Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• burde duge med hostile mx hjul uten pigg sitter bra på gress det ass
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Da var 30,5 raceport bestillt...

Skal nok duge greit med sand busters i sand.

Får bare kjøre den med grisehale i alu frem til jeg får kjøpt VRC potte.
      Last edited by Motörhead; 19 June 2010, 01:37.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• er det 4-bolt 30.5 du har bestilt? Har denne selv og kan garantere deg at du blir fornøyd Tror dog ikke den går noe særlig med grise-potta, så ikke vent for lenge med å bestille deg vrc potte.
        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

Comment

• 4-bolt, ja. Har hørt at det er en satans kompresjon i dem. Men man får jo styrke i armene i jernbanen, så det blir nok ikke noe problem :P

Jeg har nesten ikke noe valg.

Dama skylder meg riktignok 7200 for sin del av avdraget på boliglånet, halve husleia og internettregninga. Så mulig jeg kjøper en VRC når den tid kommer om et par dager.

Men jeg tror på det at den motoren skal gi mye. Har hørt bare positive ord om den. Lekte med tanken på å sette på reedcase på den, men vil ikke risikere at det kanskje blir for mye for sylinderen. Så skrinlegger de planene.

Nå gleder jeg meg som en unge før julaften!
          sigpic

Comment

• er ikke bare 4 bolt'n det er komp i...
            har 30,5reed 2bolt i mcd her... må holde igjen bilen ganske godt, hvis ikke blir den med OPP!

Comment

• hehe .. tror deg på det vidar.. men ingenting i motsetning til 4 bolt ... d kan jeg garantere
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• sier seg jo litt selv det da... men lurer litt på rett justering! skal jeg gå etter farge på plugg? temp på motor, eller når motoren hyler såpass att jeg ikke er mann til å håndtere denna 4wd som går sideveis?

Comment

• farge på plugg.... skal værra som fargen på ei solbrun deilig thaidame hehe
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• og motoren skal ligge mellom 110-120 grader.. noe varmere enn 120 å du pusher grensene rimelig greit.. 115 er fin temp
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• måler rundt pluggen da rekner jeg med......

beemerworld, har desverre ikke noe erfaring med thai, så der får du snakke av egen erfaring

Comment

• Da gleder man seg til ny motor ankommer. 30,5 raceport med WT-990
                        ... med original HPI grisehale....
                        Nøff nøff

På andre tanken får jeg vel sette EPA på 20 - 30% gass, så jeg ikke "glemmer meg".
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
                          Da gleder man seg til ny motor ankommer. 30,5 raceport med WT-990
                          ... med original HPI grisehale....
                          Nøff nøff

På andre tanken får jeg vel sette EPA på 20 - 30% gass, så jeg ikke "glemmer meg".
                          Kjøp deg ekstra snor til starteren da, for det skal godt gjøres og ikke nappe av en eller to Eller sjekk dagens deal of the day hos ddm
                          Det er mer enn nok komp for og si det sånn......
                          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                          Spectrum dx3s

Comment

• Jeg har 150 meter nylonsnor fra jernia som ikke frynser. Har tro på den snora.

Hovedproblemet mitt nå er vel å ut fingern og bestille nye mansjetter for drivleddene. Man må nesten nedlegge kjøreforbud i sand før slikt "ekstrautstyr" er installert.
                            sigpic

Comment

• Kjør uten manskjett og fjern fettet som er i drivkoppen så sanda ikke får lagt seg der. De manskjettene ryker uansett etter litt kjøring så er ikke noe og dille med
                              Hpi Baja "Shorty"
                              Mini z Awd

Comment

• Javell.

Kjøpt nye forsterkede drivledd, så de er ikke fettet opp. Så det holder lenge i sanden uten mansjetter?
                                sigpic

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X