Har bestilt meg baja nå. der er det vel orginal med analog styre servo?
Bestilte meg en digital gass/brems servo og en dx3r. HVordan vil det fungere med en analog og en digital servo? blir det kluss?
Har bestilt meg baja nå. der er det vel orginal med analog styre servo?
Bestilte meg en digital gass/brems servo og en dx3r. HVordan vil det fungere med en analog og en digital servo? blir det kluss?
Blir ikke kluss men du kan ikke bruke 5,5ms, eller du kan men risikerer å ødelegge den analoge servoen.
Jeg prøvde å sette kontrollen på 11ms nå, men hjalp ikke en dritt.. Snart så driter jeg i hele killswitchen!
Koble killswitchfailsafen på throttleutgangen på mottakeren. Den skal da veksle mellom grønn og rød når du rører på gassen. Gjør den ikke det så krever du ny der du kjøpte den.
sigpic If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Da var det endelig fiksa!!!!!!!!
Måtte binde mottakeren på nytt..
Skal prøve åstarte bilen imorra.. Kommer med tilbakemeldinger da
Ta på deg hørselvernet og fyr opp motoren inne
sigpic If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
Men nå har jeg fått start på kjerra.. Gjenstår bare å kjøre et par tanker for å se om alt er som det skal nå..
Det vil nok det. Med tenninga så vil det enten funke eller ikke funke. Går den en tank så går den nok helt sikkert neste tank også
Comment