Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bane oppdatering

    Okay, da har vi en liten bane oppdatering.

    Jeg tok noen timer i dag til å freshe opp banen litt.

    Dette har blitt gjort:

    Fylt igjenn de fleste hull i den øvre svingen så den er åpen igjenn i dag, har begynt å gjøre tranga bredere og fjernet noen store truende steiner der pluss begynt å fylle igjenn hølet mitt i tranga. Har også fått krafset litt her og der.

    Satt opp markeringer for hvor banen går i dag, det blir litt trangt ved hoppene men sånn får det bare bli til tranga er åpen igjenn. Det vil si også at sløyfen til nitro bilene går helt ned til den nedre svingen. Kjører det flere enn 1 person der så må desverre nitro bilene følge banen rundt. Vi får ikke gjort noe med dette før tranga er oppe igjenn. Tranga er nå stengt av, og jeg oppfordrer alle til å IKKE kjøre der, dvs. Det skal IKKE kjøres der. Fordi at nå er det mye vann og leire der pluss at det nå skal få tørke helt før vi begynner å bearbeide tranga. Så folkens, ikke noe kjøring i tranga.

    Og prøv å bevar markeringene fram til alt er i orden igjenn a, kjør heller litt penere akkurat der som pinnene står.

    Når dere står på kjøre rampen så kjører dere MOT klokka. ville bare nevne det i tilfelle noen er usikkre på det. Det kan se litt rotete ut akkurat nå men det er kun midlertidigt.

    Og som jeg har vært inne på tidligere prøv å følg banen rundt, ikke kjør på kryss, tvers, hit og dit. Og i hvertfall IKKE med klokke rettning. banen blir markert etter åssen dere kjører.


    BBS. kommer ikke på tale, fredrikstad ?? phøøø

    Jeg skal opp dit i dag 19:30 - 20:00 og utover. må legge noen unger først og setta på filteret igjenn
    Mvh. Tommy.A

    Sarpsborg RC Offroad klubb

    Comment


    • . Oki, Hadde tenkt og dra ditt i går, men neida, da kom pappa sent hjem, hadde tenkt i dag, men nå klarte jeg og ryke snorstarten.
      Last edited by BSS; 14 July 2009, 18:19.

      Comment


      • Originally posted by BSS View Post
        . Oki, Hadde tenkt og dra ditt i går, men neida, da kom pappa sent hjem, hadde tenkt i dag, men nå klarte jeg og ryke snorstarten.
        Kommer du i dag så kan du få låne en av meg mens du er der oppe Har en komplett liggende til intet bruk, selv så har jeg gått over til wire.
        Mvh. Tommy.A

        Sarpsborg RC Offroad klubb

        Comment


        • Moro

          Skikkelig gøy med bane i sarp
          skal hjelpe til med å spre ryktet...
          Noen som skal kjøre imorgen kveld ?

          Comment


          • Originally posted by TommyAlex View Post
            Kommer du i dag så kan du få låne en av meg mens du er der oppe Har en komplett liggende til intet bruk, selv så har jeg gått over til wire.

            Så det litt for sent x/

            Comment


            • Originally posted by TommyAlex View Post
              Ja banen er ganske så grei for å si det slik, du får ta deg en tur og prøve den ut en gang 5T

              Banen ligger som sagt i sarpsborg, plassen heter vister gropen sandtak, samma sandtaket som borg MC har sin cross bane. Vår bane ligger nedenfor denne, ca: 100 meter nedenfor, banen ligger oppå toppen på venstre i krysset du kommer til.
              For oss som ikke er så kjent i særp, en kjørebeskrivelse hadde vært flott eller GPS kordinater.

              gleder meg til å få tatt den nærmere i øyesyn.

              Comment


              • Originally posted by leoparden View Post
                Skikkelig gøy med bane i sarp
                skal hjelpe til med å spre ryktet...
                Noen som skal kjøre imorgen kveld ?

                Ja morro at det er bane i særp, Kjempe bra av dem som har fått til denne banen! Men tenk om den hadde ligge 17km lenger unna da? til norges PENESTE og BESTE by da? der alle lag og slikt kommer fra? Da hadde det vært bra da Haha. Jaaa nemlig
                Fredrikstad
                Håper du klarte og ta det som en spøk? ha

                Comment


                • Originally posted by BSS
                  Vet ikke om du mente om det var greit at noen andre svarer, eller om du ville ha han til og svare...

                  Vet du hvor sarpsborg motorcross bane er?. Om du ikke gjør. Så kan jeg sikkert prøve og fikse et lite kart for deg? via gule sider.

                  klarer nok å finne motorcrossbanen, grunnen for at jeg ordla meg slik er at jeg regnet med at det var flere som ikke viste hvor denne RC-banen ligger.

                  finner frem jeg, så det ordner seg.

                  Comment


                  • Originally posted by BSS View Post
                    Ja morro at det er bane i særp, Kjempe bra av dem som har fått til denne banen! Men tenk om den hadde ligge 17km lenger unna da? til norges PENESTE og BESTE by da? der alle lag og slikt kommer fra? Da hadde det vært bra da Haha. Jaaa nemlig
                    Fredrikstad
                    Håper du klarte og ta det som en spøk? ha
                    Fredrikstad er uaktuellt Ække min feil at dere i freksta ikke klarte å få til noe sånt som særpingene klarte vel,, blæææ!
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • Originally posted by TommyAlex View Post
                      Fredrikstad er uaktuellt Ække min feil at dere i freksta ikke klarte å få til noe sånt som særpingene klarte vel,, blæææ!

                      Hehe, Er ingen steder og kjøre haha x] Neida Er ikke noe fredrikstaner, bare vil være det haha. Er bonde jeg x] ^^

                      Comment


                      • Gps kordinater ? jøye meg så avansert. Den krossbanen skulle nå være kjent for de fleste den. Det er litt vanskelig å få noe kart på det ettersom folk kommer jo fra for skjellige plasser. men vi prøver.

                        Her er linken til kartet, det får deg til nøyaktig sted.
                        alt du har å gjøre er å taste inn hvor du er, altså start sted.
                        Også trykker du på den grønne stilken på kartet og velger stopp, ( hvis kjøre ruten ikke er der) da får du opp kjøre ruten fra der du er.

                        Når du kommer til stopp sted så parkerer du bilen der. banen er oppe på toppen på venstre side når du har bommen forran deg.
                        kartet:

                        http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=boGuGr0-aUhewOfl7j#lat%3D6574585.03955%26lon%3D616171.7427 4%26zoom%3D17%26layers%3D000B0%26userLon%3D616026. 4790925385%26userLat%3D6574507.334154643%26poi%3Dt rafikk%26route%3Da_10000013285%26route%3Ds_11.0370 92934683165%252C59.29349534524733%26routeType%3Dfa stest%26tab%3Droute

                        Jeg skal prøve å få tak i vei navnet i morgen.

                        Skulle det være noen som lurer på noe ang. dette eller no kjøring eller slikt så er det bare tel å sende meld eller ringe.


                        Tommy 91187799
                        Last edited by TommyAlex; 14 July 2009, 22:55.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Originally posted by leoparden View Post
                          Skikkelig gøy med bane i sarp
                          skal hjelpe til med å spre ryktet...
                          Noen som skal kjøre imorgen kveld ?
                          Blir det greit vær så blir det en tur opp tenker jeg ja hvis jeg da ikke får deler til monster`n min da Men det blir ikke før på kvelden tror jeg.
                          Mvh. Tommy.A

                          Sarpsborg RC Offroad klubb

                          Comment


                          • Hei folkens

                            Herlig at dere har fått laget en bane! Er det mulig for noen baja-sjeler fra Moss å kjøre hos dere, i påvente at vår planlagte bane blir ferdig? Er det noen restriksjoner ift. kjøretidspunkter osv?

                            Comment


                            • Originally posted by mariuswold View Post
                              Hei folkens

                              Herlig at dere har fått laget en bane! Er det mulig for noen baja-sjeler fra Moss å kjøre hos dere, i påvente at vår planlagte bane blir ferdig? Er det noen restriksjoner ift. kjøretidspunkter osv?
                              Var det du som kjørte den 5T inne på smartclub

                              Comment


                              • Nop, var ikke meg. Var der sammen med Asim og Magne. Driver å bygger baja nå.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X