Originally posted by tomso
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Beklager ot,

men veit nokon her om det er stor forskjell på orginalt flywheel til eit som er letta ?
Tenkte å bytta på reedcase`n men veit ikkje om det er noen vesentlig forskjell..
noen som har prøvd ?
er forskjellen merkbar ?
Comment
-
Nei,
men vil da ha mest mulig ut av den, og prøver å angripe der eg kan gjøre noe......lite å skru på her og ingenting å oppgradere mer, hehe.. ingenting ryker heller.
Vanskerlig å finne på noe mer på denna bilen uten å krasje den skikkerlig...
Jau, forresten, stillbar tenning, men er redd den skal stille seg sjølv og at det berre blir mikkmakk av hele greia...hehe..Last edited by Stalle; 19 April 2010, 00:24.
Comment
-
hehe luksus problem ok du får bare kjøpe deg en FG eller HpI da.Originally posted by Stalle View PostNei,
men vil da ha mest mulig ut av den, og prøver å angripe der eg kan gjøre noe......lite å skru på her og ingenting å oppgradere mer, hehe.. ingenting ryker heller.
Vanskerlig å finne på noe mer på denna bilen uten å krasje den skikkerlig...
sigpic
Comment
-
Det funker noe så jævli skal jeg si degOriginally posted by Stalle View PostBeklager ot,

men veit nokon her om det er stor forskjell på orginalt flywheel til eit som er letta ?
Tenkte å bytta på reedcase`n men veit ikkje om det er noen vesentlig forskjell..
noen som har prøvd ?
er forskjellen merkbar ?
Prøv med en iridium plugg også du, så skal du se en ny motor
.
Comment
-
Hehe..iridiumplugg har eg alltid hatt ...den absolutte beste pluggen ja..
Men blir det merkbar forskjell ved å bytte til letta flywheel på 27.2 ts reedcase ?Last edited by Stalle; 19 April 2010, 10:42.
Comment
-
Da var Leoparden luftet for aller første gang på et år.
Tappet den for bensin, fylte på ny blanding og bytta plugg.
Fire rapp i startsnora så kom den.
En stock 26 motor med reedventil, WT-771 gasser og gamle overflaterustne RN potta.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Vanvittig lett å søke på Google http://www.google.no/#hl=no&source=h...35d7e9489168b0HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
hahaha.. tror han lærer mere visst han følger rådet til RCislife jeg gittOriginally posted by Mr-Online View PostDet er en sånn lapp ala den du festa med klype på sykkelen din som lagde BRRRRR lyd...
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment