i like måte du... ikke kast det da....
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
skulle gjerne kommi en tur å gassa på bane jeg men etter hvor jeg tror du bor (oppdal et sted, sør-trøndelag?) så har ca 5 timer kjøring ifølge gps'nOriginally posted by beemerworld View Postda er banen ferdig brøyta og testa... skal legge til noen hopp etterhvert men må desverre vente på mildværet ... banen er morsom og rask og alle som vil kan komme og kjøre...
litt lang kjøretur spør du meg 

hehe
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
ja det er fint om vintern når sauene er inne hehe da brukes jordene til raceway hahah er faktisk mye bedre enn det ser ut for ... skal prøve og stikke opp i bakken og ta noen bilder fra oven... prøvde og filme med rc heli i dag men det var for kaldtmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
er bonde jeg så har ikke så mye og gjøre om vintern... men i vinter er det utrolig lite snø... fint for meg men det er jaggu kaldt.. regner med at det er kjølig oppi til de å
og du... jeg har da traktor vettu... 10 min tar det og brøyte banenmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Originally posted by beemerworld View Poster bonde jeg så har ikke så mye og gjøre om vintern... men i vinter er det utrolig lite snø... fint for meg men det er jaggu kaldt.. regner med at det er kjølig oppi til de å
og du... jeg har da traktor vettu... 10 min tar det og brøyte banen
Rart det er så lite snø oppi fjellet der, når det her nede på lavlandet er snart 60cm snø!
Snør gjør det nå også, men begynner å bli litt mildere da, så forsetter det sånn blir det snøsmelting og slaps.HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment