Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tomso View Post
    Shell Power Fuel save.

Det står i reklamen at vi kan spare opp til 1 liter pr tank... Da blir det billig å kjøre fremmover!!
    Nesten som vi produserer bensin... hehe
    Wow. Til slutt flytter vi alle til Dubai og blir oljesjeiker!
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
      Wow. Til slutt flytter vi alle til Dubai og blir oljesjeiker!
      Kan vel ikke bli oljesjeik ved å spare bensin vel.....
      Blir bensinsjeik da isåfall...
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Beklager ot,

men veit nokon her om det er stor forskjell på orginalt flywheel til eit som er letta ?
        Tenkte å bytta på reedcase`n men veit ikkje om det er noen vesentlig forskjell..

noen som har prøvd ?
        er forskjellen merkbar ?
        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Jan erik har sakt at det funket bra på en pro mod 30,5 vett ikkje på en ts reed case.men det var ikkje noe forskjell på en 27,2
          sigpic

Comment

• er det for lite trøkk i reed casen din STALLE.
            sigpic

Comment

• Nei, men vil da ha mest mulig ut av den, og prøver å angripe der eg kan gjøre noe......lite å skru på her og ingenting å oppgradere mer, hehe.. ingenting ryker heller.
              Vanskerlig å finne på noe mer på denna bilen uten å krasje den skikkerlig...

Jau, forresten, stillbar tenning, men er redd den skal stille seg sjølv og at det berre blir mikkmakk av hele greia...hehe..
              Last edited by Stalle; 19 April 2010, 00:24.
              Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
                Nei, men vil da ha mest mulig ut av den, og prøver å angripe der eg kan gjøre noe......lite å skru på her og ingenting å oppgradere mer, hehe.. ingenting ryker heller.
                Vanskerlig å finne på noe mer på denna bilen uten å krasje den skikkerlig...
                hehe luksus problem ok du får bare kjøpe deg en FG eller HpI da.
                sigpic

Comment

• Haha...jau da ska du ikkje sjao vekk ifrao..

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
                    Beklager ot,

men veit nokon her om det er stor forskjell på orginalt flywheel til eit som er letta ?
                    Tenkte å bytta på reedcase`n men veit ikkje om det er noen vesentlig forskjell..

noen som har prøvd ?
                    er forskjellen merkbar ?
                    Det funker noe så jævli skal jeg si deg Prøv med en iridium plugg også du, så skal du se en ny motor.

Comment

• Hehe..iridiumplugg har eg alltid hatt ...den absolutte beste pluggen ja..

Men blir det merkbar forskjell ved å bytte til letta flywheel på 27.2 ts reedcase ?
                      Last edited by Stalle; 19 April 2010, 10:42.

Comment

• Da var Leoparden luftet for aller første gang på et år.

Tappet den for bensin, fylte på ny blanding og bytta plugg.

Fire rapp i startsnora så kom den.

En stock 26 motor med reedventil, WT-771 gasser og gamle overflaterustne RN potta.
                        sigpic
                        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• hva er en reedventil??
                          det har jeg lurt litt på??

er det noe som gjør at bilen går bedre eller??
                          fg monster
                          arne kristian søgård 06.03.81:razz:

Comment

• Vanvittig lett å søke på Google http://www.google.no/#hl=no&source=h...35d7e9489168b0
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Det er en sånn lapp ala den du festa med klype på sykkelen din som lagde BRRRRR lyd...
                              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Originally posted by Mr-Online View Post
                                Det er en sånn lapp ala den du festa med klype på sykkelen din som lagde BRRRRR lyd...
                                hahaha.. tror han lærer mere visst han følger rådet til RCislife jeg gitt
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X