Har prøvd den snora, men når jeg skal montere i sammen skiten, så er det noe som skjer. Den går ikke i retur. Jeg sjekket nøye hvordan dette var skrudd i sammen, slik at det ble likt med montering. Men etter 2 drag, så henger hele snora på utsiden. Dette selv om fjære var spennt opp før montering.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Har nettopp montert på snora til Rc-Racing jeg og, og den funker kjempefint på min motor.. så du må nok ta den ifra hverandre, og sjekke om allt er på riktig plass...Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
enRoute Berg JXR003
Losi 5ive - BZM Super 50
Comment
-
Da er det den hvite plastringen inni der som er slitt. Kjøp deg en slik en http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32226
Viss du ser nøye etter så ser du sikkart at den ene skiven legger seg oppå denne isteden for å dytte den rundt
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Den BCR snora fra RC-racing er faktisk noe av det mest holdbare jeg har prøvd.
Det må være noe du har gjort feil. For min drar seg helt inn igjen. Husket å spenne opp fjæra nok? Det holder ikke med å spenne den opp akkurat nok til snora. Du har prøvd å spenne den en god del mer enn lengden på snora?sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Ja, gjorde det. Men når jeg drar i snora, så virker det som den utløseren ikke spretter ut tidlig nok. Samtidig syns jeg det er rart at den ikke drar tilbake snora. Når jeg åpner så sitter jo fjæra der den skal. Når jeg monterte så satt jeg i fjæra-> ringen med vinger-> rund skrue med firkantet hull-> skrue med låseskive. Kan det være noe værre enn dette?Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
Multiplex FunCub 3s
Comment
-
Prøv å demonter hele snorstarten utenom fjæra. Den er et helvete å vikle opp igjen.Originally posted by Torsen View PostJa, gjorde det. Men når jeg drar i snora, så virker det som den utløseren ikke spretter ut tidlig nok. Samtidig syns jeg det er rart at den ikke drar tilbake snora. Når jeg åpner så sitter jo fjæra der den skal. Når jeg monterte så satt jeg i fjæra-> ringen med vinger-> rund skrue med firkantet hull-> skrue med låseskive. Kan det være noe værre enn dette?
Og så vask snorstarthuset grundig med vann og zalo. Kan være at det er støv, sand og dritt under snella som hindrer den i å rotere fritt. Ikke smør den etter vasken igjen. Da tiltrekker den seg bare mer støv.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Har gjort alt dette. Har heller ikke smurt opp. Den er fri for dritt og lort. Får titte på den senere. Har fått låne en så lenge, samt at en ny komplett er på vei ifra rc-racing. Startet den så vidt opp i går. Startet på 6 draget. Må ordne demperne og sette på ny 990 gasser. Da skal den være klar for raceOriginally posted by Motörhead View PostPrøv å demonter hele snorstarten utenom fjæra. Den er et helvete å vikle opp igjen.
Og så vask snorstarthuset grundig med vann og zalo. Kan være at det er støv, sand og dritt under snella som hindrer den i å rotere fritt. Ikke smør den etter vasken igjen. Da tiltrekker den seg bare mer støv.
Jeg kjører med 57 tenners spur-drev. Er dette høyt eller lavt gearet?
Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
Multiplex FunCub 3s
Comment
-
Se hva jeg skrev på forrige sideHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
limt?? hvordan bil er detta?Originally posted by Torsen View PostHer baller det seg på
Klarte å åpne demperen i toppen før jeg fant ut at det ikke skal gjøres. Denne var limt. Noen som vet hvilket lim som kan brukes her?1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Hei jeg veit hva som hjelperOriginally posted by Egon View PostGod morgen.....
Sjuuuuuuk.....
(aldri mer....
)
en kald pils& gammel dansk 2-3 sett av dem så er du klar igen

jeg kan ta det med i morra
Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL
Hpi baja 5b /ss nesten original
Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj 
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment