Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Motörhead View Post
    Tusen takk for tipset.

Skal prøve det på neste tank. Muligens imorgen.
    og visst den er veldig tungstartet så kan du prøve å gi den litt mere på bunn
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Hvordan er det med aktiviteten for tiden?
      Er det fremdeles noen som møtes for kjøring, kaffedrikking og juging på østlandet?
      FG baja4x4 bakgårdsmix
      Min film; HER
      f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

Comment

• Originally posted by mondeo4x4 View Post
        Hvordan er det med aktiviteten for tiden?
        Er det fremdeles noen som møtes for kjøring, kaffedrikking og juging på østlandet?
        ååå jaaadaaa.. bare å hyle ut det så blir jeg med å gasse jeg..
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Uke 32 har jeg fri fra reisemas. Har dere noen planer for å plage bajaene litt den uka?
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
            Uke 32 har jeg fri fra reisemas. Har dere noen planer for å plage bajaene litt den uka?
            jeg er tilbake på jobb da men skal vel alltid klare å plage den litt

Comment

• Får se om 30,5 min vil jobbe litt også etter en helg med hvile
              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

• Ble en halv tank nede ved ungdomsskolen i nærheten, så en tur for egen maskin til sletta ved skullerudstua (omtrent 1km).

Nok en gang ristet jeg på huet over hvor dårlige originaldekka var. Så litt plaging på grusen like ved før jeg kjørte den hjem igjen.

Opp siste bakken begynte motoren å fuske og hoppe over slagene sine.
                Dadadaaadadadauuuudadauuudada etc.
                Holdt den i live med gassen hele veien til toppen der den døde. Og fikk ikke liv i den. Bare noen grynt etter flere drag.

Heldighvis har jeg to ubrukte plugger liggende i PC skuffen min.

Men nå lener jeg meg tilbake med en pils med god musikk på øret. Flyet til amsterdam letter imorgen.

Så om jeg ikke tastullerer her før den tid så får dere ha god ferie.
                Last edited by Motörhead; 17 July 2010, 23:27.
                sigpic

Comment

• En plugg må man regne med å bytte en eller annen gang med disse doningene, har selv 10 stk. på "lager"

Du får ha god tur til Amsterdam
                  Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                  Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• Ja. Så ble det en stund til på nettet før jeg legger inn årene.

Jada. Plugger er forbruksvare. Har som regel en reserve i baklomma. Men ikke denne gangen. Men jeg tok et hint. Ble ganske seint alikevel og myggen begynte å jage meg hjem igjen.

Får la de gamle pluggene ligge i aceton til jeg er hjemme. Da blir de så gode som nye igjen. (Anbefales!)

Takk takk for the regards. Skal nok bli en kjempefin tur det.
                    sigpic

Comment

• Under inkjøring nå så sleit jeg litt med plugger. Montert ny sylindersats og dermed ny plugg. Bilen står på tomgang for innkjøring i ca 10 min før den stopper. ingen gnist på plugg. Reingjorde pluggen og ble bra gnist igjen. Monterte og dro så vannblemmene spruta. Demonterte plugg og der var det ingen gnist. Samme leksa med 3 plugger + 5 nye snorstarter som tok kvelden. Da endelig innkjøringa var ferdig ga dette seg når jeg begynte og kjøre bilen. Motoren har fått ganske feit blanding under innkjøring men har gått på rundt 5000omdr. men hvordan er det mulig at pluggene blir ødelagt av feit blanding. Får ikke en tenning med disse gamle pluggene selv om de er reingjort og pussa på og gnist før jeg monterer de?
                      Hpi Baja "Shorty"
                      Mini z Awd

Comment

• 3 plugger og 5 snorstarter Det må vel nesten være ny rekord eller.
                        En plugg pleier og holde hele innkjøringa for min del.
                        Du får ta deg en tur på felleskjøpet og kjøpe snor der som er 3,5mm så du har ei litt mer holdbar snor...

Du får bruke ei hanske da vøtt så slipper du at fingra ser ut som kjøttkaker etterpå
                        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                        Spectrum dx3s

Comment

• men for å spørre igjen.
                          Er det noe kjøring på skarnes?
                          Eller har Egon gått lei?
                          FG baja4x4 bakgårdsmix
                          Min film; HER
                          f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

Comment

• Tja, det er kjøring rett som det er der.....( Noen ganger ligger det info her ang kjøring og andre dager ikke )
                            Men nå om dagen har det vært en del vann i noen av svingene der.......Nå er det "drenert/gravd stikkrenner" så et par dager med ok vær så vil jeg tro det er klart til å gasse igjen.....
                            2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                            HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.

sigpic

Comment

• Originally posted by mondeo4x4 View Post
                              men for å spørre igjen.
                              Er det noe kjøring på skarnes?
                              Eller har Egon gått lei?
                              Tjena mondeo.......

Det er kjøring på banen ja, bare jeg som er uten bil om dagen, og da tar heller ikke jeg initiativ til å legge ut noe ang kjøring heller........

Men som re-loud`n sier, i det siste har det vært så dårlig vær at banen ikke har greid å svelge unna alt regnet som har kommet.....

Men du er velkommen akkurat når det måtte passe deg, og alle andre selvsagt....
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by stianmann View Post
                                Under inkjøring nå så sleit jeg litt med plugger. Montert ny sylindersats og dermed ny plugg. Bilen står på tomgang for innkjøring i ca 10 min før den stopper. ingen gnist på plugg. Reingjorde pluggen og ble bra gnist igjen. Monterte og dro så vannblemmene spruta. Demonterte plugg og der var det ingen gnist. Samme leksa med 3 plugger + 5 nye snorstarter som tok kvelden. Da endelig innkjøringa var ferdig ga dette seg når jeg begynte og kjøre bilen. Motoren har fått ganske feit blanding under innkjøring men har gått på rundt 5000omdr. men hvordan er det mulig at pluggene blir ødelagt av feit blanding. Får ikke en tenning med disse gamle pluggene selv om de er reingjort og pussa på og gnist før jeg monterer de?
                                Hadde vel ikke hatt innkjørt pro mod jeg heller hadde det ikke vært for Iversen, takker og bukker.
                                Men her lærer man hele tiden, tennplugger og snorstart er forbruksvarer

Og- ja hansker skal jeg bruke neste gang, hehe
                                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X