Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemmer dette type0..

Ble overasket over hvor godt Marder'n din gikk, og hvor bra det egentlig var å kjøre på banen bak SenterSyd..! =D

Skal få kjørt inn Baja'n ordentlig i helga, så vi kan ta turen dit sammen med 2 LS biler og kjøre oss ijel..

*Gleder meg*

Hadde faktisk vært enormt morro om flere inærheten av Oslo hadde tatt turen til Mortensrud, så vi kunne kjørt sammen.. Var fantasktisk bra føre der, samt det er veldig stor plass også..! =D
    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

Comment

• Joda, skulle tro det gikk an å få til noe 3. mars. Om bilen min fortsatt er like vellgående og med forbehold om vær seff. Skal se om jeg kan få med meg et par til å. Det ga mersmak det vi gjorde forrige helg, og trigga en til til å få istand bilen sin.
      sigpic
      Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

Comment

• Jo fler, jo bedre..! =D

Comment

• Jeg er kanalfri. So bring'em on.
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by Lathly View Post
            Joda, skulle tro det gikk an å få til noe 3. mars. Om bilen min fortsatt er like vellgående og med forbehold om vær seff. Skal se om jeg kan få med meg et par til å. Det ga mersmak det vi gjorde forrige helg, og trigga en til til å få istand bilen sin.
            På en mandag?
            sigpic

Comment

• Originally posted by type0 View Post
              På en mandag?
              Han mente vel sikkert 2.mars.. =)

Comment

• Bilde av feltet

Mye folk i Oslo som har lite steder å kjøre gitt.

Comment

• Originally posted by fg-racing.net View Post
                  Bilde av feltet

Mye folk i Oslo som har lite steder å kjøre gitt.
                  Jeg kan sikkert dra ned dit etterpå en gang, og ta noen bilder.. =)
                  Bor jo her på Mortensrud, så ikke noe stress

Comment

• Har funnet fram et flyfoto ifra Gule sider over Mortensrud..

For dere som ikke er kjent, så er tbanen på høyre side av parkeringsplassen, så er ikke noe problem med transport ifra sentrum..
                    Attached Files

Comment

• Ja mente jo Søndag 2. da, bomma bare tå tasten.

Bare gi meg en adresse jeg kan trykke inn i GPS-en så finner jeg nok frem.
                      sigpic
                      Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

Comment

• Originally posted by Lathly View Post
                        Ja mente jo Søndag 2. da, bomma bare tå tasten.

Bare gi meg en adresse jeg kan trykke inn i GPS-en så finner jeg nok frem.

Der har du all info du trenger.. Lofsrudveien 3 er der senteret ligger, men kjør av inn på perkeringsplassen og bare parker der..=) Eller om du er såpass lat, at du ikke klarer å gå 200 meter med bilen, så kan jeg sende deg en PM med nærmere beskrivelse.. =P

Comment

• Da sattser vi på litt kjøring i Sarpsborg i morgen, Er der Ca Kl.1330 Så får vi se om det dukker opp noen fler Lathly.:razz:
                          Robert Birkevaag 71 mod
                          Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

• Originally posted by The Bajanic View Post
                            Da sattser vi på litt kjøring i Sarpsborg i morgen, Er der Ca Kl.1330 Så får vi se om det dukker opp noen fler Lathly.:razz:
                            Hadde jeg hatt lappen ( om ikke lenge ) hadde jeg å møtt opp, hadde sikkert fått med meg type0 også, så hadde vært kult.. =)

Comment

• Originally posted by Muztang289 View Post
                              Har funnet fram et flyfoto ifra Gule sider over Mortensrud..

For dere som ikke er kjent, så er tbanen på høyre side av parkeringsplassen, så er ikke noe problem med transport ifra sentrum..
                              Får bare legge opp sperrrebånd så vi ikke får masse veldig unge tilskuere som skal se på.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by type0 View Post
                                Får bare legge opp sperrrebånd så vi ikke får masse veldig unge tilskuere som skal se på.
                                Haha, ja det hadde vært en ideè..

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X