Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har prøvd den snora, men når jeg skal montere i sammen skiten, så er det noe som skjer. Den går ikke i retur. Jeg sjekket nøye hvordan dette var skrudd i sammen, slik at det ble likt med montering. Men etter 2 drag, så henger hele snora på utsiden. Dette selv om fjære var spennt opp før montering.
    Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
    Multiplex FunCub 3s

Comment

• Har nettopp montert på snora til Rc-Racing jeg og, og den funker kjempefint på min motor.. så du må nok ta den ifra hverandre, og sjekke om allt er på riktig plass...
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Da er det den hvite plastringen inni der som er slitt. Kjøp deg en slik en http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32226

Viss du ser nøye etter så ser du sikkart at den ene skiven legger seg oppå denne isteden for å dytte den rundt
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Den BCR snora fra RC-racing er faktisk noe av det mest holdbare jeg har prøvd.

Det må være noe du har gjort feil. For min drar seg helt inn igjen. Husket å spenne opp fjæra nok? Det holder ikke med å spenne den opp akkurat nok til snora. Du har prøvd å spenne den en god del mer enn lengden på snora?
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Ja, gjorde det. Men når jeg drar i snora, så virker det som den utløseren ikke spretter ut tidlig nok. Samtidig syns jeg det er rart at den ikke drar tilbake snora. Når jeg åpner så sitter jo fjæra der den skal. Når jeg monterte så satt jeg i fjæra-> ringen med vinger-> rund skrue med firkantet hull-> skrue med låseskive. Kan det være noe værre enn dette?
            Multiplex FunCub 3s

Comment

• En annen sak; er det noen av dere som har laget egen front bumper? Ser for meg noe bredt, litt som den fg baja har.
              Multiplex FunCub 3s

Comment

• Her baller det seg på Klarte å åpne demperen i toppen før jeg fant ut at det ikke skal gjøres. Denne var limt. Noen som vet hvilket lim som kan brukes her?
                Multiplex FunCub 3s

Comment

• Originally posted by Torsen View Post
                  Ja, gjorde det. Men når jeg drar i snora, så virker det som den utløseren ikke spretter ut tidlig nok. Samtidig syns jeg det er rart at den ikke drar tilbake snora. Når jeg åpner så sitter jo fjæra der den skal. Når jeg monterte så satt jeg i fjæra-> ringen med vinger-> rund skrue med firkantet hull-> skrue med låseskive. Kan det være noe værre enn dette?
                  Prøv å demonter hele snorstarten utenom fjæra. Den er et helvete å vikle opp igjen.
                  Og så vask snorstarthuset grundig med vann og zalo. Kan være at det er støv, sand og dritt under snella som hindrer den i å rotere fritt. Ikke smør den etter vasken igjen. Da tiltrekker den seg bare mer støv.
                  sigpic
                  If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                  If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
                    Prøv å demonter hele snorstarten utenom fjæra. Den er et helvete å vikle opp igjen.
                    Og så vask snorstarthuset grundig med vann og zalo. Kan være at det er støv, sand og dritt under snella som hindrer den i å rotere fritt. Ikke smør den etter vasken igjen. Da tiltrekker den seg bare mer støv.
                    Har gjort alt dette. Har heller ikke smurt opp. Den er fri for dritt og lort. Får titte på den senere. Har fått låne en så lenge, samt at en ny komplett er på vei ifra rc-racing. Startet den så vidt opp i går. Startet på 6 draget. Må ordne demperne og sette på ny 990 gasser. Da skal den være klar for race Jeg kjører med 57 tenners spur-drev. Er dette høyt eller lavt gearet?
                    Multiplex FunCub 3s

Comment

• Se hva jeg skrev på forrige side
                      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by Torsen View Post
                        Her baller det seg på Klarte å åpne demperen i toppen før jeg fant ut at det ikke skal gjøres. Denne var limt. Noen som vet hvilket lim som kan brukes her?
                        limt?? hvordan bil er detta?
                        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                          limt?? hvordan bil er detta?
                          KM baja tror jeg....
                          Men trodde ikke disse var limt da....
                          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                          Spectrum dx3s

Comment

• KM Baja ja. Altså, det sitter en sort o-ring der, men i tillegg så er denne klint inn med en slags hvit silicon.
                            Multiplex FunCub 3s

Comment

• God morgen.....

Sjuuuuuuk..... (aldri mer.... )
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Egon View Post
                                God morgen.....

Sjuuuuuuk..... (aldri mer.... )
                                Hei jeg veit hva som hjelper en kald pils& gammel dansk 2-3 sett av dem så er du klar igen
                                jeg kan ta det med i morra
                                Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X