeg det lageret på miniracing.no?
                              Last edited by sbart; 15 October 2008, 08:11. Reason: Nytt spørsmål
                              Thunder Tiger MTA 4 & Atomic Warhead
                              Nitro Nitro Nitro

                              Comment


                              • Originally posted by sbart View Post
                                Forresten, finner jeg det lageret på miniracing.no?
                                Se link i posten over.
                                sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X