Originally posted by stianmann
View Post
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
kan godt ta et bilde av potta, for å få bekreftet at det er RN potte jeg har.
Men den klarer vel å overdøve en 250 krosser... knattrer noe helt javelig.
SÅ enten bør jeg gjøre noe med selve potta, eller skaffe meg noe anna....
Kommer til å montere kjiipe orginalpotta å kjøre snegle istedet for å prøve å bryte lydmuren med dagens oppsett vaffal.Last edited by mondeo4x4; 28 July 2010, 00:18. Reason: endret æ til a så det ble litt penere språk ;)
Comment
-
Der. men da må vel bytte bil og motor :P heheHpi Baja "Shorty"
Mini z Awd
Comment
-
Da kjører du udempet og da er det ikke rart at det brakerHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Den potta selges ikke lengre. RN gikk fløyten, men ring RC-Racing.no så kan sikkert han hjelpe deg med å finne noe du kan brukeHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Hei.
Har kjøpt meg ny 5T som jeg får i morgen. Får også dominator silence-tunepipe, et annet filter.
Har også bestilt andre bremser og dekk fra rc-racing.
Men lurer litt på forskjellene på 2 bolt og 4 bolt? Kan jeg få en enkel forklaring der?
Comment
-
har netopp bestilt heavy duty diff cups/drive cups fra rc-racing, men åpna diffen å så at lagrene B030 var gåen, men elefun har dem ikke inne, og på rc-racing finner jeg dem ikke , mulig jeg må ta en tlf på nytt til rc-racing viss ingen andre vet om noen som har dem inneHpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++
Comment
-
Gratuler med kjempe bilOriginally posted by anders e View PostHei.
Har kjøpt meg ny 5T som jeg får i morgen. Får også dominator silence-tunepipe, et annet filter.
Men lurer litt på forskjellene på 2 bolt og 4 bolt? Kan jeg få en enkel forklaring der?
Er akkurat 1 år siden jeg fikk min 5T i dag også btw 
Sylinderen er skrudd fast med 4 bolter istedet for 2 til veivhuset, enkelt forklart..
Men det er endel annet "småtteri" som er forskjellig med 2 og 4 bolt også.Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly
Comment
-
Sylinderen er festet i veivhuset med 2 bolter på 2-bolt, og 4 bolter på en 4-bolt....Originally posted by anders e View PostHei.
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
Originally posted by dj-m View Posthar netopp bestilt heavy duty diff cups/drive cups fra rc-racing, men åpna diffen å så at lagrene B030 var gåen, men elefun har dem ikke inne, og på rc-racing finner jeg dem ikke , mulig jeg må ta en tlf på nytt til rc-racing viss ingen andre vet om noen som har dem inne
Disse finnes vet du.......bare ta en tlf du....
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment