Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by atledreier View Post
    Woop! Då har me ein plan te neste gang.
    neste helg? då blir eg og med
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      neste helg? då blir eg og med
      Må se, vettkje heilt koss det ligge an te neste helg. Men har lyst!
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

Comment

• Jeg er med neste helg! eller hvilken som helst dag egentlig.... sykemeldt hele november.... merkelig følelse!
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Hehe, er med så lenge været duger...

Noen som aner hvordan jeg skal få av pinion når skruen ikke går ut ? Original pinion går ikke av motoren på vorzaen
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Er nok med en tur jeg også neste helg
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
              Hehe, er med så lenge været duger...

Noen som aner hvordan jeg skal få av pinion når skruen ikke går ut ? Original pinion går ikke av motoren på vorzaen
              eneste jeg kommer på er oppvarming.... eller dremel og lage et spor til lite vanlig skrujern...
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• eller så kan du kappe igjennom piniongen siden du sier at du driter i den :P
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• hvordan komme seg nedi der med dremel ? Er jo en 4mm skrue... må i så fall kappe på hele pinion, men tror nok jeg setter skruen enda mer fast da...

Sitter og vurderer og borring er eneste alternativ... driter i pinion...

Er dårlig dette her av HPI, Greit det skal sitte fast... men skal da gå ann og få av også :P
                  | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                    eller så kan du kappe igjennom piniongen siden du sier at du driter i den :P
                    Helst redd for og skade akslingen også da...
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Lurer på om diamant spiss kan klare og frese ett spor i skruen slikt at jeg kanskje får tak med ett skrugjern ?
                      | Spektrum DX8|

Comment

• støre sjangs og treffe akselen om du borrer egentlig.....
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Både også... Når jeg borrer, vil stålet gi etter... da vil skruen løsne opp...
                          | Spektrum DX8|

Comment

• er jeg heldig ved borring... løsner skruen så pass at den skrur seg ut :P
                            | Spektrum DX8|

Comment

• ja...

Tror at det kansje blir Erik sin Team Losi 8ight-T Race roller på meg.... men må se hva han Remy på forumet sier om sine biler...
                              har også sett endel på Caster bilene på Buggyshop, men klarer ikkje bestemme meg....

Comment

• Salan. Åpna Slashen i går. Den bar sterkt preg av dårlig vedlikehold og kjøring i salt sand, gitt. Dvs, det var helst kulelager det hadde gått ut over, og et skåret kulelager har spist opp huset på senterdiffen. Ellers var det ganske greit. Et hjullager var skåret, men ingen andre skader der. Overraskende lite sand i drivverk osv.
                                Last edited by atledreier; 9 November 2010, 11:53.
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X