Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• i like måte du... ikke kast det da....
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• kjøring hver helg i januar

da er banen ferdig brøyta og testa... skal legge til noen hopp etterhvert men må desverre vente på mildværet ... banen er morsom og rask og alle som vil kan komme og kjøre...

Comment

• Ser du skriver så ja Men hvordan ser nå denne banen ut da
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• ganske enkel men artig.... kommer bilde i morgen..... er litt mørtt nuh

Comment

• skal bli kjekt å se, må få han kompisen din til å filme en runde da vettu

Comment

• jau skal høre med han.... men bilder skal jeg nå fikse iallefall

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
                da er banen ferdig brøyta og testa... skal legge til noen hopp etterhvert men må desverre vente på mildværet ... banen er morsom og rask og alle som vil kan komme og kjøre...
                skulle gjerne kommi en tur å gassa på bane jeg men etter hvor jeg tror du bor (oppdal et sted, sør-trøndelag?) så har ca 5 timer kjøring ifølge gps'n litt lang kjøretur spør du meg hehe
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• hehe ja det er noe med det ja... tenker jeg skal prøve og holde banen åpen i hele vinte jeg....hvis det ikke kommer 2 meter snø da... må få tak i noe merke spray til og merke banen med

Comment

• bilder fra banen min...

faktisk morro og gasse her... måtte bare få med nye verktøyet mitt og
                    Attached Files

Comment

faktisk morro og gasse her... måtte bare få med nye verktøyet mitt og
                      Oooh. der så det nice ut ja!
                      Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

Comment

• ja det er fint om vintern når sauene er inne hehe da brukes jordene til raceway hahah er faktisk mye bedre enn det ser ut for ... skal prøve og stikke opp i bakken og ta noen bilder fra oven... prøvde og filme med rc heli i dag men det var for kaldt

Comment

• beemerworld Ser ut som om du har nok å gjøre i vinter hvis du skal holde banen åpen i vinter. Oppdal er jo ikke akkurat snøfritt på vinterstid ....
                          Fersk Large Scale kjører.....

Comment

• er bonde jeg så har ikke så mye og gjøre om vintern... men i vinter er det utrolig lite snø... fint for meg men det er jaggu kaldt.. regner med at det er kjølig oppi til de å

og du... jeg har da traktor vettu... 10 min tar det og brøyte banen

Comment

• Er kaldt oppe i Nord Trøndelag også, mens er jaggu ut som om det begynner å lave ned snø no.
                              Fersk Large Scale kjører.....

Comment

er bonde jeg så har ikke så mye og gjøre om vintern... men i vinter er det utrolig lite snø... fint for meg men det er jaggu kaldt.. regner med at det er kjølig oppi til de å

og du... jeg har da traktor vettu... 10 min tar det og brøyte banen

Rart det er så lite snø oppi fjellet der, når det her nede på lavlandet er snart 60cm snø!
                                Snør gjør det nå også, men begynner å bli litt mildere da, så forsetter det sånn blir det snøsmelting og slaps.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X