Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jeg er hjeme nå, men vet jo ikkje om jeg får kjørt engang... mangler spur og clutch klokke så kan jeg kjøre... men jeg har jo plast spur vis jeg bare får tak i clutch klokka.
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • bare viss det er noen som lurer der hjemme i norge så er jeg nå i frankfurt med avgang mot LA imorgen formiddag hiihi... stygt redd jeg kommer hjem med alt for mye rc utstyrt hehehe
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Du får ha god tur Ikke glem FLUX merker !!! hehe... finner ikke noen sted :P


        Btw, Vist du kjøper Savage fluxx der borte... Kjøp med extra Spurgear med 44 tanns... Lite av det her i norge.... Sliter selv nå siden jeg må ha ett slikt til min bil.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          Du får ha god tur Ikke glem FLUX merker !!! hehe... finner ikke noen sted :P


          Btw, Vist du kjøper Savage fluxx der borte... Kjøp med extra Spurgear med 44 tanns... Lite av det her i norge.... Sliter selv nå siden jeg må ha ett slikt til min bil.
          Ebay er et godt tips til spur Kjetil... Jeg har kjøpt et par der Billig var det og.....
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            bare viss det er noen som lurer der hjemme i norge så er jeg nå i frankfurt med avgang mot LA imorgen formiddag hiihi... stygt redd jeg kommer hjem med alt for mye rc utstyrt hehehe
            God ferie Eivind og Robin!!! Tøm kontoen på RC-sjappene ..... Før damene sløser bort kronasjene i klesbutikkene.... he he
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Kan jeg låne ett av deg ? Birkemo får inn til meg over helga... Muligens til lørdag... Får ikke kjørt Savagen pga 52 tanns har for stor diameter til og få motoren på plass skikkelig


              Click image for larger version

Name:	CIMG0305-small.jpg
Views:	1
Size:	82.0 KB
ID:	769849Click image for larger version

Name:	CIMG0310-small.jpg
Views:	1
Size:	80.0 KB
ID:	769850
              Last edited by KjetilT; 1 September 2010, 22:23.
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                Kan jeg låne ett av deg ? Birkemo får inn til meg over helga... Muligens til lørdag... Får ikke kjørt Savagen pga 52 tanns har for stor diameter til og få motoren på plass skikkelig
                d kan du vettu... men du må nesten ta turen ut da... Jeg reiser bort fra fredag kveld t.o.m. mandag kveld
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • for min del kan jeg dra nå :P Hehe... Men jobber du hjemme i morgen ?


                  Hvordan synes du resultatet ble forresten ?? Får ikke plass til batteri kasse nr 2 før jeg har fått de nye girene (bygger om til fluxx kasse) så jeg kan bremse med motoren..
                  Last edited by KjetilT; 1 September 2010, 22:28.
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Du får ha god tur Ikke glem FLUX merker !!! hehe... finner ikke noen sted :P


                    Btw, Vist du kjøper Savage fluxx der borte... Kjøp med extra Spurgear med 44 tanns... Lite av det her i norge.... Sliter selv nå siden jeg må ha ett slikt til min bil.
                    takk takk Kjetil
                    44 tenner har de hatt på birkemo en stund da Jeg har 2-3 spur gear med 44 tenner liggende hjemme om jeg ikke husker helt feil.


                    Originally posted by Golfie View Post
                    God ferie Eivind og Robin!!! Tøm kontoen på RC-sjappene ..... Før damene sløser bort kronasjene i klesbutikkene.... he he
                    takk for det Rune HEHE godt poeng skal nok få handlet litt skal du se :P
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • I stål ?? urk... skulle jo bare spurt deg med en gang ja :P Gidder du og kjøpe med en til meg om dem ikke koster kjorta der borte ? I stål seff... plast er for svakt. med andre ord... En liten bestilling fra meg med Fluxx klister og 44 tanns spur :P
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • hei..

                        Me driver å gjør litt modifiseringa på banen vårs nå.

                        bilder kjeme.
                        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                        € Team Sjølsponsa2012 €

                        Comment


                        • Originally posted by xillianto View Post
                          I stål ?? urk... skulle jo bare spurt deg med en gang ja :P Gidder du og kjøpe med en til meg om dem ikke koster kjorta der borte ? I stål seff... plast er for svakt. med andre ord... En liten bestilling fra meg med Fluxx klister og 44 tanns spur :P
                          skal se om jeg ikke finner det til deg ja
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Det er flott har kjøpt inn Spurgearet jeg fikk låne av rune fra ebay, men det tar jo sin tid Men da har jeg iallefall ett i reserve, Så slipper jeg og by på enda ett
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment




                            • ja som dere ser i tråden over har vi nå bestilt e-revo og vi får også bilen til en latterlig lav pris vi fant en dealer som solgte alt av traxxas, losi, hpi osv osv osv... han skjønnte ikke hvordan i hel... vi klarte å finne hans "lager" det var nemlig ikke en butikk men en plass man måtte ringe å avtale tid på forhand hehe....

                              jeg kom tilfeldigvis over denne plassen på internett og han kunne fortelle oss at han faktisk hadde litt kunder i norge som han heller ikke kunne skjønne hvorfor.
                              Når jeg ser hvilken service man fikk så kan jeg godt skjønne at han har kunder verden over

                              som dere kan lese har vi bestilt hver sin e revo og da med type "roll cage" som er laget på plassen for å tilplasse bilen. dette har jeg bestilt til rustlerene mine også
                              her kan dere si nettsiden til sjappa:


                              ikke noe bra nettsiden men denne karen har ALT av deler på lager og damn for en service han sender delene til lavere kost også for at vi skal slippe moms og toll vi fikk handle produktene tax free mot at vi holdt kjeft om det her i USA hehe...

                              vi henter bilene på onsdag og jeg sitter her nå å lager en bestilling jeg skal sende til han i løpet av morgen dagen på deler.
                              Som jeg nevnte i tråden jeg la ved her trenger vi tips til hva som bør kjøpes til denne bilen av oppgradering?
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Hadde han Flux klister også ?? Og gralla med nye biler Selv har jeg laga meg Savage XL Flux, Venter bare på girkassen sine deler nå og ett nytt pinion.
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X